Het hangt er inderdaad vanaf of je moeder al geprivatiseerd is. Ik wil niet in de publieke sector werken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
HBO-ers die denken dat ze baas mogen spelen
Nou gefeliciteerd, een metalfan met een vikingfetish die uitgaat. Iedereen zal wel dolblij zijn als jij weer in de club verschijntquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:01 schreef Noorsbloed het volgende:
Biels jij stom stuk genetisch vuil.
Jij bent zeker zon " stoere baas "
Die " chicks " " hosselt "
Domme kankerkneus.
Ja ik luister metal
Maar ik ga ook uit ..
Eerst klas faalhaas.
Hey hij is toevallig wel een toffe vikingquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, een metalfan met een vikingfetish die uitgaat. Iedereen zal wel dolblij zijn als jij weer in de club verschijnt.
TS is stiekem zelf de grootste kankerbaas van heel Fok!. Haha, ik zei stiekem, dat is een leugen.quote:
Jij bent gewoon jaloers dat jij de slechte genen hebt gekregen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, een metalfan met een vikingfetish die uitgaat. Iedereen zal wel dolblij zijn als jij weer in de club verschijnt.
Haha, je zit waarschijnlijk op de universiteit en post als vrouw in dit topic. In dat verband ben je eigenlijk op 2 manieren hier een trol!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef SterreMarit het volgende:
Volgens mij is TS gewoon enigzins verdrietig om het feit dat hij nooit een intelligente meid aan de haak kan slaan gezien zijn eigen kortzichtigheid en reageert hij deze frustratie met zo'n topic als deze af?
Je kortzichtigheid blijkt alleen al uit het feit dat jij van mening bent dat er geen enkel 'lekker wijf' op de uni rondloopt. Ben je überhaupt ooit op een uni geweest? Je maakt mij verder niet wijs dat je 'toevallig' de hippe muziek leuk vindt en zo vaka luistert dat je mee kunt zingen...beetje meeloperij lijkt me?
Ben je zelf een beetje autistisch misschien? Gebrek aan inlevingsvermogen is iig duidelijk aanwezig =)
Ik ben wel eens op de uni geweest ja, we hadden er een keer rondleiding tijdens het propedeusejaar van mijn HBO. Daar zag ik geen lekker wijf. Conclusie, ze zijn er niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef SterreMarit het volgende:
Volgens mij is TS gewoon enigzins verdrietig om het feit dat hij nooit een intelligente meid aan de haak kan slaan gezien zijn eigen kortzichtigheid en reageert hij deze frustratie met zo'n topic als deze af?
Je kortzichtigheid blijkt alleen al uit het feit dat jij van mening bent dat er geen enkel 'lekker wijf' op de uni rondloopt. Ben je überhaupt ooit op een uni geweest? Je maakt mij verder niet wijs dat je 'toevallig' de hippe muziek leuk vindt en zo vaka luistert dat je mee kunt zingen...beetje meeloperij lijkt me?
Ben je zelf een beetje autistisch misschien? Gebrek aan inlevingsvermogen is iig duidelijk aanwezig =)
Tuurlijk, slechte genenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij de slechte genen hebt gekregen.
En club.![]()
Je lijkt wel een vieze metrosexueel.
Andere muziek leuk vinden is niets mis mee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de uni geweest ja, we hadden er een keer rondleiding tijdens het propedeusejaar van mijn HBO. Daar zag ik geen lekker wijf. Conclusie, ze zijn er niet.
En ja, ik vind de hippe muziek leuk. Waarom is dat niet mogelijk? Er zijn toch ook mensen die toevallig andere muziek leuk vinden en dat zo vaak luisteren dat ze mee kunnen zingen. Je zal wel lekker zijn, want een intelligente meid ben je niet.
Het zijn net Belgen die altijd lopen te zeiken op Nederlanders. Diep van binnen weten ze wel dat ze eigenlijk gewoon inferieur zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef P8 het volgende:
Al die HBO'ers die altijd WO'ers proberen af te kraken geeft alleen maar aan hoe inferieur ze zich eigenlijk voelen.
En terecht overigens
Jij achterlijke dwerg lama !quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, slechte genen. Dan zou ik wel niet zoveel chicks batsen als ik nu doe, he.
Anyway, dat jij nou met de standaard onverzorgde zwerverslook de straat op gaat met het idee van "ik ben wie ik ben en mensen accepteren dat maar" is wel fijn voor je, maar je stinkt er niet minder om. Dus ga je de fuck wassen en verzorgen en kom dan maar weer terug.
Nou niet omdraaien he, zij zei dat het onmogelijk was om van hippe muziek te houden, dus eigenlijk bedoel je tegen haar te zeggen dat ze me niet zo moet pesten. Ik verbeter graag hoor, maakt me niet uit, houd me van de straat. Zodat ik minder rocks kan pushen, jwz.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Andere muziek leuk vinden is niets mis mee.
Maar jij bent gewoon een generaliserend stuk tuig.
Echt serieus jij bent de grootste debiel die ik hier ooit ben tegengekomen.
Ik vraag me sowieso al af waarom jij je aangesproken voelt, je doet duidelijk geen WO.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij achterlijke dwerg lama !
Onverzorgd ?
Waar haal je dat dan vandaan.
Ik douche en was zoals elk persoon en ook nog eens elke dag.
En stoer doen met chicks batsen...
Je nichtjes,zusjes en je moeder telt niet mee.
Ben je soms van Franse afkomst ?
Dat zijn ook allemaal debielen.![]()
Sorry hoor, oh superieur rasquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef Biels het volgende:
[..]
TS is stiekem zelf de grootste kankerbaas van heel Fok!. Haha, ik zei stiekem, dat is een leugen.
Dan adviseer ik je een keer bij een alfastudie te gaan kijken, voornamelijk vrouwvolk en er lopen heel wat dames rond waar ik jaloers op benquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de uni geweest ja, we hadden er een keer rondleiding tijdens het propedeusejaar van mijn HBO. Daar zag ik geen lekker wijf. Conclusie, ze zijn er niet.
En ja, ik vind de hippe muziek leuk. Waarom is dat niet mogelijk? Er zijn toch ook mensen die toevallig andere muziek leuk vinden en dat zo vaak luisteren dat ze mee kunnen zingen. Je zal wel lekker zijn, want een intelligente meid ben je niet.
Ik heb ff je postgeschiedenis, je zit op het VMBO, moonmovies is een dwaasquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:14 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Sorry hoor, oh superieur ras
Ik heb ff je postgeschiedenis bekeken, je denkt echt dat je alles bent, ts is een pauper
Dus omdat ik mij aanpas aan jouw taalgebruik zou ik geen WO kunnen doen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso al af waarom jij je aangesproken voelt, je doet duidelijk geen WO.
Nee, ik heb het over de hoeveelheid spelfouten die je maakt. En die maak ik niet. Dus niks aanpassen, gewoon falen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dus omdat ik mij aanpas aan jouw taalgebruik zou ik geen WO kunnen doen?
Ow wacht, je hebt zeker gezien dat ik als nachtwaker werk.
En die zijn uiteraard allemaal debiel.
![]()
Triest persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |