Euhm, dat gebeurt wel vaker hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kans is juist 100%. Er is echt no way dat de uitgever al die jaren salarissen betaald heeft en uiteindelijk geen game in de schappen kan leggen, hoe crappy het eindproduct ook is.
Wat dacht je van die geile sexlijn aan de telefoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:37 schreef Frollo het volgende:
Ik weet nog dat ik helemaal stuk ging in die wc in het eerste level.
OMG ik zie mezelf in de spiegel!
OMG OMG kijk, ik spring op de wasbak!!1
OMG OMG OMG ik kan die pisbak kapottrappen!!!1!
Het zal toch lastig worden om die ervaring te overtreffen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk PDOA? Dat iedereen je bijvalt en gaat roepen "Ja! dukenukem is kut!!11EINZ"
Dat het er nog niet is is obvious maar als het komt en het is episch goed, staan de gamertjes die bedoeld worden in die quote vooraan om de game te kopen downloaden.
Nee hoor, ze hebben al jaren geen releasedatum/jaar bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:43 schreef PDOA het volgende:
Die luiwammesen bij 3D-Realms zeiden toch begin 2008 dat het spel zekersteweten eind 2008 available zou zijn?
Het gebeurt vaak dat er 12 jaar aan een spel wordt gewerkt en vervolgens niet in de winkel verschijnt?quote:
Nee, zoiets is nooit gezegd. 3D Realms zegt al sinds het begin "Coming when it's done". De enigen die af en toe uitspraken doen, zijn de uitgevers. Zo was er bijvoorbeeld een bonus van een half miljoen dollar voor de developers beloofd als het spel voor 31 december 2006 in de winkel zou liggen. Maar zoals we allemaal weten, hebben ze die deadline net gemistquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:43 schreef PDOA het volgende:
Die luiwammesen bij 3D-Realms zeiden toch begin 2008 dat het spel zekersteweten eind 2008 available zou zijn?
Ik had het verkeerd, het ging over een officiele trailer:quote:Op zondag 7 december 2008 15:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, zoiets is nooit gezegd. 3D Realms zegt al sinds het begin "Coming when it's done". De enigen die af en toe uitspraken doen, zijn de uitgevers. Zo was er bijvoorbeeld een bonus van een half miljoen dollar voor de developers beloofd als het spel voor 31 december 2006 in de winkel zou liggen. Maar zoals we allemaal weten, hebben ze die deadline net gemist
Waar is die trailer? Het is tenslotte alweer 10 maanden geleden dat de teaser uitkwam.quote:George Broussard made clear that the video was a teaser, rather than a trailer. He noted that all other media related to Duke Nukem Forever was no longer relevant, including the trailer released in 2001, and that a brand-new trailer would be released in the coming months. Broussard also confirmed that the video was shot real-time from the game, with the exception of some introduction and ending shots.
Je beantwoord de vraag niet...quote:
Ben je nou serieus verbaasd en verontwaardigd dat 3D Realms een deadline omtrent Duke Nukem Forver mist?quote:Op maandag 8 december 2008 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waar is die trailer? Het is tenslotte alweer 10 maanden geleden dat de teaser uitkwam.
Change, we canquote:
Exact. Ik verwacht ook dat ie vanzelf een keer uitkomt, en zou em graag spelen, maar als het niet gebeurt, dan niet.quote:Op maandag 8 december 2008 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij ben je de enige die al schuimbekkend in dit topic zit. De rest neemt het voor kennisgeving aan, hoopt dat er wellicht ooit nog wat komt en haalt verder zijn schouders op.
Starcraft Ghost gaat ook nog even duren. Maar zij hebben het dan ook een diepvriesvakperiode. Maar afgescheept is het nog niet.quote:Op zondag 7 december 2008 15:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gebeurt vaak dat er 12 jaar aan een spel wordt gewerkt en vervolgens niet in de winkel verschijnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |