abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62040086
Het is weer woensdag, dus nieuwe stemronde gaat weer in. Sebastiaan heeft het geen andere wending kunnen geven.
Kan de nieuwe bewoonster wel tussen de realaties komen van de beide Marco's?

Bij de eerste ronde hadden we 94 stemmen met een totaal van 379 punten, wat resulteerde in een gemiddelde van 4,03.
[POLL] Rapportcijfer #1 CBML (Eerste indruk)

Bij de tweede ronde hadden we 98 stemmen met een totaal van 418 punten, wat resulteerde in een gemiddelde van 4,27
[POLL] Rapportcijfer #2 Hoe denken we er nu over?

Bij de derde ronde hadden we 59 stemmen met een totaal van 237 punten, wat resulteerde in een gemiddelde van 4,02
De laagste score tot nu toe.
[POLL] Rapportcijfer #3 Komt nu de doorbraak?

Bij de vierde ronde hadden we maar 43 stemmen met een totaal van 167 punten. gemiddelde van 3,88

Poll: Ronde #5 Overleeft CBML het?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_62040293
    Van deze kant ook weer een 1.
    Sebastiaan eruit, die nog enige herrie kon maken.
    Ik sfeer het je, serieus, echt jonge, die rotkop van een redaksie heef dat niet door, echt, ik sfeer het je serieus, echt jonge...

Het script ligt er nog steeds veel te dik bovenop. Heel SLAP aftreksel van DGK en is denk ik niet meer te redden, ook niet qua vermaak. Dus weer een 1
    pi_62040533
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
    Van deze kant ook weer een 1.
    Sebastiaan eruit, die nog enige herrie kon maken.
    Ik sfeer het je, serieus, echt jonge, die rotkop van een redaksie heef dat niet door, echt, ik sfeer het je serieus, echt jonge...

Het script ligt er nog steeds veel te dik bovenop. Heel SLAP aftreksel van DGK en is denk ik niet meer te redden, ook niet qua vermaak. Dus weer een 1
    eigenlijk begin ik bijna te denken dat, als het allemáál geschript is dat Sebastiaan er wel ingebleven was.....
    want dat was eindelijk een kans op vuurwerk, bijvoorbeeld tussen Ribas en Sebastiaan, of het moet zó zijn geweest dat ie alléén mocht blijven als ie Yasmin zou kunnen losweken van Ribas...... wat dus uiteraard
    niet gelukt is, en hem ook nooit gelukt zou zijn

maar hij had in ieder geval ontzichtbare Rory kunnen vervangen.......

maar ja als geen van die meiden naast hem wil liggen in bed, wat ik me uitermate goed kan voorstellen trouwens tja dan houdt het op, blijkbaar denken ze bij de redaktie dat iedereen zit te wachten op zoveel mogelijk ge-konijn, dan maken ze denk ik wel een foutje, want ik heb meer dan genoeg konijnen acties gezien in DGK, dus dat weten we zo onderhand wel........

Sommige dingen zullen ze toch écht niet kunnen sturen denk ik, Ribas en Yasmin bijvoorbeeld
    die zijn volgens mij niet te sturen, dat ''loopt zoals het loopt'' zeg maar

met Lisa kunnen ze denk ik wel héél veel kanten op, die is wel om te kopen met een extra bonus.....
    Ik had ook het gevoel dat ze liever voor Sebastiaan had willen gaan, omdat ze dan ''dacht'' sterker in het
    spel te staan..... maar misschien heeft de redaktie dat wel op het laatste moment afgeblazen omdat
    Sebastiaan écht niet lekker lag bij de meeste (in ieder geval vrouwelijke) kijkers.

Dat nieuwe meisje is wel een goeie zet, Kelly en Charlene zijn al helemaal over de zeik........

en Lisa probeert haar zwart te maken en werd terecht niet geloofd door Ribas die heeft haar door,
    ook lekker dat ie dat gewoon als enige gewoon tegen haar zei, ''ik geloof je niet''

Dus Lisa nu ook over de zeik

Ik denk dat ze het die drie maanden wel kunnen uitzingen er zullen nog wel veel ''onverwachte'' nieuwe regels in komen, het lijkt op een soort testcase voor misschien DGK2 ?

ach...... weet ik veel ........ ik geef wel een zesje dit keer

ga ik nu doen
    pi_62041051
    Dat opnemes tot tig keer over gedaan morten worden om ze op tijd in Luxenburg te krijgen en zodoende er een leuke show van kunnen maken.
    Tja, dan heb je ook wel een vertraging van 5 dagen.
    En dan nog kunnen ze de ondertiteling niet goed krigen... hoord en zowieso zijn er voorbeelden van.
      woensdag 1 oktober 2008 @ 02:11:49 #5
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_62041231
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

eigenlijk begin ik bijna te denken dat, als het allemáál geschript is dat Sebastiaan er wel ingebleven was.....
    Precies.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_62061588
    Ik geef een 8, het spel begint nu zijn vorm te krijgen...maar kan nog steeds niet tippen aan DGK!

pi_62061748
    Ik geeft het een 7. Gescript of niet, ik vind het wel vermakelijk om naar te kijken
    pi_62062360
    Deze keer een 6.
    pi_62062487
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 02:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies.
    +1

om nu overal scripts achter te gaan zoeken ... nee ik geloof het niet
    Maar denk eens na... wat kan je doen om spectaculaire tv te maken in een villa, waar zo'n beetje alles al gedaan is, je krijgt automatisch een soort herhaling van zetten.

Vergelijken met DGK zelf kan gewoon niet omdat er geen streams zijn + dat je alleen maar af kan gaan op de beelden die we voorgeschoteld krijgen.
    Tuurlijk heb ik wel een bepaalde voorkeur qua bewoner, maar i.t.t. dgk, kan ik me hier nergens druk over maken... Eigenlijk vind ik alles lachwekkend

Ik geef een 8
    pi_62062609
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef Desii het volgende:

[..]

+1

om nu overal scripts achter te gaan zoeken ... nee ik geloof het niet
    Maar denk eens na... wat kan je doen om spectaculaire tv te maken in een villa, waar zo'n beetje alles al gedaan is, je krijgt automatisch een soort herhaling van zetten.

Vergelijken met DGK zelf kan gewoon niet omdat er geen streams zijn + dat je alleen maar af kan gaan op de beelden die we voorgeschoteld krijgen.
    Tuurlijk heb ik wel een bepaalde voorkeur qua bewoner, maar i.t.t. dgk, kan ik me hier nergens druk over maken... Eigenlijk vind ik alles lachwekkend

Ik geef een 8
    Je hebt natuurlijk gelijk Desii.
    Gewoon op een andere manier ernaar kijken, zal het morgen zéker doen
    pi_62062785
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk gelijk Desii.
    Gewoon op een andere manier ernaar kijken, zal het morgen zéker doen
    wat was jou cijferke ???
      One tough cookie woensdag 1 oktober 2008 @ 22:05:04 #12
    169210 liesje1979
    pi_62062874
    Weer een 1, ben nog niet weer begonnen met kijken.
    pi_62064187
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
    Weer een 1, ben nog niet weer begonnen met kijken.
    hoe kan je nou een programma beoordelen als je niet kijkt ?
      woensdag 1 oktober 2008 @ 22:42:49 #14
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_62064252
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef Desii het volgende:

Eigenlijk vind ik alles lachwekkend

Ik geef een 8
    Ik ook ja. Het is tot nu toe erg vermakelijk. Dat stelletje is net een tijdje bij elkaar en een aantal wil iedere 'indringer' al zo'n beetje lynchen. Het is echt niet te geloven. Tot nu toe is het vooral comedy.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_62064666
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 22:02 schreef Desii het volgende:

[..]

wat was jou cijferke ???
    Een 6 Desii, de laagste die ik tot nu toe gegeven heb.
    Maar heb vanavond ook niet echt mijn aandacht bij het programma gehad.
    pi_62079908
    Ik vind het een 1 ,Het wordt steeds minder boeiend voor mij
      donderdag 2 oktober 2008 @ 16:51:51 #17
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_62080780
    ik geef een 4 voor de afgelopen week, de vrouwen lagen aan de ketting bij de mannen, de enige die voor actie zorgde was Sebastiaan, maar omdat ie lelijk en dik is ligt ie eruit... er zitten alleen maar huil wijven in die te verliefd zijn om het spel te spelen.. gooien met glazen en meel is dan wel weer grappig daarom geen 1 maar een 4
    de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
      donderdag 2 oktober 2008 @ 16:54:13 #18
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_62080842
    Ik ben weer terug naar een drie, na een weekje een vier te hebben gegeven.
    Kansen om het niveau op te krikken worden niet benut en wat overblijft is een zootje ongeregeld en daarmee doel ik niet alleen op de 'karakters', maar vooral ook op de manier waarop alles in beeld wordt gebracht.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_62084156
    gemiddeld een 4,5 na 40 stemmen, het gemiddelde gaat flink omhoog hoor lijkt een beetje op mijn frans op de middelbare school..
    pi_62103175
    Even een tussenstand:

zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:13:40 #21
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_62132720
    Klik op het plaatje op te vergroten

Op dit moment na 44 stemmen.
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 11:48:31 #22
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_62143888
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 22:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

hoe kan je nou een programma beoordelen als je niet kijkt ?
    Dat kan ook niet, blijf dan hier weg zou je zeggen. Maar een 1geven voelt blijkbaar een beetje als "een daad van protest" of zo. Vorige week was er ook al een stel niet-kijkers dat triomfantelijk meldde een 1 te hebben gegeven.
    "Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
      zondag 5 oktober 2008 @ 12:06:11 #23
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_62144211
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 11:48 schreef Gert het volgende:

Vorige week was er ook al een stel niet-kijkers dat triomfantelijk meldde een 1 te hebben gegeven.
    Een 1 geven, door af haken , niet meer te kijken.

Dat was dezelfde persoon die ook vorige week een 1 gaf.

Er zijn ook 15 stemmers die anoniem een 1 geven, door alleen aan te klikken.
      Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 12:41:27 #24
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_62144940
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Een 1 geven, door af haken , niet meer te kijken.

Dat was dezelfde persoon die ook vorige week een 1 gaf.

Er zijn ook 15 stemmers die anoniem een 1 geven, door alleen aan te klikken.
    En avonne ook vorige week, "ik ben afgehaakt", maar dat was dan haar afscheisszoen.
    Twee weken of meer achter elkaar afhaken, lijkt me echter lastig.
    "Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
    pi_62145275
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 12:41 schreef Gert het volgende:

[..]

En avonne ook vorige week, "ik ben afgehaakt", maar dat was dan haar afscheisszoen.
    Twee weken of meer achter elkaar afhaken, lijkt me echter lastig.
    Je kunt ook elke keer afhaken, bij de afscheidstune
    o wacht, er is geen afscheidstune

Wanneer mogen we weer stemmen LS?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')