Dat prijsverschil met Europa ligt ook niet aan China, maar aan het feit dat de prijzen hier kunstmatig hoog worden gehouden om toch maar zoveel mogelijk winst te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:04 schreef RacerDKB het volgende:
Wie weet zijn ze wel echt, qua prijs kan het heus wel, China kent toch geen minimumprijzen?
Sorry voor mijn mega order van die dingen..quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:00 schreef mstr het volgende:
Leuk leuk leuk,
4gb SDHC TF kaartjes: ETA 10/8/2008
Ik zie het.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:50 schreef Dionysiou het volgende:
Haha grappig!
DX staat ineens vol met halloween stuff.
Voor de mensen die geen zin hebben om te klikken: het gaat om die met die dubbele vlam.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:59 schreef JanusAnus het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1319
Heeft iemand deze aansteker ook? Want mij lukt het echt niet om hem bij te vullen. Je moet die bus gas toch gewoon er tegen aan duwen?
Ik wil die kopenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:20 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen zin hebben om te klikken: het gaat om die met die dubbele vlam.
Kon hij bijvoorbeeld een muntje van 10 eurocent smelten? en hoelang deed ie 't?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hij deed het in principe erg goed, totdat het gas op was
Gewoon de gasbus eropzetten ja, ondersteboven! Als je hem rechtop doet dan stroomt het gas juist IN de gasbus, ondersteboven gaat het gas naar je aanstekert.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hij deed het in principe erg goed, totdat het gas op was
Nederlands geld is amper te smelten, ligt aan de soort gebruikte stoffen. Een nikkellegering geloof ik, dat smelt je niet zomaar. Zelfs met die ene Torch van 10.30 dollar ofzo gaat het niet, het smelt namelijk pas bij 1800 graden geloof ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kon hij bijvoorbeeld een muntje van 10 eurocent smelten? en hoelang deed ie 't?
Nein, dat scheelt op een bestelling van $6.50 bijna een hele euroquote:1 euro = 1,32304
NEE!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:48 schreef Wekkor het volgende:
Zullen de messen tegengehouden worden door de duane?
Weet niemand. Misschien over 5-6 dagen.quote:En wanneer komen die aanstekers nou weer beschikbaar! die olympische spelen zijn allang afgelopen!![]()
Ik dacht ook een nikkerregering.quote:
Kopen!!!!!!!quote:
Ja haha ik was er intussen al achter. Ik deed het dus verkeerd om, behoorlijk domquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon de gasbus eropzetten ja, ondersteboven! Als je hem rechtop doet dan stroomt het gas juist IN de gasbus, ondersteboven gaat het gas naar je aanstekert.
En dan gewoon duwen ja, beetje kracht zetten. Als er een beetje gas ontsnapt is dat niet erg hoor.
Zonder zo'n adaptertje/plugje zou ik je kunnen aanraden, het normale tuutje werkt prima.
Kijk anders eens op YouTube als je het nog niet snapt ''How to refill butane lighter'' ofzo
Risico van het vak..quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:19 schreef mcwops het volgende:
heb er inmiddels 2 op ETA
ETA 10/11/2008
ETA 10/15/2008
nu krijg ik deze week m'n lasertje, maar niet de batteries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |