abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62060981
Ik heb norton (proefversie) gedeinstaleerd van me laptop. Nu moest ik de laptop opnieuw opstarten en kan hij het netwerk niet meer vinden. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_62061122
Heb je ook Microsoft geinstalleerd op jouw laptop?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 1 oktober 2008 @ 21:19:36 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_62061415
Gewoon de kabel volgen, dan heb je je netwerk zo weer gevonden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_62063671
Vista geinstaleerd. Gaat om draadloos en met kabel. Heb geprobeerd te internetten met de kabel in de laptop maar ook dan staat er een rood kruis voor internet. Erg vreemd.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_62063887
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vista geinstaleerd. Gaat om draadloos en met kabel. Heb geprobeerd te internetten met de kabel in de laptop maar ook dan staat er een rood kruis voor internet. Erg vreemd.
Ziet hij überhaupt wel een netwerkverbinding in het Netwerkcentrum?

Edit: eigenlijk ga ik er toch vannuit van wel, aangezien je wel een kruis bij inet ziet staan. Zie je je netwerk wel in de lijst met gevonden netwerken? Ziet hij bijv. netwerken van de buren wel?

Je kunt er komen door naar het netwerkcentrum te gaan, dan aan de linkerkant onder taken 'draadloze netwerken beheren' klikken en dan op toevoegen. Vervolgens de eerste knop (een netwerk binnen bereik toevoegen) en kijken of hij in die lijst voorkomt.
pi_62064177
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ziet hij überhaupt wel een netwerkverbinding in het Netwerkcentrum?

Edit: eigenlijk ga ik er toch vannuit van wel, aangezien je wel een kruis bij inet ziet staan. Zie je je netwerk wel in de lijst met gevonden netwerken? Ziet hij bijv. netwerken van de buren wel?

Je kunt er komen door naar het netwerkcentrum te gaan, dan aan de linkerkant onder taken 'draadloze netwerken beheren' klikken en dan op toevoegen. Vervolgens de eerste knop (een netwerk binnen bereik toevoegen) en kijken of hij in die lijst voorkomt.
het ene moment wel het andere moment weer niet. Maar ook al verbind ik met het draadloze netwerk zelfs dan staat er een kruis bij het internet. Dus wel verbonden, maar geen i-net.

Ook vreemd dat als ik de vaste lijn erop zet hij het ook nog niet doet.

De rest van de computers in het huis doen het wel (vaste lijn).
pi_62064307
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

het ene moment wel het andere moment weer niet. Maar ook al verbind ik met het draadloze netwerk zelfs dan staat er een kruis bij het internet. Dus wel verbonden, maar geen i-net.

Ook vreemd dat als ik de vaste lijn erop zet hij het ook nog niet doet.

De rest van de computers in het huis doen het wel (vaste lijn).
Je zou even kunnen kijken of hij ook een IP toegewezen krijgt, blijkbaar is er toch iets van Norton achtergebleven, en dat verneukt nu je verbinding. Als je geen IP toegewezen krijgt zou je dit handmatig kunnen proberen in te stellen, vergeet ook niet je gateway in te stellen, dit is gewoon het IP van je modem. Dit is overigens een workaround mocht het werken, het blijft vreemd dat het na de deinstallatie van Norton ineens niet meer werkt.
pi_62068267
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:45 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Je zou even kunnen kijken of hij ook een IP toegewezen krijgt, blijkbaar is er toch iets van Norton achtergebleven, en dat verneukt nu je verbinding. Als je geen IP toegewezen krijgt zou je dit handmatig kunnen proberen in te stellen, vergeet ook niet je gateway in te stellen, dit is gewoon het IP van je modem. Dit is overigens een workaround mocht het werken, het blijft vreemd dat het na de deinstallatie van Norton ineens niet meer werkt.
Heb er al wel vaker van gehoord en zelf ook een keer meegemaakt.
Toen de tool gebruikt en daarna was het weer goed.
pi_62072667
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 06:45 schreef fransbreda het volgende:

[..]

Heb er al wel vaker van gehoord en zelf ook een keer meegemaakt.
Toen de tool gebruikt en daarna was het weer goed.
Het is idd sowieso handig dat de TS even het tooltje waar je de link van poste gaat proberen.
pi_62086119
vandaag startte de laptop helemaal niet meer op. Ding is 2maanden oud. Moet ik bij de winkel zijn of direct bij packard bell voor garantie?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:13:10 #12
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_62086394
It doesnt work. dont be a jerk, go recycleeeeeeee.
Packard bell.

Zou even langs de winkel gaan.
pi_62089614
F8, laatste config die werkte? Heb je herstel CD's of partitie
Too old too rock 'n roll, too young too die
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:10:04 #14
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_62091091
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
vandaag startte de laptop helemaal niet meer op. Ding is 2maanden oud. Moet ik bij de winkel zijn of direct bij packard bell voor garantie?
Owwhhh Hell,

Aight succes, Ga naar de winkel.....wat ze je ook wijs maken je hebt een contract met de winkel niet met packard bell.

maar uit eindelijk bel je toch PB, en die laten em ophalen/je moet em zelf opsturen en dan 2 maanden wachten ofzo voordat je em terug krijgt....
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_62094927
Wtf...2 maanden. Heb die laptop op school nodig :S Je kan geen vervanging krijgen?
pi_62129698
Hij doet het weer. Tnx voor de Norton link!!! Na een stuk of 10x f8-en doet alles het weer.

Kut norton.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')