hier deel III
PS I Er merkte iemand op of ik niet naar Utrecht wou komen, waar dan, en hoe laat, kan ik er in ieder geval over nadenken.
[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 26 November 1999).]
Mijn vraag ging over hoe Bart Bosnië ervaren heeft. Hij lijkt er alleen maar anekdotes over te vertellen en nauwelijks hoe het was om daar te zijn, de oorlog om zich heen te voelen. Zoals hij toch al niet veel praat over de manier waarop hij de minder prettige kanten van het leger (je wordt tenslotte opgeleid om - in geval van gevaar - iemand neer te schieten) heeft ervaren. Het lijkt me dat bij bepaalde opdrachten (zoals Bosnië) ook elementen als angst een rol spelen. Onder je maten kun je daar waarschijnlijk niet over praten. Thuis wel?
Een paar weken geleden ging het in het huis over dood gaan, ik weet niet meer precies hoe die discussie ging, mar het was wel een gesprek waarin het logisch was geweest als Bart iets over Bosnië of zijn andere legerervaringen had verteld. Het viel me op dat hij dat niet deed.
Mensen die naar de FOK!meeting gaan (helaas ik niet): wie kan Sjoerd met vervoer en verdere informatie tegemoed komen?
Klik hier voor de topic waarin de FOK!meeting besproken wordt
Ik begin wel steeds meer vertrouwen te krijgen in je identiteit, Sjoerd. Je antwoorden in je posts zijn namelijk keer op keer geloofwaardig.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 November 1999).]
Heb je ook nog gesproken met andere familie van bewoners? Wat vind de vriendin van Ruud bijvoorbeeld van Paul de Leeuws imitatie?
en heb je PdL imitatie op het leger voor Bart ook voor Bart opgenomen zodat hij het later kan zien? en wat zal hij daar van vinden denk je?
Hmmm... zou wel jammer zijn als Bart dit niet kan zien. maar ja hij zal zelf ook wel bij Paul de Leeuw komen als hij het huis (als een van de laatste drie)heeft verlaten denk ik.
quote:
op 11-26-1999 om 09:08 PM schreef tina het volgende:
Hi Jump,Weten je ouders dat Bart blowt?
Groetjes Jessicaa
Ik was diegene die wilde weten of je vanavond met de FOK!kers op de FOK! meeting in Utrecht wilt afspreken.
quote:
op 11-27-1999 om 01:59 PM schreef Ziggy het volgende:
Als je eens verder wil bomen met me over de invloed van de media, wil ik wel eens bomen via de computer met je. Ik denk dat ik je veel kan vertellen daar ik weet wat 2 miljoen kijkers met je kunnen doen.
En wie ben jij dan?? Heb jij ook 2 miljoen kijkers gehad??
quote:
op 11-27-1999 om 08:16 PM schreef barry het volgende:
HOE weet je eigenlijk dat Jumparound DE broer is....kijk ik kan ook zeggen dat ik de broer van Bart ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |