Wat ik begrepen heb, werkt zo'n bril niet helaas. Overdag rijdt ik probleemloos wel eens 200 (in Duitsland dan, voor de moraalriddersquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef tevebe het volgende:
TVP. Heb ook last van mijn ogen als ik savonds/snachts rij. Wil ook wel weten of zo'n bril helpt.
Ja goed, maar misschien dat ik binnenkort toch eens de opticien binnenloop om het te proberen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb, werkt zo'n bril niet helaas. Overdag rijdt ik probleemloos wel eens 200 (in Duitsland dan, voor de moraalridders), maar 's avonds/'s nachts durf ik niet harder te rijden dan 80/90. Puur omdat ik dan bijna niks kan onderscheiden
? Dus jij wilt zeggen dat je een groot-licht hebt dat niet irritant is voor je medeweggebruikers??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef GizartFRL het volgende:
Ik rij zelf met gele koplampen. ( Francofieltje he... ).
Echter kan ik gewoon met groot licht rijden.
Daardoor een grotere lichtopbrengst dan normale H4 lampen. ( op normale stand).
Het is echter niet irriterend voor medeweggebruikers.
En zelf zie ik alles.
Heb wel eens zo'n gele bril gehad, maar ben er niet weg van.
Ah, jij bent er zo een met van die irritant felle gele koplampen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef GizartFRL het volgende:
Ik rij zelf met gele koplampen. ( Francofieltje he... ).
Echter kan ik gewoon met groot licht rijden.
Daardoor een grotere lichtopbrengst dan normale H4 lampen. ( op normale stand).
Het is echter niet irriterend voor medeweggebruikers.
En zelf zie ik alles.
Heb wel eens zo'n gele bril gehad, maar ben er niet weg van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |