Daar zijn het nou juist autisten voorquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:49 schreef Biels het volgende:
Sta ik dus laatst zo in de kroeg op zaterdagavond (respecteer de hossel, jeweetz), is er dus geen enkele autist te bekennen.
Ik hoorde laatst dat hij liever naar de Dire Straits luisterde dan naar Cascada. Een autist zeg ik je!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Weer een Pool naamtopic.
indoneger?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben de enige neger op de Uni
Doe dan ook een echte opleiding, autist.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Naast de schoonmakers bedoel je?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verrekte spion!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zegt laatst zo'n autist tegen me van "Ja, op de univerrrrrrrsiteit zitten heus wel mooie meiden hoorrrrrrrrrrr".quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:04 schreef Het_hupt het volgende:
Terechte klacht![]()
En dan die oer lelijke wijven die denken met hun über hoge IQ de mooiste mannen kunnen krijgen
Discipline is overbodig. Superieure intelligentie is meer dan adequaat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef marvdeparv het volgende:
idd WO! paupers hoor, met hun opleiding, en hun discipline, en intelligentie. vies vind ik het! VIES!!!
kijk, jij snapt hemquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Zegt laatst zo'n autist tegen me van "Ja, op de univerrrrrrrsiteit zitten heus wel mooie meiden hoorrrrrrrrrrr".
Ik te lachen natuurlijk, en daarna piste ik in zijn gezicht en batste ik zijn moeder, want dat doen wij bazen nou eenmaal.
hrm, niet bij mijn ex-opleiding K.I.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Discipline is overbodig. Superieure intelligentie is meer dan adequaat.
alleen een beetje jammer dat je dan met de meiden blijft zitten, waar een normaal iemand met 2 kratten bier op nog niet eens vrijwillig op af gaatquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Discipline is overbodig. Superieure intelligentie is meer dan adequaat.
We hebben er een! Jij bent zeker zo'n autist he. Ga maar huilen, autistje!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:12 schreef Brulbuffel het volgende:
TS is gewoon een kudde dier maar heeft dat zelf niet door. Als het gewoon was dat iedereen zaterdag thuis zat zat TS ook thuis.
AUTIST-ALERT!!!!1111!111!!!11!!1quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:12 schreef Brulbuffel het volgende:
TS is gewoon een kudde dier maar heeft dat zelf niet door. Als het gewoon was dat iedereen zaterdag thuis zat zat TS ook thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |