gewoon je beker drinken in hun nek gieten, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:03 schreef solem2 het volgende:
van die krantenbezorgende melkmuiltjes in de aula, met die veels te grote bouwvak broodtrommels, die tijdens de pauze hun jas en rugzak aan- en om houden en dan hun huiswerk van morgen gaan zitten maken omdat ze anders te moe zijn om 7 uur savonds na het avondeten.
kan die ook meegenomen worden? Dan zitten ze overeenkomstig met de grote van hun rugtas met hun stoel naar achteren voor meer ruimte, en dan moet je er langs en dat kan dan niet en dan zijn ze gelijk gepiqeerd dat je er dan langs wil. nerds![]()
actually notquote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:15 schreef Lienzz het volgende:
en jij bent zeker zo iemand die zijn complete uitgaans inboedel (beurs, autosleutels, sigaretten etc) bij je vriendin in de tas stopt?
YOU GO GIRL.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:03 schreef solem2 het volgende:
van die krantenbezorgende melkmuiltjes in de aula, met die veels te grote bouwvak broodtrommels, die tijdens de pauze hun jas en rugzak aan- en om houden en dan hun huiswerk van morgen gaan zitten maken omdat ze anders te moe zijn om 7 uur savonds na het avondeten.
kan die ook meegenomen worden? Dan zitten ze overeenkomstig met de grote van hun rugtas met hun stoel naar achteren voor meer ruimte, en dan moet je er langs en dat kan dan niet en dan zijn ze gelijk gepiqeerd dat je er dan langs wil. nerds![]()
tegenwoordig bestaat er blijkbaar ook zoiets als de boy's pursequote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:25 schreef DeuceFour het volgende:
Kroeg met muntjes...jezus bestaat dat![]()
Roken in de horeca
Oplossing voor TS's probleem: ga naar een Ierse pub, daar zijn bijna geen vrouwen!
je kan als man of vrouw in legging natuurlijk ook een buideltasje nemen, zoals glazenwassers. Oude nike air jordans op een multikleurige pongo house broek, dat bassie er jaloers van zou worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:26 schreef Szura het volgende:
[..]
tegenwoordig bestaat er blijkbaar ook zoiets als de boy's purse
ja, dit is wel stijlvol. Maar het model maakt het tasje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:35 schreef DeuceFour het volgende:
Ja een buideltasje is vet hip natuurlijk. [ afbeelding ]
LOL kijk wat ik vond.
In ieder geval goed om te weten dat het ondanks het rookverbod nog goed druk is in die kroeg van je.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:01 schreef Szura het volgende:
Laatst in de kroeg waar het sowieso al retedruk is door de stomme inrichting.
Na me eerst naar mn vaste staanplek te hebben gewurmd dacht ik eens lekker wat pilsjes te kunnen pakken. Ik probeer richting bar te komen, na eerst een half uur bij de muntenkassa gewacht te hebben
![]()
Wel als je je paspoort als id gebruikt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:18 schreef solem2 het volgende:
ik ben dan zelf ook zo'n huppelkutje, maar hij heeft mooi wel gelijk.
Naar een kroeg draag je geen schoudertasjes, opzouten.
geen tas meenemen kan echt nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:36 schreef Elfy het volgende:
[..]
Wel als je je paspoort als id gebruikt.
Maargoed als 14jarige heb jij natuurlijk zon funky gratis idkaartje
Counterklacht: Wehe mensen die geen tas meenemen, maar hun eigengebreide sjaal in hun decolleté dumpen
Dat. Schijthekel aan muntjes. Je koopt er altijd teveel en vervolgens voel je je verplicht om bij diezelfde kuttent nog eens terug te komen omdat ja, die overgebleven muntjes zijn toch wel zonde hè?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:18 schreef -skippybal- het volgende:
TS gaat naar tenten waar je muntjes moet kopen
Klaag eerder over je uitgaansleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |