quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:Van deze kant ook weer een 1.
Sebastiaan eruit, die nog enige herrie kon maken.
Ik sfeer het je, serieus, echt jonge, die rotkop van een redaksie heef dat niet door, echt, ik sfeer het je serieus, echt jonge...
Het script ligt er nog steeds veel te dik bovenop. Heel SLAP aftreksel van DGK en is denk ik niet meer te redden, ook niet qua vermaak. Dus weer een 1
eigenlijk begin ik bijna te denken dat, als het allemáál geschript is dat Sebastiaan er wel ingebleven was.....
want dat was eindelijk een kans op vuurwerk, bijvoorbeeld tussen Ribas en Sebastiaan, of het moet zó zijn geweest dat ie alléén mocht blijven als ie Yasmin zou kunnen losweken van Ribas...... wat dus uiteraard
niet gelukt is, en hem ook nooit gelukt zou zijn
maar hij had in ieder geval ontzichtbare Rory kunnen vervangen.......
maar ja als geen van die meiden naast hem wil liggen in bed, wat ik me uitermate goed kan voorstellen trouwens

tja dan houdt het op, blijkbaar denken ze bij de redaktie dat iedereen zit te wachten op zoveel mogelijk ge-konijn, dan maken ze denk ik wel een foutje, want ik heb meer dan genoeg konijnen acties gezien in DGK, dus dat weten we zo onderhand wel........
Sommige dingen zullen ze toch écht niet kunnen sturen denk ik, Ribas en Yasmin bijvoorbeeld
die zijn volgens mij niet te sturen, dat ''loopt zoals het loopt'' zeg maar
met Lisa kunnen ze denk ik wel héél veel kanten op, die is wel om te kopen met een extra bonus.....
Ik had ook het gevoel dat ze liever voor Sebastiaan had willen gaan, omdat ze dan ''dacht'' sterker in het
spel te staan..... maar misschien heeft de redaktie dat wel op het laatste moment afgeblazen omdat
Sebastiaan écht niet lekker lag bij de meeste (in ieder geval vrouwelijke) kijkers.
Dat nieuwe meisje is wel een goeie zet, Kelly en Charlene zijn al helemaal over de zeik........
en Lisa probeert haar zwart te maken en werd terecht niet geloofd door Ribas

die heeft haar door,
ook lekker dat ie dat gewoon als enige gewoon tegen haar zei, ''ik geloof je niet''
Dus Lisa nu ook over de zeik
Ik denk dat ze het die drie maanden wel kunnen uitzingen er zullen nog wel veel ''onverwachte'' nieuwe regels in komen, het lijkt op een soort testcase voor misschien DGK2 ?
ach...... weet ik veel ........ ik geef wel een zesje dit keer
ga ik nu doen