heeft geen zin. Daardoor komt het echt niet sneller aan hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:16 schreef Downstar het volgende:
Nog geen pakketjee vandaag
morgen maar eens even contact opnemen met tnt als ze misschien al iets binnen hebben ofzo?
Gewoon voor vriendenprijs doorverkopen, aan vrienden dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Noax het volgende:
[..]
Zo jij gaat rocken, volgend jaar op koninginnedag?
nee bedoel ook niet of ze iets hebben ; maar ik bedoel het in de zin van dat mijn pakketje al is afgeleverd een keer toen ik niet thuis was en dat de bezorger geen briefje heeft achter gelaten ;quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:36 schreef Stinosss het volgende:
[..]
heeft geen zin. Daardoor komt het echt niet sneller aan hoor.
Wacht gewoon geduldig af. Komt vanzelf.
Ik zou zeggen lees de 127 reviews eens even doorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:54 schreef Thomashorst het volgende:
iemand deze al geprobeerd
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8566lijkt me echt top!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:00 schreef Wunny het volgende:
Gewoon doorverkopen voor 3 - 4 euro per stuk.
Die dingen worden zo verkocht geloof mij,
Oké!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:00 schreef Wunny het volgende:
Gewoon doorverkopen voor 3 - 4 euro per stuk.
Die dingen worden zo verkocht geloof mij,
Ik heb het al een paar keer geroepen, maar die shocklaser is écht heel veel beter! Die pennen zijn maar matigjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:54 schreef Thomashorst het volgende:
iemand deze al geprobeerd
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8566lijkt me echt top!
Dus, omdat je het doorverkoop met een - twee euro winst ben je een vrienden naaier. Lmaoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:21 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Oké!!
Ga jij maar lekker je vrienden naaien. (zwaai)
Twee euro winst op een laser van 40 dollar, oké, maar 2 euro winst op een pennetje van 1.43 euro? Dat is 280% van de kostprijs, dat is toch echt wel vriendennaaierij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:51 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dus, omdat je het doorverkoop met een - twee euro winst ben je een vrienden naaier. Lmao
Ik weet niet wat voor vrienden jij hebt.
Vrienden die ik niet ga naaien voor 2 euro.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:51 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dus, omdat je het doorverkoop met een - twee euro winst ben je een vrienden naaier. Lmao
Ik weet niet wat voor vrienden jij hebt.
Ik neem m'n True 30mW laser ook mee, vinden ze prachtigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:32 schreef Stinosss het volgende:
Waarom neem je het mee naar school? Ajb zeg...
Oud genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |