Jouw rars? gers.rar? Die hoef ik niet te zien heur.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:09 schreef gers het volgende:
[..]
doar staan ook mijn rars![]()
moar ik ga noar engels
Misschien steek je daar wel wat op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:09 schreef gers het volgende:
[..]
doar staan ook mijn rars![]()
moar ik ga noar engels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Je ziet 'hem' ook niet, nou....als je goed kijkt dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw rars? gers.rar? Die hoef ik niet te zien heur.
Jaquote:
Dag schat, tot vanavond.quote:
Doe der nog ene.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:11 schreef BobbyB het volgende:
Wat een boel hoogwaardige spoiler grapjes in dit topic.
Hee, dat zeg je ook onvriendelijk zegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja![]()
Die foto van jouw ondergekwakte harses had ik ook in m'n PM's staan. Nu alleen nog een foto van notabene jorien_!!!!!!!!!
verkapte kijk-mij-eens-havo/vwo-doen post.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan doet ie in ieder geval vast geen havo of vwo? Anders zou ik m wel kennennaam komt me niet echt bekend voor.
Stuur eens doorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja![]()
Die foto van jouw ondergekwakte harses had ik ook in m'n PM's staan. Nu alleen nog een foto van notabene jorien_!!!!!!!!!
Kut, verkeerd gelezenquote:
Nee, jij met je kijk-mij-eens-zielig-zijn-ik-ben-op-stage posts.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-havo/vwo-doen post.
Ja, surequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Anders had ik die kwakfoto hier wel neergezet hoor
ER IS NIKS TE DOEN!!!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
24 uurAan het werk, ga je ook niet willen slapen
Moet toch dagen vullenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zit ook op stage terwijl je daar niks te doen hebt
Hoe ranzig is 'tquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klusje voor je.
Je kunt het zo ranzig maken als je zelf wilt, maar het valt in principe best mee.quote:
Heb je andere leuke foto's van BT die je hier kan posten?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:21 schreef msnk het volgende:
Gers, wat is de source van je avatar
Lijkt veel op een aangetrouwde tante van me
Ze lijkt er toch echt opquote:
Tot dat je weet wie het isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze lijkt er toch echt op![]()
Maar dan iets jonger uiteraard. Maarja is dan ook een LQ plaatje he, vandaar dat ik om een sauce vroeg
Dat is Hayden Penetratiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze lijkt er toch echt op![]()
Maar dan iets jonger uiteraard. Maarja is dan ook een LQ plaatje he, vandaar dat ik om een sauce vroeg
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je andere leuke foto's van BT die je hier kan posten?
Waarom stalkt dagdag mij.
Der vriend.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
WIE HEEFT FOTO'S VAN BT??????????
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
WIE HEEFT FOTO'S VAN BT??????????
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:34 schreef msnk het volgende:
Serieus???
Ze lijkt op een doorsnee hollandse schone met hoog blond haar.
*bril oppoetsen doen
*eist hayden tieten grab filmpje
2 maal? Boh gek, een hele harem hier joh!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie eigenlijk vriendin vriendin?_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |