quote:Beste concertbezoeker,
Je ontvangt deze e-mail omdat je twee jaar geleden één of meerdere kaarten hebt gekocht voor het concert van Rise Against, op 12 juni 2012 in 013, Tilburg.
We willen je er op attent maken dat er zojuist een nieuwe show van Rise Against aangekondigd is en dat jij als trouwe fan van Rise Against als eerste kaarten kunt kopen voor dit concert!
Op donderdag 13 november aanstaande staan de vier punkrockers uit Chicago, samen met special guests Pennywise en Emily’s Army, op de planken van de Amsterdamse Heineken Music Hall.
Via deze link kun jij vanaf nu tot aanstaande vrijdag 10.00 uur kaarten kopen in de presale. Op vrijdag 27 juni om 10.00 uur start vervolgens de reguliere verkoop en stopt deze presale. Wees dus op tijd!
Op vrijdag 11 juli komt het nieuwe album van Rise Against, ‘The Black Market’, uit.
Voor slechts ¤ 15,- extra kun jij via bovenstaande link niet alleen je tickets, maar ook het album nú al bestellen. Het album komt dan zodra deze uitgekomen is, direct en als eerste naar jou toe!
Rise Against & special guests Pennywise en Emily’s Army
Donderdag 13 november 2014
Heineken Music Hall, Amsterdam
Aanvang: 19.30 uur
Entree: ¤ 36 (excl. servicekosten)
Toevallig, kreeg net een sms van een maat dat ze weer deze kant opkomen inderdaad.quote:
Hehe, wordt wel steeds duurder ja. De eerste keer dat ik Rise Against zag, was in 2006, betaalde ik 11 euroquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:41 schreef Ixnay het volgende:
Rise Against en Pennywise, daar moet ik bijzijn.
Zou best kunnen dat dit mijn 13e keer PW is.
36 euro?!
Dat heb ik nog nooit voor punk betaald.
A7X stond in de Ziggodome laatste keerquote:Op zondag 29 juni 2014 13:29 schreef Ixnay het volgende:
Zal niet zo snel gaan met dat uitverkocht raken.
A7X in de HMH kregen ze ook niet vol.
Ik vind dat de sfeer in de meeste nummers ongeveer hetzelfde is.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef Ixnay het volgende:
Geen slecht album maar ben toch wel licht teleurgesteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |