Hij heeft anders wel hele vrouwelijke lipjes...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:43 schreef brother52 het volgende:
Er moet nog heel wat gebeuren wil dat een prinses worden.
Ok, dan wil je mij zijn naam vast wel nog een keer geven....oh wacht... ik weet het al. Dit is meneer Ikea.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:43 schreef fotoloog het volgende:
Gaat het wel met je?
Meneer is een tijdje terug al geraden....
Wat leuk! Ik heb alleen geen geluid, kun je het ajb samenvatten?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik ben gisteren op Radio-1 in langs de lijn geciteerd door een toonaangevende journalist.
[HOOLS] De VBL Wielerkroeg #1811: Il Gillo neemt afscheid
Merciquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:54 schreef tong80 het volgende:
Ron Jans, de leukste trainer van Nederland #2
Dan moet hij ook zo manmoedig zijn om zijn bron te citeren: de BFt (de Beruchte FOK!ker tong)quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef tong80 het volgende:
Er is is een paar jaar geleden op Fok een fan topic voor hem geopend.
Ik heb hem het dat destijds naar hem gemaild.
Sindsdien leest ie me denk ik.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik zie er wel vaag iets in...... is zijn broer Michael Keaton?
Nou moet ik héél hard huilen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:51 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik was even met iets anders bezig en ik was jou vergeten!!!!!
Jaja. Maar enig idee wie er op het eerste plaatje staat?quote:Het spijt me.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:25 schreef brother52 het volgende:
Ik herken David Carradine
Da's nou jammerquote:maar ik weet niet hoe zijn broer heet.
Jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Dan is hij Keith.
Ik ging bijna twijfelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:43 schreef wyccie het volgende:
Yap. Dat was dus te makkelijk, ondanks het misleidende sportattribuut.
Nu ga ik slapen.
Hoe zal ik het zeggen ..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat dat Ghandi niet is!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
Op die slippers haalt hij het eerste honk nooit op tijd.
Geen idee, hoorde vandaag dat het de nationale feestdag voor Indiers was, vanwege hem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Het is echt een krankzinnige foto. Enig idee of hij de bal überhaupt raakte, qonmann?
Detectivequote:
Beetje Googlenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:32 schreef qonmann het volgende:
Detective
Hoera!quote:maar het punt behoud je![]()
Ik ben Tokay niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Bril omhoog!
Ik had ook al over het hoofd gezien dat er op jouw avatar twee personen staan en op die van tong80 maar eentje.quote:
Jij plast over je handen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Plassen", "Toilet", "Handen wassen"
Whehehe. Ik heb beslist geen last van smetvrees, maar ik was een paar keer per dag mijn handen, meestal net voor het eten. Dus dan kan ik net zo goed even naar de wc gaan, hèquote:
Ik wel. Ook als ik alleen ben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zeg trouwens meestal helemaal níks als ik naar de wc moet.
Wyccie is een enorme zeikerd.quote:Is wyccie nou nog steeds aan het plassen?
Daar had ik niet zo lang geleden nog een discussie over gehad met vriendinnen. Ik zeg ook niks, ik ga gewoon. Wie zit nou te wachten op zo'n mededeling?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zeg trouwens meestal helemaal níks als ik naar de wc moet.
Is wyccie nou nog steeds aan het plassen?
Dus het plaatje wordt nu zeker niet geraden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Hee, hee. Ik ben al klaar. Ook gelijk mijn tanden gepoetst en lenzen uitgedaan.
Ik ga meestal lunchen met collega's van andere afdelingen. Dan zeggen we tegen elkaar: Ik ga eerst nog even naar de wc!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Daar had ik niet zo lang geleden nog een discussie over gehad met vriendinnen. Ik zeg ook niks, ik ga gewoon. Wie zit nou te wachten op zo'n mededeling?
Plaatje, is er een plaatje??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus het plaatje wordt nu zeker niet geraden?
In mijn lunchpauze praat ik met niemand. In een half uur pissen; twee broodjes, een kom soep en een krentenbol eten; twee bekers melk, een bekertje koffie drinken en een sigaret roken laat geen ruimte voor een gesprek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga meestal lunchen met collega's van andere afdelingen. Dan zeggen we tegen elkaar: Ik ga eerst nog even naar de wc!
En dat was behoorlijk knap.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mogguh tong. Ik heb Joe Biden even geraden.
Echt? Wat een treurnisquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
In mijn lunchpauze praat ik met niemand. In een half uur pissen; twee broodjes, een kom soep en een krentenbol eten; twee bekers melk, een bekertje koffie drinken en een sigaret roken laat geen ruimte voor een gesprek.
Het avondeten wordt ook in 30 minuten naar binnen gepraktquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt? Wat een treurnisIn pakweg twintig minuten nemen wij meestal het bedrijf, andere collega's, de tv van de avond ervoor en de toestand van de wereld door
Ik zag het was een redelijk debat vannacht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mogguh tong. Ik heb Joe Biden even geraden.
Waar dan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Vreemd dat-ie nog niet geraden is, er zijn zoveel topics op Fok! over Nederlandse jongens met Marokkaanse voorouders.
Daar kom ik nooit, mijn bloedddruk stijgt er tot ongekende hoogten. Per ongeluk lees ik natuurlijk wel eens watquote:
Meki's topics lees ik meestal wel. Halfquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Meki vind ik ook wel grappig, net als de meneer op de foto.
Vroeger plaatste hij ook leuke filmpjes voor z'n internetsjop.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meki's topics lees ik meestal wel. Half
Was dat geen spam?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Vroeger plaatste hij ook leuke filmpjes voor z'n internetsjop.
jouw bijna-prinsesje is een brug te ver voor ons, eenvoudige raders als we zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:26 schreef Diaan73 het volgende:
Heey is mijn bijna-prinsesje eigenlijk al geraden??
Goedemorgen![]()
Nee, dat niet, maar ik had graag een tafel voor 23 personen. Is dat mogelijk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dag meneer, had u gereserveerd?
Ik heb een leuk tafeltje aan het raam voor u.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik had graag een tafel voor 23 personen. Is dat mogelijk?
Ah mooi, kunt u dan 8 keer de kinderkaart en 16 keer de gewone kaart brengen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een leuk tafeltje aan het raam voor u.
8 plus 16 is geen 23. Wat was u van plan met die extra kaart?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah mooi, kunt u dan 8 keer de kinderkaart en 16 keer de gewone kaart brengen?
Die is voor die ene persoon waarvan nog niet zeker is of die onder de kinderen of de volwassenen valt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
8 plus 16 is geen 23. Wat was u van plan met die extra kaart?
Ach, wyccie is ook mee?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is voor die ene persoon waarvan nog niet zeker is of die onder de kinderen of de volwassenen valt.
Het zekere voor het onzekere zogezegd.
een 8 sterren restaurant en zij wil patat met appelmoesquote:
Wist jij dan niet dat ze die 8e ster voor hun voortreffelijke appelmoes hebben gekregen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
een 8 sterren restaurant en zij wil patat met appelmoes
maar wel zonder kip, heel apartquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
een 8 sterren restaurant en zij wil patat met appelmoes
Die rustig aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik wilde wel kip, maar ik kon niet kiezen welk stuk van de kip. Ik denk nog steeds na.
Ok, pootjes dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind zo'n drumstick ook wel lekker. Het moet in ieder geval een krokant velletje hebben.
Ok, wordt aan gewekt door de Fok-kokkinquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:46 schreef wyccie het volgende:
En omdat Peace anders boos wordt, neem ik ook nog wat amuses.
Zij noemt zich Chantal:quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:58 schreef wyccie het volgende:
Is dat Sonja Bakker?
Tja... op een dag als vandaag is er veel relatief...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:46 schreef wyccie het volgende:
En omdat Peace anders boos wordt, neem ik ook nog wat amuses.
Joh!quote:
En zo te zien is hij geen neger.quote:
Ik schrok alquote:
En die dijen dan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:08 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft wel een grote neus, hè?
Deze is veel beter.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:43 schreef wyccie het volgende:
Het is, uitvergroot, eigenlijk best wel een waardeloze Hopper.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:28 schreef tong80 het volgende:
Is ie te makkelijk....een soort Joe Strummer ?
Je had een vreet-kick?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef wyccie het volgende:
Dat is toevallig. Ik zag vandaag nog een donut.
That reminds me, die Marokkaan van mij is ook nog niet geraden.quote:
Hoeft ook niet. Zo'n mooie naam herinner ik me echt wel goed.quote:Ik ga haar achternaam niet controleren.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:44 schreef wyccie het volgende:
Waarin slooft die Marokkaan van jou dan uit?
Kromme zin, of niet?
Hij acteert.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:44 schreef wyccie het volgende:
Waarin slooft die Marokkaan van jou -zich- dan uit?
Nou, da's dan mooi klotenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb die film of serie nooit gezien. Ik zou het dus echt niet weten.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Oeh, een dubbele naam. Spannend!
Mag ik de B?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:57 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar dat is zo lastig als ik hem helemaal niet ken. Ik wil ook slapen.
K?
Ik vind hem wel gRappig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:07 schreef wyccie het volgende:
Dubbel knap, want ik heb echt nog nooit van 'm gehoord!
Had jij 'm zonder galgje dan geweten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit geen trend wordt.
Natuurlijk niet. Maar jullie houden geen rekening met mensen die zich door jullie galgje-gedoe moeten heenworstelen om te kijken of er nog iets wordt gezegdquote:
Wat doe je ermee, kauw je erop, doe je het in de thee, snuif je het?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij begint die kamille-olie van me te werken. Ik word er slaperig van.
En wat doet het met je? Behalve dat je er dus slaperig van wordt, of is dat nou juist de bedoeling?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef wyccie het volgende:
Ik adem het in. Minder hard dan de vorige keer. En het is nu gemengd met jasmijnolie.
Toch niet?quote:Nee, ik ben geen zweverig kruidenvrouwtje.
Ik zeg al niets meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar jullie houden geen rekening met mensen die zich door jullie galgje-gedoe moeten heenworstelen om te kijken of er nog iets wordt gezegd
Nee, Dany vroeg me om veel te posten. Fok zakte een beetje in.quote:
Heeft ze jou dat niet verteld?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef Gellius het volgende:
Is Diaan ziek?
Misschien had je haar kunnen uitnodigen voor je bruiloft.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:06 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik hoor nooit wat van Diaan. Alsof ik niet bestà.
Jij bent toch ook verzonnen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:06 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik hoor nooit wat van Diaan. Alsof ik niet bestà.
Niet wie, maar wat: de kredietcrisis.quote:
Ik heb geen krediet, dus geen crisis hier.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet wie, maar wat: de kredietcrisis.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Danny dat wel overlegd met Wickedangel?
WAT?!?!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien had je haar kunnen uitnodigen voor je bruiloft.
Ja, je mist nogal wat als je je laat bedwelmen door kamille-olie.quote:
Als wyccie en ik nou zo meteen quasi-ruziemaken, mogen wij dan ook meedoen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:59 schreef sooty het volgende:
Game on:
Plaatje is alleen bedoeld voor Scrutinizer en Gellius.
[ afbeelding ]
woman is the nigger of the world..aldus een bekend liedje van de afgebeelde manquote:
Dat was zeker een tof liedje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef qonmann het volgende:
woman is the nigger of the world..aldus een bekend liedje van de afgebeelde man
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als wyccie en ik nou zo meteen quasi-ruziemaken, mogen wij dan ook meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |