Dat dus. Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef RacerDKB het volgende:
Probeer je nou DVD's te branden met een CD-drive of snap ik de OP niet?
Ik denk dat je gewoon pauperdvd's hebt gekocht. Want normaal gesproken is het geen probleem om de brandsnelheid te wijzigen in die programma'squote:Op dinsdag 30 september 2008 22:04 schreef Roi het volgende:
Godsgruwelijk irritant, bij elke poging krijg ik een error! Blijkbaar is de schijfsnelheid van mijn cd-drive te laag want CD'tjes branden gaat goed, maar daar kan maar 700MB op...
Nu al enkele DVD's verpest!
En je kan de brandsnelheid ook niet wijzigen, met Alcohol 120 en NTI niet......
Alles gewoon legaal, het gaat om 2GIG aan foto's...
Nope gewoon een DVD-drive.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef RacerDKB het volgende:
Probeer je nou DVD's te branden met een CD-drive of snap ik de OP niet?
HAd ik ook met de Matshita drive, ik heb dat baggerding vervangen door een van NEC geloof ik, en nu gaat het enorm goed en snel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon pauperdvd's hebt gekocht. Want normaal gesproken is het geen probleem om de brandsnelheid te wijzigen in die programma's
Als daar foto's van je zusje bijzitten wil ik wellicht helpen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:04 schreef Roi het volgende:
Alles gewoon legaal, het gaat om 2GIG aan foto's...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |