Ach, zij misschien niet maar het kan altijd worden opgepikt door google waardoor iemand anders er iets aan heeft.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ze kan nog geen applicatie in linspire installeren, en je denkt dat ze hier ook maar iets van begrijpt?
en V4L? video for linux ofzo. Zo heet geloof ik het pakket waar flash mee samenwerkt om webcam te vertonen.quote:
ook, versie 1 en 2 zelfs want met v4l2 zou flash weer niet werken.quote:Op zondag 30 november 2008 14:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
en V4L? video for linux ofzo. Zo heet geloof ik het pakket waar flash mee samenwerkt om webcam te vertonen.
Heeft die nog een specifiekere naam?quote:Op zondag 30 november 2008 21:17 schreef Pien85 het volgende:
Iemand verstand van de messenger die in Linpus Lite?
Ik denk niet mercury. Dat is niet open source.quote:Op maandag 1 december 2008 09:39 schreef wdn het volgende:
Linpus = Fedora 8 met XFCE. Het is NIET pidgin die erop staat trouwens. Alleen ik zou niet weten wat wel. Het lijkt op een ongenaamde 'custom integrated' IM. EDIT: "Mercury"? Kan dat het zijn?
Pien85: http://the.taoofmac.com/media/Acer/Aspire%20One/AA1notes.html
een website met veel informatie over jouw machine en wat die persoon heeft gedaan aan zijn machine.
Zover had ik niet eens gekekenquote:Op maandag 1 december 2008 10:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik denk niet mercury. Dat is niet open source.
Vreemd hoor. Welke cam heb je?quote:Op zondag 30 november 2008 21:04 schreef santax het volgende:
[..]
ook, versie 1 en 2 zelfs want met v4l2 zou flash weer niet werken.
Ah ja, ik lees dat ze gebruik maken van libpurple (een msn backend) en dat ze er hun eigen frontend voor geschreven hebben. Pidgin is ook een frontend voor libpurplequote:Op maandag 1 december 2008 10:20 schreef santax het volgende:
Waarschijnlijk een app van acer zelf, als ik dit zo lees:
http://the.taoofmac.com/media/Acer/Aspire%20One/AA1notes.html
(en dan essentials: pidgin)
Van alle dingen die je als gebruiker niet wil horen, staat deze toch wel met stip op 1quote:I suspect that this is a manifestation of the do-it-yourself spirit of Linux, i.e., if you need support for a particular format, you need to code it yourself.
Achja, ik ben een *kuch* workaround aan het testen.quote:Op maandag 1 december 2008 11:51 schreef erikkll het volgende:
Ja, i'm afraid so![]()
Maargoed, flash 10 is pas de eerste versie waarin camondersteuning uberhaupt is ingebakken. Het zal vast met de volgende versies beter ondersteund gaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |