Waarom denk jij in hemelsnaam dat het hbo (je kunt het niet eens juist schrijven...'t is met kleine letters, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helemaal niet, er zijn veel meer van dat soort autisme-figuren op het WO dan op het HBO, simpelweg omdat het HBO daar superieur aan is en op meer aspecten van intelligentie selecteert.
Twee sessiegitaristen van Satyricon komen op borgtocht vrij, na verkrachting van een Canadese vrouw in de tourbus in december 2004 [/quote]quote:
Wat wil je nou johquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
! ! ! OPEN. Vanaf hier ietwat gematigder ajb. Thanks! ! !
Mensen zoals jij verbranden mensen ! VERBRANDER.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, niet Wacken dan, maar:
[..]
Metalmensen verkrachten vrouwen! Jij verkrachter jij!
Dat het iets gematigder moet. Heb wat reacties hier en daar verwijderd.quote:
Triest dat je dit soort reacties plaatst enkel en alleen om een topic gesloten te krijgen, net nadat een moderator een waarschuwing heeft gegeven dat iedereen even dient te matigen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mensen zoals jij verbranden mensen ! VERBRANDER.
![]()
Dat is toch hetzelfde als jij zegt? Mensen van jouw geloof hebben duizenden jaren geleden wat mensen vermoord? En dan trek ik dat door naar metalfans en verkrachtingen, waar jij ook niks mee te maken had, en dan is het opeens geen goed punt meer? Wat?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mensen zoals jij verbranden mensen ! VERBRANDER.
![]()
Maar goed even ontopic dan maar
Waarom weer open? Is het je niet duidelijk dat dit topic een grote 'grap' is van 2 mensen die niets beters te doen hebben met hun leven?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
! ! ! OPEN. Vanaf hier ietwat gematigder ajb. Thanks! ! !
Ik heb ondertussen toch nog een heel behoorlijke verhandeling over een en ander weten te schrijven, ik kan gewoon multitasken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:12 schreef Oppositer het volgende:
[..]
Waarom weer open? Is het je niet duidelijk dat dit topic een grote 'grap' is van 2 mensen die niets beters te doen hebben met hun leven?
Je trekt het door debiel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als jij zegt? Mensen van jouw geloof hebben duizenden jaren geleden wat mensen vermoord? En dan trek ik dat door naar metalfans en verkrachtingen, waar jij ook niks mee te maken had, en dan is het opeens geen goed punt meer? Wat?
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om mensen in brand te steken. En ik durf rustig te stellen dat er bij metalconcerten meer problemen zijn dan bij kerkelijke bijeenkomsten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je trekt het door debiel.
Christen van nu denken er nog steeds zo over.
In tegenstelling tot mensen die naar metal luisteren.
Sterker nog, ik durf wel te zeggen dat er bij metal luisteraars en metal concerten veel minder gezeur is dan bij " hippe muziek "
Defineer "hippe muziek"? Ik ken (helaas) genoeg mensen die van metal houden. In bepaalde kringen is metal dus oop hip.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je trekt het door debiel.
Christen van nu denken er nog steeds zo over.
In tegenstelling tot mensen die naar metal luisteren.
Sterker nog, ik durf wel te zeggen dat er bij metal luisteraars en metal concerten veel minder gezeur is dan bij " hippe muziek "
En ik heb nooit de behoefte gehad om iemand te verkrachten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om mensen in brand te steken. En ik durf rustig te stellen dat er bij metalconcerten meer problemen zijn dan bij kerkelijke bijeenkomsten.
Je moet gewoon eens leren niet zo te happen. Als je toch al weet dat ze dat doen om reacties uit te lokken waarom reageer je dan nog zo serieus ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:12 schreef Oppositer het volgende:
[..]
Waarom weer open? Is het je niet duidelijk dat dit topic een grote 'grap' is van 2 mensen die niets beters te doen hebben met hun leven?
Nou, dan zijn we toch allebei niet hypocriet? Mooi, dat ook weer duidelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En ik heb nooit de behoefte gehad om iemand te verkrachten.
En meer problemen bij metalconcerten ?
Zou wel eens willen weten wat.
Los gezien van het fysiek aspect worden er heel wat geestelijke problemen bij kerkelijke bijeenkomsten verzorgt.
* Noorsbloed mompelt indoctrinatie
In dit geval bedoel ik met hippe muziek, de muzieksmaak van ubermensch Biels.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:16 schreef Oppositer het volgende:
[..]
Defineer "hippe muziek"? Ik ken (helaas) genoeg mensen die van metal houden. In bepaalde kringen is metal dus oop hip.
Vechten noemt hij dat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we toch allebei niet hypocriet? Mooi, dat ook weer duidelijk.
En ik heb wel eens TV gekeken he, en daar waren ze zo vooraan een metalconcert aan het vechten. Dat zie je nooit in de kerk. Dus dat.
Omdat ik in de eerste instantie nog niet doorhad dat dit nep was.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens leren niet zo te happen. Als je toch al weet dat ze dat doen om reacties uit te lokken waarom reageer je dan nog zo serieus ?
Dat vind ik ook, maar het boeit me verder geen fuck.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
In dit geval bedoel ik met hippe muziek, de muzieksmaak van ubermensch Biels.![]()
Gezien het feit dat hij metal satanische rotzooi vind.
Nou, ik zag toch behoorlijk wat mensen elkaar daar op de bek tikken. Dat is toch vechten, of heeft vriendschappelijk knuffelen een metamorfose ondergaan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vechten noemt hij dat.![]()
Zoiets heet een moshpit.
Als jij niet weet wat het fenomeen moshen/pitten is, ga het dan ook niet bestempelen als een " gevecht".quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, ik zag toch behoorlijk wat mensen elkaar daar op de bek tikken. Dat is toch vechten, of heeft vriendschappelijk knuffelen een metamorfose ondergaan?
Ik vind dat best gewelddadig. Gewelddadiger dan de zondagspreek in ieder geval. Dus ja, ik weet niet wat je nu helemaal wilt zeggenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als jij niet weet wat het fenomeen moshen/pitten is, ga het dan ook niet bestempelen als een " gevecht".
Ow en als je dat al gewelddadig vind, zoek dan eens op youtube Wall of death op.
Dat het niet gewelddadig is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind dat best gewelddadig. Gewelddadiger dan de zondagspreek in ieder geval. Dus ja, ik weet niet wat je nu helemaal wilt zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |