Je moet me accepteren zoals ik ben! Ik ben toevallig een heel gevoelige jongen en dit is mijn manier om van stress af te komenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij zijn Noorsbloed en moonmovies van die types die in hun eentje naar van die gothic-muziek luisteren en erover fantaseren om hun polsen open te snijden!
quote:
*vooroordeelalert*quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij zijn Noorsbloed en moonmovies van die types die in hun eentje naar van die gothic-muziek luisteren en erover fantaseren om hun polsen open te snijden!
En de derde van de drie musketiers meld zich.quote:
lololol, niet zo happenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En de derde van de drie musketiers meld zich.![]()
For your information:
* Ik luister naar metal, niet naar emo/gothic kras muziek.
* Al jaren een vaste relatie
Waarom probeer ik het eigenlijk ook.
Welke stress ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Je moet me accepteren zoals ik ben! Ik ben toevallig een heel gevoelige jongen en dit is mijn manier om van stress af te komen
Tuurlijk, doodnormaal. Stel autisten.
Als iemand weinig haar heeft is gers het welquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:31 schreef gers het volgende:
[..]
ja zeker ben een autist met lang haar en die van altomuziek houdt
Metal is krasmuziek, autistengothic.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En de derde van de drie musketiers meld zich.![]()
For your information:
* Ik luister naar metal, niet naar emo/gothic kras muziek.
* Al jaren een vaste relatie
Waarom probeer ik het eigenlijk ook.
Nou, als je zo buiten fok! ook gedraagd, kan ik me het heel goed voorstellen dat iedereen je uitkotstquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:35 schreef Biels het volgende:
Maar wel roepen dat je meer vrienden hebt dan hem. Wat is dat nou weer voor 16-jarigen psychologie! Blatante leugens in de hoop dat ze iemand zo erg in het gezicht slaan dat hij de complete omtrek ervan niet meer ziet ofzo?
Haha, dat zeggen al die sociaal incapabelen tegen zichzelf als ze alleen op hun zolderkamertje zitten te fappen terwijl de echte bazen topics zitten te openen op FOK over hun laatste 14-jarig chickie dat ze gebatst hebben na het uitgaan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:35 schreef moonmovies het volgende:
laat maar, laat die paupers maar lekker denken dat ze alles zijn, als ze zo in het echte leven zouden doen zouden ze door iedereen uitgekotst worden, helaas zit het er hier in KLB vol mee
Dat komt omdat jij je niet in dezelfde sociale klasse als mij bevind, en mensen zijn vaak bang voor het hogere en onbekende.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:37 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Nou, als je zo buiten fok! ook gedraagd, kan ik me het heel goed voorstellen dat iedereen je uitkotst
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, dat zeggen al die sociaal incapabelen tegen zichzelf als ze alleen op hun zolderkamertje zitten te fappen terwijl de echte bazen topics zitten te openen op FOK over hun laatste 14-jarig chickie dat ze gebatst hebben na het uitgaan!
TS is gewoon een kneus die andere mensen basht op fok om zichzelf beter te voelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij je niet in dezelfde sociale klasse als mij bevind, en mensen zijn vaak bang voor het hogere en onbekende.
Als al jouw vrienden ook zo zijn,quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij je niet in dezelfde sociale klasse als mij bevind, en mensen zijn vaak bang voor het hogere en onbekende.
Intelligent. Autistische WO'ers pesten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:39 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Als al jouw vrienden ook zo zijn,
Tja, als je zo superieur ben, en zo uiterst intiligent, wat doe je dan hier op fok! nog?
vind jij -> dat vergat je er even bij te zetten. Mensen kunnen verschillen van mening hè, dat jíj vindt dat Madonna beter past in ons leven hier-en-nu betekent niet automatisch dat dat ook zo ís.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik was bij inleiding wiskunde, dat is gewoon alfa toch. Omdat rockmuziek gewoon bejaardenmuziek is en je al van nature faalt als je je nu nog denkt te kunnen ontwikkelen met muziek van twintig jaar geleden. Die is allang niet meer relevant, terwijl er tegenwoordig zoveel betere en belangrijkere muziek uitkomt. Denk alleen maar aan Madonna met 4 minutes, dat is een nummer dat echt aangeeft hoe het er nu voorstaat en dus oneindig veel mooier dan een Stairway to Heaven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |