Knuffelmoslims welteverstaan hihihiihihiihquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh, KLB-SC gaat nog meer multicultureel, met dit keer moslims?
Ik ben 1 van de weinigen die niets tegen moslims heeftquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Knuffelmoslims welteverstaan hihihiihihiih
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stoer, het is weer eens wat anders
Nee, eigenlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, écht !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier zo vaak zit?
Dat blijkt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier zo vaak zit?
Mooi. Heb het niet zo op gothicsquote:
Jij bent zeldzaam op fokquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die niets tegen moslims heeft
Ik ook niet, heb alleen wat tegen mensen die de samenleving verneuken. En of dat nu Moslims, Belgen, Skinheads, Gele mensen of Christenen zijn boeit me niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die niets tegen moslims heeft
Wauw, perfecte persoonsomschrijving van mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mooi. Heb het niet zo op gothicsWel op makkelijk-te-beinvloeden-meisjes-die-geen-vrienden-hebben-en-dus-hun-heil-maar-op-internet-zoeken.
Wat lief dat je dat over mij zegt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mooi. Heb het niet zo op gothicsWel op makkelijk-te-beinvloeden-meisjes-die-geen-vrienden-hebben-en-dus-hun-heil-maar-op-internet-zoeken.
Hell noquote:
Daar valt dus minder dan 1% van de moslims onderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb alleen wat tegen mensen die de samenleving verneuken. En of dat nu Moslims, Belgen, Skinheads, Gele mensen of Christenen zijn boeit me niet.
Dan kan iedereen het eerste topic wel even lezenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hell nodaar mag ik niet eens bij. Dan moet je er al vanaf het eerste topic zijn
Hee jongens, ik heb trouwens wel meegelezen in het eerste topic, telt dat ook?
Doe de groeten aan de zwerver die een voortand mist. Hij staat altijd om 50 cent te vragen daarquote:
EN GELIJK HEEFT BK, KUTUSERquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, laat BK dit maar niet lezen
Idd, ik wil net zeggen BK kom er maar inquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, laat BK dit maar niet lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |