abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62059155
Dat had ik begrepen en vroeg me af of dat ook geldt voor het vrouwelijk fok-volk. Als jongen zijnde, als ik een eenzaam meisje zou zien en ze ziet er niet onaantrekkelijk uit. Dan denk ik niet van "hey das niets voor mij want ze is alleen". Maar dat is dus wel het geval bij meisjes/vrouwen? Ik kan begrijpen dat eenzame mannen/jongens een sociale status hebben van '0'. En daar vrouwen alijd kijken naar status (in de breedste zin van het woord) zullen ze een man die eenzam is snel links laten liggen.
Is dit waar of ook maar betrekkelijk?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62059201
Het was voor het laatst op tv: Vrouwen vallen vaker op mannen die al een vriendin hebben, omdat dit laat zien dat ze in trek zijn doordat ze een vriendin hebben
pi_62059271
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef jslavenburg het volgende:
Het was voor het laatst op tv: Vrouwen vallen vaker op mannen die al een vriendin hebben, omdat dit laat zien dat ze in trek zijn doordat ze een vriendin hebben
Op stap heb ik dat ook wel vaker gemerkt als ik dan met een meid ergens stond kreeg ik veel meer blikken/aandacht van andere meiden dan als ik alleen met vrienden sta. Vervelende was alleen dat ik er in die gevallen nooit op kon ingaan omdat ik al met die meid was
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62059337
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:10 schreef mirved het volgende:

[..]

Op stap heb ik dat ook wel vaker gemerkt als ik dan met een meid ergens stond kreeg ik veel meer blikken/aandacht van andere meiden dan als ik alleen met vrienden sta. Vervelende was alleen dat ik er in die gevallen nooit op kon ingaan omdat ik al met die meid was
Ik maak het zelf ook mee, toen ik 2 jaar geleden geen vriendin had, helemaal geen aandacht. Nu heb ik een vriendin, en zie ik steeds vaker vrouwen kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:14:49 #5
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62059387
Je kan het ook in een bepaald verband stellen:

Eenzame menschen zien er misschien niet aantrekkelijk uit, daarom zijn ze eenzaam. Daarom zal je bijna nooit een knappe meid zien, die eenzaam is.

Tevens, wil ik graag bevestigen wat hierboven al is vermeld. Die domme dozen zien je wel staan als je al een vriendin hebt, dan word je versierd bij de fleet. Echter als het uit is dan komt het minder voor.
pi_62059408
Vrouwen..... snap je toch niks van?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:18:30 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62059495
Ik heb al bijna 8 jaar een vaste relatie met mijn vriendin, maar ben nog steeds net zo onaantrekkelijk voor andere vrouwen als toen ik nog single was...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:30:38 #8
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62059835
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb al bijna 8 jaar een vaste relatie met mijn vriendin, maar ben nog steeds net zo onaantrekkelijk voor andere vrouwen als toen ik nog single was...
Dan moet je je swans ook af en toe even laten zien, dan komen die feromonen beter vrij.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:33:09 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62059917
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dan moet je je swans ook af en toe even laten zien, dan komen die feromonen beter vrij.
...maar dan wordt ie koud.
pi_62060097
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef Man-E-Faces het volgende:
Maar dat is dus wel het geval bij meisjes/vrouwen?
Nee, zo een persoon die constant naar vrienden, uitgaan e.d. moet en dan van je verwacht dat je meegaat is vele malen vervelender.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:45:00 #11
167595 mirved
Infobesitas
pi_62060288
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:39 schreef Deliah het volgende:

[..]

Nee, zo een persoon die constant naar vrienden, uitgaan e.d. moet en dan van je verwacht dat je meegaat is vele malen vervelender.
Jij bent dus zo een die haar vriend verbied met zijn vrienden om te gaan waardoor hij moet kiezen tussen vrienden en jou. Mocht je ooit mee opstap gaan dan zeg je nooit een woord tegen zijn vrienden want die moet je niet. Het liefst zat je altijd thuis met hem op de bank. Terwijl hij langzaam alle andere sociale contacten in zijn leven verliest. Zodat jij hem helemaal kan modelleren naar jouw wil en hem langzaam hersendood maakt waardoor hij zijn eigen mening verliest.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62060385
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef mirved het volgende:
Het liefst zat je altijd thuis met hem op de bank.
Nee, het liefst zit ik urenlang voor mn computer.
pi_62060393
quote:

[..]

Jij bent dus zo een die haar vriend verbied met zijn vrienden om te gaan waardoor hij moet kiezen tussen vrienden en jou. Mocht je ooit mee opstap gaan dan zeg je nooit een woord tegen zijn vrienden want die moet je niet. Het liefst zat je altijd thuis met hem op de bank. Terwijl hij langzaam alle andere sociale contacten in zijn leven verliest. Zodat jij hem helemaal kan modelleren naar jouw wil en hem langzaam hersendood maakt waardoor hij zijn eigen mening verliest.
Ik herken mijn moeder 100% daar in
pi_62060404
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:47 schreef Deliah het volgende:

[..]

Nee, het liefst zit ik urenlang voor mn computer.
Zeker gamen?
pi_62060411
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef jslavenburg het volgende:
Ik kijk nauwelijks tv. Was het van de publieke omroep?
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Je kan het ook in een bepaald verband stellen:

Eenzame menschen zien er misschien niet aantrekkelijk uit, daarom zijn ze eenzaam. Daarom zal je bijna nooit een knappe meid zien, die eenzaam is.
Daar dacht ik net ook aan. Mijn vraag aan vrouwen is ook, ook als het om mooie/knappe mannen gaat? Want die zijn er.
pi_62060481
Als één persoon sociale activiteiten bijna nodig heeft om te kunnen 'overleven' en zijn/ haar relatie juist niet om te kunnen 'overleven' is dat niet zo handig.
pi_62060628
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:39 schreef Deliah het volgende:

[..]

Zijn knappe eenzame mannen ook onaantrekkelijk voor jou, sexueel gezien? Of gaat het bij vrouwen naast uiterlijk ook echt om de status en dat er veel leuke dingen gedaan zal worden?
pi_62060808
Heej dat verklaart waarom ik geen vriendin heb! De meisjes zien me niet staan omdat ik geen vriendin heb!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_62060915
Eenzame mannen, ja, die zijn over het algemeen wanhopig. Mannen die alleen zijn? Niet noodzakelijk en vooral niet exact hetzelfde.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_62060952
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:54 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Zijn knappe eenzame mannen ook onaantrekkelijk voor jou, sexueel gezien? Of gaat het bij vrouwen naast uiterlijk ook echt om de status en dat er veel leuke dingen gedaan zal worden?
Ik zie eenzaamheid niet als iets wat je onaantrekkelijk maakt. En leuke dingen, wat dat precies is, dat is per vrouw afhankelijk.
Status, als dat betekent dat je niet zomaar andermans/ vrouws bevelen opvolgt en bij je eigen mening blijft ook al heeft dat misschien negatieve gevolgen, enz, dan is dat een goed iets.
pi_62061003
Er is nogal een verschil tussen eenzaam en alleen.
Eenzame mensen vind ik zelden aantrekkelijk maar iemand die alleen is en zich daar goed bij voelt straalt iets heel anders uit. En dat kan aantrekkelijk zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:08:51 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_62061071
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is nogal een verschil tussen eenzaam en alleen. [ afbeelding ]
Eenzame mensen vind ik zelden aantrekkelijk maar iemand die alleen is en zich daar goed bij voelt straalt iets heel anders uit. En dat kan aantrekkelijk zijn.
Maar straalt iemand die eenzaam is dat ook altijd uit? Mensen die zich sociaal opstellen en dus niet vaak alleen zijn, kunnen zich best heel eenzaam voelen zonder dat iemand anders dat in de gaten heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_62061169
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar straalt iemand die eenzaam is dat ook altijd uit? Mensen die zich sociaal opstellen en dus niet vaak alleen zijn, kunnen zich best heel eenzaam voelen zonder dat iemand anders dat in de gaten heeft.
Goed punt. Nee, niet iedereen straalt dat uit.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:21:42 #24
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_62061485
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat had ik begrepen en vroeg me af of dat ook geldt voor het vrouwelijk fok-volk. Als jongen zijnde, als ik een eenzaam meisje zou zien en ze ziet er niet onaantrekkelijk uit. Dan denk ik niet van "hey das niets voor mij want ze is alleen". Maar dat is dus wel het geval bij meisjes/vrouwen? Ik kan begrijpen dat eenzame mannen/jongens een sociale status hebben van '0'. En daar vrouwen alijd kijken naar status (in de breedste zin van het woord) zullen ze een man die eenzam is snel links laten liggen.
Is dit waar of ook maar betrekkelijk?
Welnee, maakt het nu uit of iemand eenzaam is?

Eenzame mensen opvrolijken is juist een goeie daad!
pi_62062019
quote:

[..]

is voor zijn eigen bestwil

maar even on topic, hoe weet je zo zeker dat iemand die alleen staat eenzaam is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')