abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:09:21 #76
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62113279
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder is Jacq gewoon een lekkerding
Dude, laat je nakijken.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:12:00 #77
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62113347
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:16 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

sorry? wie ben jij om te bepalen wie wat wel en niet verdiend? Iedereen verdient het namelijk die er zijn leven voor vecht om de dingen te doen die ze doen.

of iets mooi en goed is, is te bepalen voor iedereen los van anderen. En er zijn er genoeg die jarenlang hebben genoten van wat er hen werd voorgeschoteld.

Om voor mezelf te spreken, na 2001 werd het allemaal minder, maar wel beter technisch gezien en de helft van de band zijn brood-muzikanten. Ik kon het echter niet meer dan waarderen voor wat ze erna nog allemaal hebben gedaan, al heb ik betere dingen gehoord. Dat maakt de passie waarmee het gebracht wordt zeker niet minder. En dat geldt voor het gros van de muzikanten overal ter wereld.
Alsof softe kankertroep pop-rock ook maar enkele muziekale waarde bevat. Pop-Rock is COMMERCIE, niet commersieel, maar COMMERSIE, een handelsgoed gemaakt door mensen om geld te verdienen want een werkelijk persoon met enige muziekale waarde hecht hier totaal geen affectie aan deze band of dit gehele dieptrieste sub-genre.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_62113555
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:12 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Alsof softe kankertroep pop-rock ook maar enkele muziekale waarde bevat. Pop-Rock is COMMERCIE, niet commersieel, maar COMMERSIE, een handelsgoed gemaakt door mensen om geld te verdienen want een werkelijk persoon met enige muziekale waarde hecht hier totaal geen affectie aan deze band of dit gehele dieptrieste sub-genre.
En wie ben jij om te beslissen dat dat slecht is? Ik vind het ook niet geweldig, hoor, maar er is niks mis met leuke nietszeggende popliedjes die het goed doen bij een groot publiek.
Als je een liedje als I would stay kunt schrijven en dit zo brengen dat het een hit wordt, doe je toch wel iets goed, lijtk me. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar slecht is het zeker niet.

En wat kanker er mee te maken heeft, snap ik al helemaal niet
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:36:34 #79
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62113946
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:20 schreef cafca het volgende:
En wie ben jij om te beslissen dat dat slecht is? Ik vind het ook niet geweldig, hoor, maar er is niks mis met leuke nietszeggende popliedjes die het goed doen bij een groot publiek.
Als je een liedje als I would stay kunt schrijven en dit zo brengen dat het een hit wordt, doe je toch wel iets goed, lijtk me. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar slecht is het zeker niet.

En wat kanker er mee te maken heeft, snap ik al helemaal niet
Ik ben het om te beslissen. Er is wel iets mis met nietszeggende muziek die totaal geen enkele muziekale waarden bevat puur alleen om geld te verdienen, muziek is een kunstvorm, niet een product.

Liedje als "I would stay" een hit maken?:
quote:
Label(s) Warner Music Benelux (2000-2004)
Sony/BMG (2004-present)
En slecht is het gewoon, gewoon nog een massa-consumptie weggooi product.

En kanker is omdat ik Hagenees ben.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:45:12 #80
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62114139
omdat iets consumptie is wil nog niet zeggen dat het slecht is. Jij met je bekrompen visie. Laat me raden .. jij bent fan van de meest uber commericeelste punk-band ter wereld? Leuke naam

[sub]p.s. Krezip was meer punk dan pop voordat ze een platendeal kregen bij Warner. Iedereen zat erom te springen om hun een contract te geven en ze hebben pas na een jaar uitstel voor Warner gekozen om een plaatje uit te brengen ...
daarnaast ken ik geen grote muziekfreak dan de bassist, met een platenkast van hier tot Tokyo en 12 verschillende basgitaren. Je gaat mij niet vertellen dat dat geen muziek liefhebber is.[/sub]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_62114520
Die gitariste (het zusje van de zangeres) was het enige leuke aan Krezip
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:02:28 #82
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62114569
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
omdat iets consumptie is wil nog niet zeggen dat het slecht is. Jij met je bekrompen visie. Laat me raden .. jij bent fan van de meest uber commericeelste punk-band ter wereld? Leuke naam

[sub]p.s. Krezip was meer punk dan pop voordat ze een platendeal kregen bij Warner. Iedereen zat erom te springen om hun een contract te geven en ze hebben pas na een jaar uitstel voor Warner gekozen om een plaatje uit te brengen ...
daarnaast ken ik geen grote muziekfreak dan de bassist, met een platenkast van hier tot Tokyo en 12 verschillende basgitaren. Je gaat mij niet vertellen dat dat geen muziek liefhebber is.[/sub]
Je hoort mij niet zeggen dat geld verdienen met je muziek slecht is, dat is ook gelijk de counter die elke pseudo-"muziekfan" claimt te hebben als je over het algemeen van alternatievere muziek houd tegen over wat "leuke top40 muziek" is.

Dan nog, ja, the offspring, was een leuke band toen ik 12 was ja, waarom zou ik nu na zoveel jaar nog mn naam veranderen puur voor dit argument? Dan nog though, meest commerciëel redde ze nog niet. Maar dat boeit mij verder ook weinig.

Mwah, als iemand die een pop-rock band speelt een dude is die jij denkt een grote muziekliefhebber is dan ken jij nog weinig mensen met muziekkennes of achtergrond, alleen hier op fok hebben we alleen al lui zoals Nosh, Elegy, Uzumaki_Naruto (rip) en HAL9000 die al een vele male grotere muziekliefhebbers zijn dan iemand die met zijn product zo gesponsord is dat ie 12 bassen kan betalen. Ik ken meer mensen binnen die muziekanten wereld die gewoonweg voor het geld spelen, sommige zijn of zullen vast aardig zijn, maar dat neemt niet weg dat je je niet gewoon de hoer speelt voor het geld. Als je werkelijk van iets houd dan gooi je het niet zo in de verkoop.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:08:04 #83
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_62114725
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:02 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat geld verdienen met je muziek slecht is, dat is ook gelijk de counter die elke pseudo-"muziekfan" claimt te hebben als je over het algemeen van alternatievere muziek houd tegen over wat "leuke top40 muziek" is.

Dan nog, ja, the offspring, was een leuke band toen ik 12 was ja, waarom zou ik nu na zoveel jaar nog mn naam veranderen puur voor dit argument? Dan nog though, meest commerciëel redde ze nog niet. Maar dat boeit mij verder ook weinig.

Mwah, als iemand die een pop-rock band speelt een dude is die jij denkt een grote muziekliefhebber is dan ken jij nog weinig mensen met muziekkennes of achtergrond, alleen hier op fok hebben we alleen al lui zoals Nosh, Elegy, Uzumaki_Naruto (rip) en HAL9000 die al een vele male grotere muziekliefhebbers zijn dan iemand die met zijn product zo gesponsord is dat ie 12 bassen kan betalen. Ik ken meer mensen binnen die muziekanten wereld die gewoonweg voor het geld spelen, sommige zijn of zullen vast aardig zijn, maar dat neemt niet weg dat je je niet gewoon de hoer speelt voor het geld. Als je werkelijk van iets houd dan gooi je het niet zo in de verkoop.
Hou toch eens je kop met die neppe punk-idealen van je en wordt eens volwassen. Je hebt zeker ook van die anti-Bush buttons op je kleren of niet?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:08:07 #84
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62114726
uhmzzz.. van die twaalf bassen had hij er al 7 voor 2000, dus voor het grote geld binnen kwam. en ken jij Joost? Nee, dan weet je ook niets van hem en wat hij allemaal weet. Dus ga daar NIET over oordelen!
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_62114808
Bullshit, omdat iets een beetje commercieel lekker aanslaat is het slecht?
Gewoon goede popmuziek, maar dat wil er bij een zelfbenoemde elitaire "muziekliefhebber" niet in.
Dat je het gewoon leuk kunt vinden om muziek te maken die toevallig (of misschien iets minder toevallig) aanslaat bij een groot publiek kun jij je misschien niet voorstellen, maar je toont hier inderdaad wel een erg bekrompen visie.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:14:04 #86
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62114945
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:08 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Hou toch eens je kop met die neppe punk-idealen van je en wordt eens volwassen. Je hebt zeker ook van die anti-Bush buttons op je kleren of niet?
Neppe punk idealen? Hell, helft van de punkers hebben niet eens idealen behalve de "BLUUUH ANARCHIE IS GOED!11".
Ga jij eens wat dieper op iemand in of doe op zn minst de fucking moeite om langs mn fotoboek te gaan voordat je loopt te oordelen. Ik probeer hier valide punten te maken waarom ik Krezip zo'n onwijze kankerband vindt terwijl jij nog op het punt zit van "WUHHH KREZIP SLECHT BOOOOEEE!", weet je zelf wel of je Krezip eigenlijk dan wel niet leuk vind?

Nee, ik ken die Joost niet, noch heb ik daar de zin in om hem te gaan leren kennen, leuk voor hem dat ie veel bassen heeft. Knap dat die de meeste van zn eigen geld heeft kunnen betalen, dat wel. Dan nog is er wel een reden om te oordelen over iemand die zijn muziekale ziel verkoopt aan de marketing bagger van andere voor de intentie om geld te verdienen met sub-par "muziek" die de gemiddelde top40 bakvis een leuk nummer vindt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:15:08 #87
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62114980
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef cafca het volgende:
Bullshit, omdat iets een beetje commercieel lekker aanslaat is het slecht?
Gewoon goede popmuziek, maar dat wil er bij een zelfbenoemde elitaire "muziekliefhebber" niet in.
Dat je het gewoon leuk kunt vinden om muziek te maken die toevallig (of misschien iets minder toevallig) aanslaat bij een groot publiek kun jij je misschien niet voorstellen, maar je toont hier inderdaad wel een erg bekrompen visie.
Dude, ben jij nou ook zo'n retard die het verschil niet snapt tussen geld verdienen met muziek of geld verdienen met muziek maken DIE JE ZELF EIGENLIJK OOK WERKELIJK GOED VINDT EN KUNT WAARDEREN EN MET JOU ANDERE MUZIEKLIEFHEBBERS.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:16:46 #88
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62115027
Ik krijg altijd zo'n jeuk aan m'n hol als ik aan Krezip denk/hoor. Dat geforceerde image van een beetje hippe alternatieve band klopte totaal niet .Daarnaast is die zangeres gewoon een kutwijf, met een kutstem en een raar accent in d'r engels.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:18:30 #89
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_62115081
Tering man neem een Rennie ofzo.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_62115107
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dude, ben jij nou ook zo'n retard die het verschil niet snapt tussen geld verdienen met muziek of geld verdienen met muziek maken DIE JE ZELF EIGENLIJK OOK WERKELIJK GOED VINDT EN KUNT WAARDEREN EN MET JOU ANDERE MUZIEKLIEFHEBBERS.
In het geheel niet, maar wie zegt dat ze het zelf kutmuziek vinden? Misschien zijn zij wel gelijk aan die top 40 luisteraars en vinden ze gemakkelijk in het gehoor liggende nummertjes leuk.
Niet iedereen heeft zo'n verheven goede muzieksmaak als jij, meneer Offspring.......
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:19:28 #91
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62115116
Dan nog, we hadden het hier ook over Rene Froger, Tokyo Hotel of Britney Spears kunnen hebben, personen die hun geld verdienen aan muziek die door grote platenmaatschappijen wordt gekatapuliseerd tot Top40 publiek en MTV en radio zenders om kopen om hun eigen financiëele gewin binnen te halen kunnen zich imo niet respectabele muziekanten noemen, dit zijn gewoon de kantoormensen op een podium die van 9 tot 5 netjes hun afgewerkte product afleveren zonder enige creatieve input of emotie.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:21:30 #92
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62115182
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:19 schreef cafca het volgende:

[..]

In het geheel niet, maar wie zegt dat ze het zelf kutmuziek vinden? Misschien zijn zij wel gelijk aan die top 40 luisteraars en vinden ze gemakkelijk in het gehoor liggende nummertjes leuk.
Niet iedereen heeft zo'n verheven goede muzieksmaak als jij, meneer Offspring.......
Al eerder in het topic werd er al gezegd dat er een bandlid was die de muziek niet leuk vond en "het nu kan waarderen" zegt mij best een hoop.

Ja, dat merk ik rond mij, er zijn helaas zo weinig mensen die een goede muzieksmaak hebben buiten wat MTV, TMF of radio 538 of wat dan ook hun elke dag door brainwashed door constante herhaling.

Mensen kunnen de slechte dingen leuk/lekker of goed vinden door constante herhaling, hoe vaak heb jij dat kut nummer van Krezip wel niet voorbij horen komen? Als ik je elke dag poep zou voeren zou je het waarschijnlijk ook lekker kunnen gaan vinden.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:21:45 #93
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_62115194
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:14 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Neppe punk idealen? Hell, helft van de punkers hebben niet eens idealen behalve de "BLUUUH ANARCHIE IS GOED!11".
Ga jij eens wat dieper op iemand in of doe op zn minst de fucking moeite om langs mn fotoboek te gaan voordat je loopt te oordelen. Ik probeer hier valide punten te maken waarom ik Krezip zo'n onwijze kankerband vindt terwijl jij nog op het punt zit van "WUHHH KREZIP SLECHT BOOOOEEE!", weet je zelf wel of je Krezip eigenlijk dan wel niet leuk vind?

Nee, ik ken die Joost niet, noch heb ik daar de zin in om hem te gaan leren kennen, leuk voor hem dat ie veel bassen heeft. Knap dat die de meeste van zn eigen geld heeft kunnen betalen, dat wel. Dan nog is er wel een reden om te oordelen over iemand die zijn muziekale ziel verkoopt aan de marketing bagger van andere voor de intentie om geld te verdienen met sub-par "muziek" die de gemiddelde top40 bakvis een leuk nummer vindt.
Waarom zou ik naar jouw fotoboek gaan?
Is het nooit vermoeiend om altijd je zin te willen krijgen, altijd tegendraads zijn, altijd met die zogenaamde 'geweldig-beargumenteerde' redenaties te komen?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:24:26 #94
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62115281
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:21 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Waarom zou ik naar jouw fotoboek gaan?
Is het nooit vermoeiend om altijd je zin te willen krijgen, altijd tegendraads zijn, altijd met die zogenaamde 'geweldig-beargumenteerde' redenaties te komen?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_62115434
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:21 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Al eerder in het topic werd er al gezegd dat er een bandlid was die de muziek niet leuk vond en "het nu kan waarderen" zegt mij best een hoop.

Ja, dat merk ik rond mij, er zijn helaas zo weinig mensen die een goede muzieksmaak hebben buiten wat MTV, TMF of radio 538 of wat dan ook hun elke dag door brainwashed.
Face it, die mensen willen niet per se apart zijn, of een goede smaak ontwikkelen. Die mensen willen entertained worden met muziek die makkelijk in het gehoor ligt.
Waar ik af en toe wel een beetje moe van word, is van die pretentieuze zelfbenoemde muziek-elite die alles afkraakt wat maar een beetje riekt naar commercialiteit.

Als iemand muziek maakt die hij niet leuk vindt, is dat gewoon een sukkel, maar dat maakt die muziek niet per se slecht....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:29:19 #96
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_62115465
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Volgens mij zou OFfSprngr beter narcist in z'n ondertitel kunnen zetten.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:31:42 #97
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_62115526
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oew... Wat diep en doorgrond weer, damn OFfSprngr wat ben je toch scherp!


pi_62115544
Ach, Offsrping heeft nog een hoop te leren in de boze grote mensenwereld.....
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:35:32 #99
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62115639
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:28 schreef cafca het volgende:

[..]

Face it, die mensen willen niet per se apart zijn, of een goede smaak ontwikkelen. Die mensen willen entertained worden met muziek die makkelijk in het gehoor ligt.
Waar ik af en toe wel een beetje moe van word, is van die pretentieuze zelfbenoemde muziek-elite die alles afkraakt wat maar een beetje riekt naar commercialiteit.

Als iemand muziek maakt die hij niet leuk vindt, is dat gewoon een sukkel, maar dat maakt die muziek niet per se slecht....
Tja, die personen zijn ook 13 in een dozijn oninterresante mensen, de weirdos, anti-comformisten, kunstenaars, alternatieve muziekanten zijn juist de meest interresante mensen op deze planeet.

De muziek-elite heb ik weinig mee, al kan ik wel een goede discussie met ze hebben waarom zij dingen niet leuk vinden, dan vaak kom ik ook in conflict met die personen, daarom heb ik het meer over de punten die in hun beperkte smaak wel leuk zijn en mij als de omnipotente geweldigheid zelve ben mij te reduceren tot hun beperkte visie op wat dan ook voor topic er wordt aangekaart.

En ja, dan ben je een sukkel, een sukkel die er niet alles uit haalt wat er in zit, als zo'n iemand werkelijk iets om zijn creative geest zou geven zou die gene wel iets doen wat misschien minder betaalt maar betere muziek is. Dan behoor je respect te krijgen, niet omdat een of andere grote platenmaatschappij je hitje uitbrengt en een videoclipje maakt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:37:06 #100
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62115679
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:32 schreef cafca het volgende:
Ach, Offsrping heeft nog een hoop te leren in de boze grote mensenwereld.....
Ach, zo'n non-argument kun je maken over alles wat je niet zint.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')