Da's Drizzt Do'Urden, een dark elf uit D&D Forgotten Realms setting (klinkt nerdy hequote:
met de BH die je aanhad op dat moment?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:04 schreef Samzz het volgende:
We waren aan het zingen en zwaaien, geen foto's maken
Ach iemand zal wel foto's hebben toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:04 schreef Samzz het volgende:
We waren aan het zingen en zwaaien, geen foto's maken
Ja, dat dan weer wel...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met de BH die je aanhad op dat moment?
Nee. Ik (L) elven. Maar dan wel die uit LotRquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's Drizzt Do'Urden, een dark elf uit D&D Forgotten Realms setting (klinkt nerdy he). Hij is iig het meest geliefde fantasyfiguur in spellen, boeken, etc. [ afbeelding ]
Okquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik (L) elven. Maar dan wel die uit LotR
"Gezocht: Bandnaam"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij zoeken een nieuwe bandnaaaaaaam!!
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:11 schreef Samzz het volgende:
Make me do it
Is D&D trouwens Dungeons and Dragons? Of ben ik dan helemaal de weg kwijt? Ik heb de eerste film ervan gezien en voor zover ik weet, zijn er niet meer
Jaa ik heb die heel lang geleden een keer gezien... was niet zo tof iddquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar je moet niet echt naar die film kijken want die is bagger
Echte D&D was/is met pen en papier een character aanmaken en op avontuur gaan
En laat die foto's zien.
Ik speelde altijd magic the gatheringquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's Drizzt Do'Urden, een dark elf uit D&D Forgotten Realms setting (klinkt nerdy he). Hij is iig het meest geliefde fantasyfiguur in spellen, boeken, etc. [ afbeelding ]
Ik ook, heb nog steeds al mn 14 deckjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik speelde altijd magic the gathering
Heb ze allemaal weggegooidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, heb nog steeds al mn 14 deckjes.
Basslinequote:
Fresh 'M Up, To The Club, No We Never Let Them Stop! On This Track We'll Attack, Bouncing Bouncing Front 2 Back!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bassline! Hardtimes! Rockin' hardstyle grounds, rough beats, pitch the speed, give us everything we need!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |