Ik heb zelf een klein recensietje op m'n hyves gezet, ik kon het niet laten. Was zo opgeladen toen ik thuis kwam, dat moest er uit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:33 schreef Pink_Floyd het volgende:
Review van het concert in Tivoli plus wat foto's:
Concert: Maximo Park in Tivoli
Leuke recensies beidenquote:Op zondag 5 april 2009 00:23 schreef Irien het volgende:
Ik had wel de eerste uren pijn in m'n ribbenkast en schouders van het gewringMaar dat trok snel weg. En linker kleine teen is een beetje geschaafd en was pijnlijk van mensen die op m'n voet sprongen.
Maar jij had open schoenen aan!![]()
Toffe recensie trouwens Pink_Floyd
[..]
Ik heb zelf een klein recensietje op m'n hyves gezet, ik kon het niet laten. Was zo opgeladen toen ik thuis kwam, dat moest er uit.
http://irinamak.hyves.nl/(...)liegje_voorbij/cS-E/
Ik vond het wel geinig voor deze keer, meestal schrijf ik het uit idd, maar wou een keer wat andersquote:Op zondag 5 april 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuke recensies beidenAlleen Pink_Floyd misschien wat mooier om de namen van de setlist uit te schrijven? Dat staat wat mooier dan deze puntsgewijze officiele setlist
Nicequote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef MaJo het volgende:
Mijn recensie staat online
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41780133
The kids are sick again,quote:Op zondag 5 april 2009 20:31 schreef Irien het volgende:
[..]
Niceiets te aardige woorden voor het voorprogramma
![]()
Leuk sfeerverslag, veel feitenkennis en ik heb ons herkend op 1 van de foto's![]()
Misschien heb je wel gelijk over The Kids are Sick Again dat niet zo aansloeg. Volgens mij werd het wel werd meegezongen, maar bij mij is het ook niet blijven hangen.
Hij zakt tegen het einde wel een beetje in (ik ben al aan de tweede keer begonnenquote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ben QTH nu aan het beluisteren. Weet me, net als tijdens het concert, nog niet echt te pakken. Paar luisterbeurten zullen wel nodig zijn.. De tamheid valt gelukkig wat mee.
Jah klopt, en Tanned daarvoor.. Toch een leuk album welquote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mwah. Questing, Not Coasting komt op het eind een keer. Leukste nummer tot nu toe..
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:07 schreef chansadres het volgende:
Schaamteloos. Ik zat te dnken, waar herken ik dat introotje van Maximo Park - The Kids are sick again toch van ( )....
Onze eigen Marco Borsato (of eigenlijk John Ewbank) heeft het verzonnen... Plagiaat?
Marco Borsato met Wit Licht lijkt wel erg veel. Het klinkt bijna exact hetzelfde...
Klinkt inderdaad aardig overeen, vraag me af in hoeverre het toeval is of dat ze echt dingen van Marco hebben gekopieerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:54 schreef chansadres het volgende:
Ik denk, ik kopieer mijn reactie hier ook heen:
[..]
lijkt mij niet. Volgens mij is Borsatoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad aardig overeen, vraag me af in hoeverre het toeval is of dat ze echt dingen van Marco hebben gekopieerd.
Ja okee, maar Paul is wel een beetje een kunstfreak (ik heb ook die special edition met dat fotoboekje erbijquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef Irien het volgende:
[..]
lijkt mij niet. Volgens mij is Borsatocompleet onbekend buiten Nederland en Vlaanderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |