Ziet hij überhaupt wel een netwerkverbinding in het Netwerkcentrum?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vista geinstaleerd. Gaat om draadloos en met kabel. Heb geprobeerd te internetten met de kabel in de laptop maar ook dan staat er een rood kruis voor internet. Erg vreemd.
het ene moment wel het andere moment weer niet. Maar ook al verbind ik met het draadloze netwerk zelfs dan staat er een kruis bij het internet. Dus wel verbonden, maar geen i-net.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ziet hij überhaupt wel een netwerkverbinding in het Netwerkcentrum?
Edit: eigenlijk ga ik er toch vannuit van wel, aangezien je wel een kruis bij inet ziet staan. Zie je je netwerk wel in de lijst met gevonden netwerken? Ziet hij bijv. netwerken van de buren wel?
Je kunt er komen door naar het netwerkcentrum te gaan, dan aan de linkerkant onder taken 'draadloze netwerken beheren' klikken en dan op toevoegen. Vervolgens de eerste knop (een netwerk binnen bereik toevoegen) en kijken of hij in die lijst voorkomt.
Je zou even kunnen kijken of hij ook een IP toegewezen krijgt, blijkbaar is er toch iets van Norton achtergebleven, en dat verneukt nu je verbinding. Als je geen IP toegewezen krijgt zou je dit handmatig kunnen proberen in te stellen, vergeet ook niet je gateway in te stellen, dit is gewoon het IP van je modem. Dit is overigens een workaround mocht het werken, het blijft vreemd dat het na de deinstallatie van Norton ineens niet meer werkt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
het ene moment wel het andere moment weer niet. Maar ook al verbind ik met het draadloze netwerk zelfs dan staat er een kruis bij het internet. Dus wel verbonden, maar geen i-net.
Ook vreemd dat als ik de vaste lijn erop zet hij het ook nog niet doet.
De rest van de computers in het huis doen het wel (vaste lijn).
Heb er al wel vaker van gehoord en zelf ook een keer meegemaakt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je zou even kunnen kijken of hij ook een IP toegewezen krijgt, blijkbaar is er toch iets van Norton achtergebleven, en dat verneukt nu je verbinding. Als je geen IP toegewezen krijgt zou je dit handmatig kunnen proberen in te stellen, vergeet ook niet je gateway in te stellen, dit is gewoon het IP van je modem. Dit is overigens een workaround mocht het werken, het blijft vreemd dat het na de deinstallatie van Norton ineens niet meer werkt.
Het is idd sowieso handig dat de TS even het tooltje waar je de link van poste gaat proberen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:45 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Heb er al wel vaker van gehoord en zelf ook een keer meegemaakt.
Toen de tool gebruikt en daarna was het weer goed.
Owwhhh Hell,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
vandaag startte de laptop helemaal niet meer op. Ding is 2maanden oud. Moet ik bij de winkel zijn of direct bij packard bell voor garantie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |