Ga godverdomme toch eens naar school, jijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga nu even pizza eten.
School is voor talentlozen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga godverdomme toch eens naar school, jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
School is voor talentlozen.Alsof je op het WO geen stage hoeft te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof je op het WO geen stage hoeft te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
in pyjama's?quote:
Echt, PRECIES die schoenen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zag trouwens gister iemand met die rooie schoenen van der..
Ik heb het der niet gevraagd neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt, PRECIES die schoenen?De rest van jullie gepraat negeer ik maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |