Heeft ze zelf gezegd iig.quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie eigenlijk vriendin vriendin?_!
Had je wat?quote:
Wat moet je nou?quote:
Ga weg joh!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:43 schreef KingOfPop het volgende:
Ik moet niks, mag wel eens graag wat.
Ik heb een heel huis.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Verzamel jij die dingen allemaal?
Heul niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:57 schreef msnk het volgende:
Ja maar.. Ja maar... MJ doet ook altijd van die vage dingen.
Ja, maar die heeft niet zo'n lekker kontje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:57 schreef msnk het volgende:
Ja maar.. Ja maar... MJ doet ook altijd van die vage dingen.
Nou, daar dachten de meeste dames wel anders over.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft niet zo'n lekker kontje.
Maar ik ben dan ook geen dame.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou, daar dachten de meeste dames wel anders over.
Komt uit de film Bring It On.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef msnk het volgende:
Waar zijn deze plaatjes van eigenlijk, ik kijk nooit super heroes als dat 't is ()
Moet ik misschien maar eens een paar van die films gaan kijken.quote:
Ik vond er weinig aanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet ik misschien maar eens een paar van die films gaan kijken.
Nee. Ik kijk alleen Heroes. Heb alleen Bring It On gezien, maar toen wist ik nog niet eens echt wie zij was.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:01 schreef KingOfPop het volgende:
Maar, BobbyB, kijk jij al die films waarin zij meespeelt dan?
Ja, ook als kind.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef KingOfPop het volgende:
Nee dat zal best, maar in Bring It On was ze zestien!Ze heeft ook al in best veel films gespeeld.
Ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:06 schreef KingOfPop het volgende:
Die twee hier boven komen die uit Bring It On?
Ook goeiedag! tegen wie heb je het?quote:
Ik vind Hayden eigenlijk helemaal niet zo leukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:12 schreef KingOfPop het volgende:
Ik vind haar stijl haar niet zo staan. Maar die andere.., het is geen misselijke om naar te kijken.
die trut vane engels die zich niet afmeldtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook goeiedag! tegen wie heb je het?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:06 schreef afcajos het volgende:
BT luie gingerkid, zet de link naar 209 er dan in!
SOA? AIDS? Tyfus? Kanker?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:07 schreef afcajos het volgende:
goeiemiddag trouwens, jullie favoriete hosselaar is ziek vandaag
Wats los Jos?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:07 schreef afcajos het volgende:
goeiemiddag trouwens, jullie favoriete hosselaar is ziek vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |