Het is eigenlijk "Who'd wanna be a man of the people, when there's people like you."quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:38 schreef frame-saw het volgende:
"who wants to be man of the people, when there's people like you"
Is zo de eerste die in mij op komt.
Of Acda en de Munnik met 'Als je bij me weggaat mag ik dan met je mee'quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gelukkig nog geen Blof gezien in dit topic
Meh, ik vind Acda & De Munnik toch aardige teksten hebben hoor.. Het is dan niet van wereldklasse, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:09 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Of Acda en de Munnik met 'Als je bij me weggaat mag ik dan met je mee'
Behoorlijk kwallerig ja en als ik het zou horen zou ik een willekeurig voorwerp dat in de buurt is in mijn oren stoppen, maar ieder zijn smaakquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Meh, ik vind Acda & De Munnik toch aardige teksten hebben hoor.. Het is dan niet van wereldklasse, dat ben ik met je eens.
Om maar iets te noemen:
"Je hebt de allermooiste ogen lief, maar dat ik niet wat ik bedoel. Ik wil gewoon die man zijn, de man zijn die je maakt dat ik me voel."
Acda & De Munnik, 'Die man zijn'
Het is kwallerig, maar ik vind 't best mooi.
Ik snap je punt volkomen hoor, maar als je even in een A&DM-mood bent, dan is het wel oké.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Behoorlijk kwallerig ja en als ik het zou horen zou ik een willekeurig voorwerp dat in de buurt is in mijn oren stoppen, maar ieder zijn smaak![]()
Ik doelde vooral op alle Acda en de Munnik fans die dat zinnetje als geweldig, mooi, originieel etc, beschrijven, terwijl het een van de grootste clichés in de muziekgeschiedenis is. Verbaasde me dat ie nog niet genoemd was.
Vooral het dik gedrukte.quote:We waren nergens bang voor en wilden recht door zee
We doken in de boeken over 's werelds wel en wee
Over het reilen van de aarde, over het zeilen van de mens
Langs klippen en gevaren, tot aan de grenzen van de wens
Over wie die had getrokken en hoe scheef dat is gedaan
En hoe dwars je moet gaan liggen om recht door zee te gaan
Uh...one-liners?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
I woke up this morning with the sundown shining in
I found my mind in a brown paper bag, but then
I tripped on a cloud and fell-a eight miles high
I tore my mind on a jagged sky
I just dropped in to see what condition my condition was in
I pushed my soul in a deep dark hole and then I followed it in
I watched myself crawling out as I was crawling in
I got up so tight I couldn't unwind
I saw so much I broke my mind
I just dropped in to see what condition my condition was in
Kenny Rogers - Just dropped inVaagste tekst die ik ken
Forum Opties | |