Dat vroeg ik niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:38 schreef Sautor het volgende:
Die van tivoli zijn volgens mij gewoon bij het postkantoor te koop. Pin me er niet op vast
Ik ga het Paard wel overwegen. Lekker dichtbij, naast de deur gratis parkeren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:41 schreef portie het volgende:
Het paard is veel te ver weg, dan is Tivoli toch veel handiger![]()
Wat ik me alleen afvraag, zullen ze veel nieuw werk spelen. Geweldige show geven zemaar het moet natuurlijk niet een herhaling zijn van vorig jaar
Ik dacht ook al ff dat ik gek was gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:18 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
De voorverkoop start toch pas zaterdag?
nee hoor! Zijn gewoon te koop al bij ticket service. Zag het gisteren op de site van Tivoli staat, vond het ook al raar maar het is toch echt zo!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:18 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
De voorverkoop start toch pas zaterdag?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee hoor! Zijn gewoon te koop al bij ticket service. Zag het gisteren op de site van Tivoli staat, vond het ook al raar maar het is toch echt zo!
nu telefonisch bestellen bij ticket service, dan heb je 12 dagen om ze op te halen bij een afhaalpunt naar keuzequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:12 schreef Sautor het volgende:
En dat juist in de week dat ik niet kan internetbankieren
Ik heb mijn ouders al gebeldquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
nu telefonisch bestellen bij ticket service, dan heb je 12 dagen om ze op te halen bij een afhaalpunt naar keuzeGwk, postkantoor, frs ed
In Doornroosje vorig jaar was wel in een paar dagen uitverkocht, maar dat was dan ook een exclusieve gig in een zaaltje met 500 man. Nog altijd geen nieuwe plaat, dus denk dat het nu wel zal meevallen. En de grootste hoos is toch al wel zo'n beetje geweest?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet.
Een aantal jaar terug was het in de grote zaal van de Melkweg volgens mij al uitverkocht, mijn angst is altijd dat het alleen maar drukker wordt met dit soort bands.
Ik denk dat dat nog vies tegenvaltquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En de grootste hoos is toch al wel zo'n beetje geweest?
quote:Over the past week of our European tour I've been asked the same question, but I haven't provided an answer. Now is the time to reveal all:
Q. What is the new album title?
A. Quicken The Heart.
It'll be out in May, once we've finalised the small print.
It's a pulsating listen, hence the title (which appears in one of the songs, so keep an ear out for its appearance).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |