quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik moest blozen.
Skippy en ik hebben een bitchfight zo
Hij doet naar tegen mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]het is ook wel een sletje hé, die skippy
welke?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8Abqg7A8Cwc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8Abqg7A8Cwc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Omg
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
troostsex? hoef je ff niet aan kangeroetjes te denken
Zo moet datquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
niet zo snel, eerst massage, kaarslicht en wat te drinken
Hahah, die is leukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
rust, 2-0
* ReMcOrE zingt: schatje mag ik je foto?
Je doet mij nou zooo erg denken aan de huisgenoot van David, serious.quote:
Je bedoelt de B-man he?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je doet mij nou zooo erg denken aan de huisgenoot van David, serious.
Heeft ie ook eens gezegd tegen jou?quote:
Nee... meerdere keren tegen Davidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft ie ook eens gezegd tegen jou?
Ja maar hij is niet fictief hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef Bob-B het volgende:
zullen we het ff niet hebben over fictieve personen?
Uhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd.
David was online
HIj zegt t tegen iedereen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het jou ook gezegd heeft.
Hij zegt wel meerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het jou ook gezegd heeft.
Nu is hij boosquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HIj zegt t tegen iedereen.
Misschien ook wel tegen zn pinky
Ohjawelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
gelukkig is onze passionele relatie niet fictief!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef Samzz het volgende:
En toch, heeft ie wel aardige bakkebaarden.
*Samzz geilt op bakkebaarden*
Ja echt... Bakkebaardenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt... Bakkebaarden![]()
Overigens heeft niemand mooiere dan Willem en Fred van BZB
In ToF zijn we toch allemaal vriendjes en vriendinnetjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In ToF zijn we toch allemaal vriendjes en vriendinnetjes?En in andere werelden ook wel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Quoted for truthquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En in andere werelden ook wel meer
hmmm, ik moet toch zeggen dat ik het van het milimeteren ben...maar niet m'n borsthaar, daar blijft iedereen van af!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik niet
Ik val op mannen met een flinke bos haar en bakkebaarden!
Moet voor het leger zeker?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
hmmm, ik moet toch zeggen dat ik het van het milimeteren ben...maar niet m'n borsthaar, daar blijft iedereen van af!
Jep. Ze zijn niet echt goed bezigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV lijdt zoveel onnodig balverlies
Like me?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:12 schreef Fems het volgende:
Een heerlijke flinke bos met krullen, daar ben ik ook wel van!
Mijn vorige ex had heeeeele mooie krullenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:12 schreef Fems het volgende:
Een heerlijke flinke bos met krullen, daar ben ik ook wel van!
Nee, staat mij gewoon het best, volgens mij begin ik krullen te krijgen, haar begint te veranderen ofzo, maar heb het al zolang kort dat ik geen bewijs heb gezienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet voor het leger zeker?
Nee, doe mij maar een mooie bos haar op het hoofd, heb ik wat om in te woelen
Ja dat kan ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, staat mij gewoon het best, volgens mij begin ik krullen te krijgen, haar begint te veranderen ofzo, maar heb het al zolang kort dat ik geen bewijs heb gezien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |