Kijk, de Fin is een Noor geworden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Andere muziek leuk vinden is niets mis mee.
Maar jij bent gewoon een generaliserend stuk tuig.
Echt serieus jij bent de grootste debiel die ik hier ooit ben tegengekomen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef marvdeparv het volgende:
idd WO! paupers hoor, met hun opleiding, en hun discipline, en intelligentie. vies vind ik het! VIES!!!
Er zullen inderdaad wel wat grammaticale fouten en dergelijke inzitten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de hoeveelheid spelfouten die je maakt. En die maak ik niet. Dus niks aanpassen, gewoon falen.
Ik was bij inleiding wiskunde, dat is gewoon alfa toch. Omdat rockmuziek gewoon bejaardenmuziek is en je al van nature faalt als je je nu nog denkt te kunnen ontwikkelen met muziek van twintig jaar geleden. Die is allang niet meer relevant, terwijl er tegenwoordig zoveel betere en belangrijkere muziek uitkomt. Denk alleen maar aan Madonna met 4 minutes, dat is een nummer dat echt aangeeft hoe het er nu voorstaat en dus oneindig veel mooier dan een Stairway to Heaven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:15 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je een keer bij een alfastudie te gaan kijken, voornamelijk vrouwvolk en er lopen heel wat dames rond waar ik jaloers op ben*en nee, zo'n graftak ben ik nou ook weer niet
*
Waarom kun jij hippe muziek wel leuk vinden omdat het jou toevallig 'aanspreekt' en kan je geen respect opbrengen voor iemand die minder gangbare muziek relaxter vindt? Als jij kort door de bocht redeneert, doe ik dat ook. Ik vind dat ieder z'n ding moet doen en dat het allemaal prima is, zelfs meeloperij vind ik prima...hoort nu eenmaal bij de identiteitsontwikkeling vind ik =)
Ennuh...ik ben een lekkere, uni-studerende alternatieveling ('punker')...ja, ik ben van alle markten thuis
Noorsquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk, de Fin is een Noor geworden.
Al die metal-fans op jhun 'uni' die nog nooit een chick gebatst hebben en in de praktijk veel zwakker zijn dan HBO'ers, in ieder opzicht. Gelukkig heb je een goede videokaart hè!![]()
Hoe moet ik dat nou ruiken?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad wel wat grammaticale fouten en dergelijke inzitten.
Goh, misschien komt dat omdat ik van origine niet uit Nederland kom ?
Kortzichtige egocentrische fout der evolutie
Ervan uitgaan dat iemand gelijk debiel is om een paar spelfouten betuigt ook niet echt van een hoog IQ.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou ruiken?![]()
"Oh, hij maakt veel fouten, hij zal wel niet dom zijn maar gewoon uit het buitenland komen."
Inderdaad, de taal niet beheersen duidt noor(hihi)maal gesproken gewoon een behoorlijk hoge intelligentie aan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat iemand gelijk debiel is om een paar spelfouten betuigt ook niet echt van een hoog IQ.
Iedere post zet je jezelf verder voor lul, ga zo door gozer!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat iemand gelijk debiel is om een paar spelfouten betuigt ook niet echt van een hoog IQ.
Het is wel grappig dat jij me zo goed denkt te kennen. Vertel eens, waar haal je allemaal uit vandaan dat ik lelijk danwel sociaal incapabel ben?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef moonmovies het volgende:
nu weet ik waarom Biels zoveel chicks batst,
Dan versiert ie zo'n chick, maar tja tijdens het uitgaan is t donker, en zijn al die wijven dronken. Dan neukt ie zo'n wijf, en dan wordt ze 's ochtends wakker en dan ziet ze wat voor gedrocht ze heeft geneukt, en dan naait ze dr uit.
Of hij gaat gewoon elke avond naar de hoeren, kan ook
Volgensmij heeft ts nog nooit een echte vriendin gehad
Laat je haren toch eens knippen, vieze hippie!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef moonmovies het volgende:
nu weet ik waarom Biels zoveel chicks batst,
Dan versiert ie zo'n chick, maar tja tijdens het uitgaan is t donker, en zijn al die wijven dronken. Dan neukt ie zo'n wijf, en dan wordt ze 's ochtends wakker en dan ziet ze wat voor gedrocht ze heeft geneukt, en dan naait ze dr uit.
Of hij gaat gewoon elke avond naar de hoeren, kan ook
Volgensmij heeft ts nog nooit een echte vriendin gehad
Tering, ben jij zijn metrosexuele vriendje ofzo ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Laat je haren toch eens knippen, vieze hippie!
Ik HAAT hippies, en t zal bij jou nog wel erger zijn, je hebt de ballen niet eens om een fobo aan te maken, stoer hoor, anoniem internettenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Laat je haren toch eens knippen, vieze hippie!
Ga toch gamen samen met je sociaal incapabele vriendjes!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tering, ben jij zijn metrosexuele vriendje ofzo ?
Dat je hem zo verdedigd.
Buhuh, je haren knippen! Vuige alto, ga naar de kapper. Met je autistische neigingen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tering, ben jij zijn metrosexuele vriendje ofzo ?
Dat je hem zo verdedigd.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Buhuh, je haren knippen! Vuige alto, ga naar de kapper. Met je autistische neigingen.
Dude.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Buhuh, je haren knippen! Vuige alto, ga naar de kapper. Met je autistische neigingen.
dat is wrs zijn enigste manier om tot een vorm van een orgasme te komenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ga toch gamen samen met je sociaal incapabele vriendjes!
omg, ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij zijn Noorsbloed en moonmovies van die types die in hun eentje naar van die gothic-muziek luisteren en erover fantaseren om hun polsen open te snijden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |