En dit valt binnen de standaard fotoshop regel??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik gemaakt. Perspectivisch klopt het van geen kanten, kwaliteit is bagger, maar het idee is er
.
Neen, maar gelukkig:quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En dit valt binnen de standaart fotoshop regel??
quote:Oktober - Spreekwoorden en gezegdes - bewerkingsregelvrij, de inzending mag materiaal uit meerdere foto's bevatten (mits het allemaal eigen materiaal is)
Dan klopt de beschrijving van het wedstrijd topic niet helemaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, maar gelukkig:
[..]
Andere regels deze maand dus.
Precies onder de standaard bewerkingsregels staat ook nog het volgende:quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dan klopt de beschrijving van het wedstrijd topic niet helemaal.
Daar staat n.l. iets anders of ik lees dat verkeerd.
Bij het jaar overzicht zie ik het nu wel staan, maar als je iets verder door leest staat er dus standaard regels met wat wel en niet mag.
Maar misschien lees ik het dus wel verkeerd.
quote:Let op: in de maanden februari, augustus en oktober gelden er afwijkende photoshopregels. Deze zijn terug te vinden bij de onderwerpen.
Dat dacht ik ook netquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
2, de uitdrukking van de kat doet 't 'm.
waarom in godsnaam?quote:
omdat er misschien geen mod aanwezig is vanavond?quote:
Er zijn kleine aanwezigheidsproblemen en een paar extra dagen om wellicht nog een paar inzendingen te krijgen is geen overbodige luxe. Bovendien vind ik persoonlijk dat 5 dagen stemmen wel erg lang is. Ruim 3 dagen is lang genoeg wat mij betreft (maar daar is nog even overleg over achter de schermenquote:
Dat verandert niks aan de aanwezigheid van iemand om het stemtopic te openen enzo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maar ik zend meestal ook opeens de laatste dag in....
en ik niet als enige... zou je anders de dag niet even afwachten?
Blijft de datum op vandaag staan? Oftewel moet ik me haasten om het oude idee naar mijn idee beter vast te leggen? Of kan ik er rustig over nadenken?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de aanwezigheid van iemand om het stemtopic te openen enzo.
oowja sorry hoor....quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de aanwezigheid van iemand om het stemtopic te openen enzo.
Wat is precies het probleem mocht de wedstrijd een tijdje langer duren?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
oowja sorry hoor....
( dacht even dat we in 2008 leefden en iedereen overal ter wereld wel even 2 minuten het internet op kan)
Erik ga je naar Op zoek naar Joseph?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem mocht de wedstrijd een tijdje langer duren?
meer concurrentie natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
pff nix joh... zie de smileys... moet ik nu alles uitleggen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
eeeeh wie dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:09 schreef Chanty het volgende:
Sommige mensen hebben een leven naast internet
Schattigquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef Chanty het volgende:
Lastige keuze
[ afbeelding ]
1.
[ afbeelding ]
2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |