abonnement Unibet Coolblue
pi_62085766
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:27 schreef WRH het volgende:
1 van mijn katten vreet ze altijd op, vind het erg grappig om er eerst een half uurtje mee te spelen en stuk voor stuk die pootjes eraf te slaan.
zodra hij geen pootjes meer heeft kan hij niet meer lopen en is mijn kat nogal beledigd, begint er dan tegen te mauwen en daarna vreet hij 'm op.

(kan dat eigenljk schadelijk zijn?!)

ben daar zelf wel blij mee nl, als de dood voor die dingen. 8 poten, het is gewoon not natural..
Die van mij proberen zo'n spin in één keer door te slikken, dat lukt niet en vervolgens wordt dat beest nog vijf keer herkauwd en ten slotte uitgekotst....
Yum
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:55:05 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62085770
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:47 schreef Litso het volgende:

[..]

De huid van mensen is te warm voor de (overigens zeer gevoelige) poten van spinnen om op te lopen.
wat vreemd. als je slaapt kruipen ze gewoon over je kussen en in je mond. ze zitten niet voor niks zo graag in je net uitgetrokken schoenen en kleding.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62085904
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat vreemd. als je slaapt kruipen ze gewoon over je kussen en in je mond. ze zitten niet voor niks zo graag in je net uitgetrokken schoenen en kleding.
Broodje aap.....
(spinnen houden niet van warme vochtige plekken)
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:04:03 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62086075
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:59 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Broodje aap.....
(spinnen houden niet van warme vochtige plekken)
toch zou ik, als ik een vrouw was, elke ochtend mijn kutje nakijken op spinnen. en zeker op webben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62086128
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

toch zou ik, als ik een vrouw was, elke ochtend mijn kutje nakijken op spinnen. en zeker op webben.
pi_62086132
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

toch zou ik, als ik een vrouw was, elke ochtend mijn kutje nakijken op spinnen. en zeker op webben.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:08:14 #57
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62086211
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat vreemd. als je slaapt kruipen ze gewoon over je kussen en in je mond.
En dat is dus een fabeltje

Het verhaal doet de ronde dat er ’s nachts spinnen in onze mond zouden kruipen en dat we die per ongeluk zouden inslikken. Het gegeven zou zelfs wetenschappelijk onderzocht zijn door een jaar lang slapende personen te filmen. Waarschijnlijk moeten we alles nuanceren en is slechts een deel van het verhaal correct. De kans dat er werkelijk spinnen in onze mond kruipen is klein. Wel is het mogelijk dat er zeer kleine spinnetjes eieren leggen boven je bed. Als die eieren dan uitkomen, vallen de baby spinnetjes naar beneden en als je dan toevallig met je mond open slaapt, komen ze in de longen terecht. Als je overdag moet hoesten, komen ze er opnieuw uit. Geschat wordt dat elke persoon 1 à 5 spinnen per jaar eet.

In een normaal huis dat geregeld schoongemaakt wordt, kruipen er gemiddeld 1500 spinnen. Stofzuig je zelden, dan breidt hun aantal snel uit want elke spin legt per keer meer dan honderd eitjes. Bang moet je er niet voor zijn, want spinnen in huis steken of bijten niet.

bron
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:13:26 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62086408
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:41:29 #59
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62087578
quote:
Zeg nu niet dat deze exotische giftige spin niet voorkomt in Nederland. Hij is al verschillende malen gesignaleerd, onder andere in het Friese Damwoude.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:44:33 #61
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62087621
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef Floripas het volgende:
Die bron
Hoezo?

Ik googlede gewoon op 'spinnen in mond kruipen' en heb een willekeurige hit genomen. Op alle andere hits staat gewoon hetzelfde.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_62087710
Geen hekel aan en als ze in huis zitten dan mogen ze gewoon blijven zitten.
Jaag ze wel onder de kast of zo...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Moderator donderdag 2 oktober 2008 @ 20:50:40 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_62087820
waarom zijn het nou ook geen TUINspinnen... of BOSspinnen, SCHUURspinnen, of WEILANDspinnen...

nee, het zijn HUISspinnen... net die ene plek waar ik geen spinnen wil
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:53:24 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62087914
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
waarom zijn het nou ook geen TUINspinnen... of BOSspinnen, SCHUURspinnen, of WEILANDspinnen...

nee, het zijn HUISspinnen... net die ene plek waar ik geen spinnen wil
wees blij dat je nog nooit kennis hebt gemaakt met de hartspin. die is in staat om in een uur, zonder dat je het voelt vanwege zijn verdovingsklier, in je hartkamer te kruipen en daar al het bloed weg te drinken. hij gaat erin als een klein spinnetje maar eenmaal volgezogen lijkt hij wel op die man van moc.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:55:35 #65
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62087980
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wees blij dat je nog nooit kennis hebt gemaakt met de hartspin. die is in staat om in een uur, zonder dat je het voelt vanwege zijn verdovingsklier, in je hartkamer te kruipen en daar al het bloed weg te drinken. hij gaat erin als een klein spinnetje maar eenmaal volgezogen lijkt hij wel op die man van moc.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_62088004
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wees blij dat je nog nooit kennis hebt gemaakt met de hartspin. die is in staat om in een uur, zonder dat je het voelt vanwege zijn verdovingsklier, in je hartkamer te kruipen en daar al het bloed weg te drinken. hij gaat erin als een klein spinnetje maar eenmaal volgezogen lijkt hij wel op die man van moc.


Die ken ik wel, die zit hier op de bank..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:57:01 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62088042
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef Oblivion het volgende:

[..]



Die ken ik wel, die zit hier op de bank..
mocht je willen met je papuabillen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62088106
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mocht je willen met je papuabillen.
Wat doe jij met al die HUISspinnen?
Want daar ging het tenslotte om....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_62088181
Mja, ik word er ook niet blij van.
Heb er nog geen gesignaleerd. Als het toch eens gebeurt dan mag manlief hem vangen
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:06:00 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62088381
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef Floripas het volgende:
Die bron
Er zijn er nog meer zelfs.

Zwarte Weduwe rukt op

Pas op voor de Zwarte Weduwe

Over een tijdje gewoon een 'inheemse' spin.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:08:45 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62088491
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat doe jij met al die HUISspinnen?
Want daar ging het tenslotte om....
wat een suggestieve vraag
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:12:48 #72
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62088639
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik googlede gewoon op 'spinnen in mond kruipen' en heb een willekeurige hit genomen. Op alle andere hits staat gewoon hetzelfde.
quote:
Does the average person consume four spiders per year in his sleep?
September 8, 2000

Dear Straight Dope:

I have heard from numerous sources (many of them seemingly credible) that the average human consumes an average of four spiders per year in his or her sleep. Is there any truth to this fact? And if so, why would the spiders go in our mouths?

— Michael O'Shea

Amazingly, I cannot find this one debunked in either the alt.folklore.urban or snopes urban legend archives. I know it's been debunked in the AFU newsgroup--I've been in on the debunking personally, but none of that comes up in a search on the AFU archive. So it's up to me to do what must be done.

One amazing thing about urban legends is that they never appear the same way twice. This statistic variously appears as 10 per year, 57 per year, 19 per year, and all sorts of other numbers. No one can ever tell you where the statistic came from originally, either.

Realistically, the average number of spiders swallowed at night per person per lifetime is probably less than one. After all, most people breathe while they sleep (at least I do) and spiders, like virtually all arthropods, flee from breath. After all, there are lots of vertebrates that EAT arthropods, and if you're an arthropod and something is breathing on you, it's not a good idea to stick around. Simple enough.

For a spider to get into your mouth while you're sleeping, (a) you must have your mouth OPEN, which is certainly not universal, so there's a big chunk of people who can never swallow anything; (b) there has to be a wandering spider in your immediate vicinity, also something which--for most people in the civilized world, at least--is a fairly rare occurrence; (c) the spider has to either jump or fall into your mouth from a long distance, because they won't go near your mouth otherwise (they're not suicidal), and the odds are pretty astronomical of a spider randomly dropping into your mouth from the ceiling.

Put it all together, and it would be a miracle for a spider to end up in anyone's mouth while they're sleeping, except for one rare circumstance--when a spider egg sac hatches indoors. At that point, you can have hundreds of microscopic spiders, a millimeter long or less, leaping into the air in a short time span (under an hour total) and trying to ride the air currents to freedom. This is as known as "ballooning"; you may remember it from Charlotte's Web. If you're in a house where a bunch of microscopic spiders are ballooning around, you MIGHT accidentally inhale about a dozen one night, IF the air were circulating sufficiently for them to get airborne and stay there long enough to drift in front of your face. The odds of such a thing are obviously quite small, but it surely happens to someone somewhere from time to time, and that will boost the average--but not enough that I would believe that the AVERAGE person inhales the contents of one egg sac in their lifetime.

The majority of people probably never swallow ANY spiders in their sleep, so the statistic will be composed of a fair number of people (still a tiny minority) that swallow one or two by accident, plus a vanishingly tiny handful of people who swallow a large number, due to a freak occurrence as above. Not enough to add up to much, especially when you consider that 99% of the spiders swallowed are almost too small to see, and you wouldn't feel them even if you swallowed them while awake. I know I won't lose any sleep over it.
Straight from the straight dope.

Tevens http://www.snopes.com/science/stats/spiders.asp
pi_62094321
Hmm, ik heb dus duidelijk een plaag dan (als ik de OP moet geloven). Ik heb er de afgelopen maand echt al minstens 12 gevangen. En van die joekels hoor: van het soort dat je hoort lopen over de vloer en met een spanwijdte van zo'n drie centimeter. Kanjers met een hoofdletter K dus.

Ik vind ze niet zo leuk, maar echt bang is een groot woord. Manlief is wel helemaal panisch als ie er eentje ziet. Dochter en ik 'ruimen' ze dus stiekem op als ie het niet ziet. Da's nog een hele kunst trouwens: je ziet in je ooghoek zo'n beest kruipen/lopen, mag dan vooral niet schrikken of ineens die richting op kijken. En dan heeeeel rustig naar de keuken lopen voor een stuk keukenpapier en heeeeeel rustig naar de crime scene slenteren (terwijl de ander papa even afleidt).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:34:01 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62094374
ik vroeg me de laatste dagen al af waarom ik mijn katten 's nachts iets krakends hoor smikkelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 23:51:47 #75
163650 Greys
pi_62094858
Ah. Ik gooi hem er nog even in, het moppie dat laatst in mijn gootsteen zat.
En niet lachen om die meloen, ik was bang dat hij het glas om zou duwen

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:21:13 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62095605
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
Ah. Ik gooi hem er nog even in, het moppie dat laatst in mijn gootsteen zat.
En niet lachen om die meloen, ik was bang dat hij het glas om zou duwen

[ afbeelding ]
heeft ie zichzelf in de meloen gegeten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62095663
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
Ah. Ik gooi hem er nog even in, het moppie dat laatst in mijn gootsteen zat.
En niet lachen om die meloen, ik was bang dat hij het glas om zou duwen

[ afbeelding ]
Die doe jij al onder glas?
pi_62096322
Ik red alles wat leefd,misschien overdreven.
Als ik een insect aantreft in mijn huis ,zet ik een glas erop schuif een papier er onder.
En dan naar buiten de vrijheid tegemoet
pi_62098852
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef Tezz het volgende:
Hmm, ik heb dus duidelijk een plaag dan (als ik de OP moet geloven). Ik heb er de afgelopen maand echt al minstens 12 gevangen. En van die joekels hoor: van het soort dat je hoort lopen over de vloer en met een spanwijdte van zo'n drie centimeter. Kanjers met een hoofdletter K dus.

Ik vind ze niet zo leuk, maar echt bang is een groot woord. Manlief is wel helemaal panisch als ie er eentje ziet. Dochter en ik 'ruimen' ze dus stiekem op als ie het niet ziet. Da's nog een hele kunst trouwens: je ziet in je ooghoek zo'n beest kruipen/lopen, mag dan vooral niet schrikken of ineens die richting op kijken. En dan heeeeel rustig naar de keuken lopen voor een stuk keukenpapier en heeeeeel rustig naar de crime scene slenteren (terwijl de ander papa even afleidt).
Woon je in een oud huis?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:41:57 #80
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62098896
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik vroeg me de laatste dagen al af waarom ik mijn katten 's nachts iets krakends hoor smikkelen.
Ben je nou nog niet klaar met je flauwe opmerkingen? Ga je moeder vervelen ofzo.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:47:02 #81
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_62098946
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:34 schreef Litso het volgende:

[..]

Oh, wel met een glas hoor
Maar doodmaken vind ik echt nergens voor nodig, als het aan mij ligt maak ik zo min mogelijk dieren dood. Zo af en toe plet ik een mug, maar zelfs die hebben een relatief veilig leventje in mijn huis
Dat geloof hang ik ook aan. Mijn vriendin noemt mij een mietje
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:52:21 #82
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62099020
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat geloof hang ik ook aan. Mijn vriendin noemt mij een mietje
Och, mijn vrienden vinden me een mietje omdat ze laatst zout over een slak wilden gooien om te zien wat er gebeurde en ik de slak heb afgepakt Dat doen ze maar lekker als ik er niet bij ben, net als spinnen doodmaken
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:55:01 #83
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_62099058
zo´n beest had ik laatst ook gezien, schrok me kapot van de omvang van dat beest
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_62099130
Ieuw wat een gore foto's, daar gaat mijn eetlust
#geen
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:36:46 #85
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62099650
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef Tezz het volgende:
Hmm, ik heb dus duidelijk een plaag dan (als ik de OP moet geloven). Ik heb er de afgelopen maand echt al minstens 12 gevangen. En van die joekels hoor: van het soort dat je hoort lopen over de vloer en met een spanwijdte van zo'n drie centimeter. Kanjers met een hoofdletter K dus.

Ik vind ze niet zo leuk, maar echt bang is een groot woord. Manlief is wel helemaal panisch als ie er eentje ziet. Dochter en ik 'ruimen' ze dus stiekem op als ie het niet ziet. Da's nog een hele kunst trouwens: je ziet in je ooghoek zo'n beest kruipen/lopen, mag dan vooral niet schrikken of ineens die richting op kijken. En dan heeeeel rustig naar de keuken lopen voor een stuk keukenpapier en heeeeeel rustig naar de crime scene slenteren (terwijl de ander papa even afleidt).
Trilspinnen zijn dus je antwoord.
pi_62099769
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat geloof hang ik ook aan. Mijn vriendin noemt mij een mietje
Die van hem ook hoor .
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:50:39 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_62099852
Ik heb de stofzuiger al gereed staan

Spinnen..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_62099930
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:19 schreef MarMar het volgende:


Nah jah, ik zal dit topic es aan mn broer laten zien....
Die doet ze met de stofzuiger vangen en dan een boterhamzakje met elastiekje om et einde van de stofzuigerslang omdattie bang is dat ze er weer uit kruipen...
Dat doe ik tegenwoordig ook, ik heb er namelijk al eens een weer uit zien kruipen nadat ik eerst zelfs nog het hele huis gestofzuigd had.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:55:58 #89
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62099940
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Die van hem ook hoor .
Je moet jezelf eens zien als er weer eens een spin / vlieg / mot in de slaapkamer zit
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62100047
Al vind ik de ophef in dit topic ook weer wat overdreven. Ik ben geen vriendjes met dikke grote spinnen en ik wil ze inderdaad niet in mijn slaapkamer maar als je de waarschuwing in de OP leest zou je denken dat er toch minimaal ernstig stralingsgevaar is o.i.d.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62100055
waar haal ik een trilspin vandaan?
pi_62100684
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:02 schreef Lollifant het volgende:
waar haal ik een trilspin vandaan?
zijn dat niet gewoon die beesten die je veel ziet op badkamers? die lijken iig wel op dat ene plaatje
pi_62102178
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:38 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Woon je in een oud huis?
Nee! Maar wel dicht bij een bos. Ik weet niet hoe het komt dit jaar, andere jaren vang ik er ook af en toe wel eentje, maar niet zo veel als dit jaar!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_62102382
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:42 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nee! Maar wel dicht bij een bos. Ik weet niet hoe het komt dit jaar, andere jaren vang ik er ook af en toe wel eentje, maar niet zo veel als dit jaar!
Klopt, hier ook.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:20:23 #95
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62104104
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:30 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

zijn dat niet gewoon die beesten die je veel ziet op badkamers? die lijken iig wel op dat ene plaatje
Klopt! Meestal is dat dus een kwestie van die beesten niet van het plafond zuigen. Of kijk even bij een wat minder stofzuigerige vriend of vriendin, vooral bij het hoge raampje in de badkamer tref je ze aan. Ze zijn best klein, dus goed kijken.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:21:54 #96
17205 Profesor
I have a dream!
pi_62107125
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef Floripas het volgende:
Oplossing: het vangen (of ongemoeid laten) van trilspinnetjes. Dat zijn die spinnetjes die onregelmatige webbetjes maken. Ze lijken een klein beetje op hooiwagens, maar dan kleiner.

Die spinnen eten huisspinnen als prooi. Ze zijn veel slimmer dan die logge juggernauts.

Ik had ook erge last van huisspinnen, tot ik een paar trilspinnen bij een vriendin had weggehaald. Nu ben ik al vijf jaar huisspinvrij, en de trilspinnetjes laat ik gewoon zitten.
Hé nu snap ik waarom ik al ruim een jaar geen grote spinnen meer heb!
deze heb ik (gewoon lui) laten zitten, omdat ik last had van muggen...
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:38:32 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62107506
Ow... dus toch!

Ik heb in de 2 jaar dat ik in dit huis woon geen enkele dikke vieze spin gehad, maar afgelopen woensdag had ik er ineens 2 op 1 avond. Ik zei al "Dat voorspelt niet veel goeds!"



Blech
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_62107714
Als je een hele grote vindt geef dan een gil zet ik hem in een kooitje
Wilde eigenlijk een vogelspin hebben, maar ik neem hier ook wel genoegen mee.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:54:34 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62107850
Die spinnen zitten trouwens niet voor niets in je huis, er valt wat op te ruimen blijkbaar. Uitermate nuttig spul die spinnemannen.

En als je ze niet ziet wil niet zeggen dat ze er niet zijn.

Zelf heb ik een vleermuishuis vlakbij mij huis. Ook zo'n nuttig beest die alle insekten opvreet. En geeft ook een prachtig schouwspel in de lucht als het begint te schemeren. 't Is alleen wat minder als er eentje in je huis belandt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:02:55 #100
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62108023
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Ow... dus toch!

Ik heb in de 2 jaar dat ik in dit huis woon geen enkele dikke vieze spin gehad, maar afgelopen woensdag had ik er ineens 2 op 1 avond. Ik zei al "Dat voorspelt niet veel goeds!"



Blech
Huisspinnen leven voornamelijk in paren, dus als je die twee op tijd weg hebt gedaan ben je er hopelijk vanaf. Als ze niet al geëierd hebben
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')