quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee! Die had
De allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bier,
ik rook een sigaret en dan nog een stuk of vier
Editors - When Anger Showsquote:How can you know what things are worth
If your hands won't move to do a days work?
Hmmm, beetje cheesy tekst om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef DoomCow het volgende:
If I were the sea and you were the sky, I could wash away those tears and our hearts again would fly Pendragon - If I were the wind (and you were the rain)
Is er niet een liedje van Acda en de Munnik met "zeg jij ja zeg ik nee"?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
"Zeg ik nee zeg jij ja"
- Jeroen van der Boom
Oh ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:20 schreef ssebass het volgende:
[..]
Is er niet een liedje van Acda en de Munnik met "zeg jij ja zeg ik nee"?
Editorsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:06 schreef Hyperdude het volgende:
Geschikt voor bankdirecteuren en ambtenaren:
[..]
Editors - When Anger Shows
Dat nummer luisterde ik v/d week voor het eerst, ik ben helemaal verkocht!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:32 schreef DoomCow het volgende:
En natuurlijk vrijwel iedere regel uit Lievelingsdier van Fixkes is een geweldige one-liner, maar deze is wel heel mooi uit dat nummer: Ne jaguar zuipt te veel naft, nen olifant pakt te veel water en ik zou begot ni weten wat er goe is aan ne kater.
Johnny Cash - God's Gonna Cut You Downquote:You can run on for a long time
Run on for a long time
Run on for a long time
Sooner or later God'll cut you down
Sooner or later God'll cut you down
Johnny Cash - The Beast In Mequote:Sometimes it tries to kid me That it's just a teddy bear And even somehow manage to vanish in the air And that is when I must beware Of the beast in me that everybody knows They've seen him out dressed in my clothes Patently unclear IF it's New York or New Year God help the beast in me
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja!
"Ruzie soms om niets soms om van alles
Zeg jij ja dan zegt zij nee en andersom"
Ook mooi
Die eerste van jou.. Van wie was die ook alweer???? ken hem wel maar weet niet meer van wie die is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:13 schreef Liefste. het volgende:
Words are very unnecessary
They can only do harm
En niet lachen, Shakira kan er ook wat van
You said you would love me until you die
As far as I know you're still alive
Depeche Mode - Enjoy the Silencequote:Op zaterdag 1 november 2008 06:20 schreef kres het volgende:
[..]
Die eerste van jou.. Van wie was die ook alweer???? ken hem wel maar weet niet meer van wie die is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |