Wat een kutnummerquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meer grappig jeugdsentiment dan dat het echt een geweldig nummer is, maar toch:
Die van "Promo" vind ik echt een levensgrote verkrachten van het nummer 'waarom nou jij' van Marco, waar ik overigens best een fan van benquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
Meer grappig jeugdsentiment dan dat het echt een geweldig nummer is, maar toch:
Dat dacht ik dus ook toen ik die track hoorde "Dit KAN niet van promo zijn" maar ja het staat toch echt op discogs.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die van "Promo" vind ik echt een levensgrote verkrachten van het nummer 'waarom nou jij' van Marco, waar ik overigens best een fan van ben
Volgens mij issie ook niet van promo want ik vind hem behoorlijk amateuristisch in mekaar gezet.
Die van Tommyknocker is wel lekker!
Oldschool die wel van Promo is:Hulde aan deze klassieker
Die breakquote:
Je bedoeld toch niet Shut up hequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef fathank het volgende:
In plaats van die gare mix die je nou hele dagen op de radio hoort
Ik ken 'm ook vooral van Darkraver eigenlijk, wat dan wel weer zou verklaren waarom het niet zo goed als Promo klinkt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik die track hoorde "Dit KAN niet van promo zijn" maar ja het staat toch echt op discogs.
[..]
Die break
Weet ik veel hoe dat nummer heet. Daar zit dezelfde sample in als in Up Yours, alleen dan een stuk langzamer. Heet dat nummer niet infinity ofzo, of haal ik nou nog meer dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je bedoeld toch niet Shut up he
want die is gewoon prachtig
edit: ik vond zojuist mijn fucking ouwe Thunderdome XVIII (18) CD uit 1997
Nevermind, ik begreep je verkeerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat nummer heet. Daar zit dezelfde sample in als in Up Yours, alleen dan een stuk langzamer. Heet dat nummer niet infinity ofzo, of haal ik nou nog meer dingen door elkaar?
Hij maakt ze zelf wel maar wat fathank al zegt, dat kan hij beter niet doen want het is bijna altijd je reinste bagger..quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:59 schreef julian6 het volgende:
Partyraiser maakt zijn eigen nummers toch ook niet, net als korsakoff? Maarja Partyraiser draait/mixt wel goed. Korsakoff is er alleen maar als promotie voor iets dacht ik
Ohw vaag. Ik vind een aantal nummers toch behoorlijk goed:quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij maakt ze zelf wel maar wat fathank al zegt, dat kan hij beter niet doen want het is bijna altijd je reinste bagger...
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ohw vaag. Ik vind een aantal nummers toch behoorlijk goed:
Assasins
Ghost Connections
Die is wel te doen maar volgens mij heeft triax daar veel meer een hand in gehad..quote:Assasins
Je bedoel: als een mongool gepitcht?quote:Die mix van fingers
Ja die. Met hier en daar wat veranderingen in de breakquote:Op zondag 23 november 2008 20:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die is wel te doen maar volgens mij heeft triax daar veel meer een hand in gehad..
[..]
Je bedoel: als een mongool gepitcht?
En t is nog wel zo'n lieflijk filmpjequote:Op zondag 23 november 2008 21:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik was merkwaardig genoeg de enige die het leuk vond![]()
Partyraiser heeft zo goed als niks aan die track gedaan. Is voornamelijk een marketing stunt (alhoewel, waarom zou je gaan dwepen met de naam partyraiser als producerquote:Op zondag 23 november 2008 20:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die is wel te doen maar volgens mij heeft triax daar veel meer een hand in gehad..
[..]
Je bedoel: als een mongool gepitcht?
Dat is geeneens terror. Strax denken ze nog dat ik metal luister en word ik net als die vage emo-figuren een hippie genoemd :/quote:Op zondag 23 november 2008 21:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
En t is nog wel zo'n lieflijk filmpje![]()
Had je t eigenlijk met deze moeten doen
Dat zijn pas warme klanken en vrolijke melodiën
Ik ben het helemaal met je eens.. Partyraiserquote:Op zondag 23 november 2008 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Partyraiser heeft zo goed als niks aan die track gedaan. Is voornamelijk een marketing stunt (alhoewel, waarom zou je gaan dwepen met de naam partyraiser als producer). Maarja die boeren hier in de buurt weten niet beter en vinden Partyraiser helemaal de shit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |