ook als ze het niet kunnen copieren en alleen maar beluisteren?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Buma jaagt nu ook op sites die muziek aanbieden zonder te betalen aan de auteursrechterelijke
quote:
ik vind t wel grappigquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alleen de DJ's die op de kop staan is wat minder mooi..
Bungelend aan 'n touwtje zeker?!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind dat Eric Corton bovenop hoort en C&S onderop
Nee, nu ben je in de war met Gielquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bungelend aan 'n touwtje zeker?!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bungelend aan 'n touwtje zeker?!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nu ben je in de war met Giel
Moet Claudia er ook niet op trouwens?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nu ben je in de war met Giel
Moet Claudia er ook niet op trouwens?
Ziet er leuk uit. Ik zie alleen voornamelijk DJ's die niet eens een FOK!-account hebben. Waar zijn bijvoorbeeld Rudy, Antiroos en Annemieke gebleven? Robert-Jan en Guis zijn hier ook regelmatig te vinden, dus die mogen er van mij ook wel bij.quote:
dat past nooooitquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Ik zie alleen voornamelijk DJ's die niet eens een FOK!-account hebben. Waar zijn bijvoorbeeld Rudy, Antiroos en Annemieke gebleven? Robert-Jan en Guis zijn hier ook regelmatig te vinden, dus die mogen er van mij ook wel bij.
Terug naar het tekenbord, je bent op de goede weg om hier een nieuw logo neer te zettenquote:
Das snelquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:07 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb meel van Sandstorm...zal ik kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |