hmmm, ik moet toch zeggen dat ik het van het milimeteren ben...maar niet m'n borsthaar, daar blijft iedereen van af!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik niet
Ik val op mannen met een flinke bos haar en bakkebaarden!
Moet voor het leger zeker?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
hmmm, ik moet toch zeggen dat ik het van het milimeteren ben...maar niet m'n borsthaar, daar blijft iedereen van af!
Jep. Ze zijn niet echt goed bezigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV lijdt zoveel onnodig balverlies
Like me?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:12 schreef Fems het volgende:
Een heerlijke flinke bos met krullen, daar ben ik ook wel van!
Mijn vorige ex had heeeeele mooie krullenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:12 schreef Fems het volgende:
Een heerlijke flinke bos met krullen, daar ben ik ook wel van!
Nee, staat mij gewoon het best, volgens mij begin ik krullen te krijgen, haar begint te veranderen ofzo, maar heb het al zolang kort dat ik geen bewijs heb gezienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet voor het leger zeker?
Nee, doe mij maar een mooie bos haar op het hoofd, heb ik wat om in te woelen
Ja dat kan ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, staat mij gewoon het best, volgens mij begin ik krullen te krijgen, haar begint te veranderen ofzo, maar heb het al zolang kort dat ik geen bewijs heb gezien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |