abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62027739
Biels jij stom stuk genetisch vuil.

Jij bent zeker zon " stoere baas "
Die " chicks " " hosselt "

Domme kankerkneus.

Ja ik luister metal
Maar ik ga ook uit ..

Eerst klas faalhaas.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:02:33 #77
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_62027760
Goed uitgespeeld voor vandaag...

Ik moet mijn WO-brein weer laten rusten om morgen weer nieuwe dingen te kunnen produceren

3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:02:38 #78
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62027768
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

HBO-ers die denken dat ze baas mogen spelen
Het hangt er inderdaad vanaf of je moeder al geprivatiseerd is. Ik wil niet in de publieke sector werken.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:02:53 #79
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62027773
Leuck topic.
  FOK!fotograaf dinsdag 30 september 2008 @ 17:03:21 #80
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_62027785
ts is zelf stiekem autist
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:03:32 #81
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62027794
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:01 schreef Noorsbloed het volgende:
Biels jij stom stuk genetisch vuil.

Jij bent zeker zon " stoere baas "
Die " chicks " " hosselt "

Domme kankerkneus.

Ja ik luister metal
Maar ik ga ook uit ..

Eerst klas faalhaas.
Nou gefeliciteerd, een metalfan met een vikingfetish die uitgaat. Iedereen zal wel dolblij zijn als jij weer in de club verschijnt .
pi_62027806
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef Biels het volgende:

[..]

Nou gefeliciteerd, een metalfan met een vikingfetish die uitgaat. Iedereen zal wel dolblij zijn als jij weer in de club verschijnt .
Hey hij is toevallig wel een toffe viking
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62027816
Volgens mij is TS gewoon enigzins verdrietig om het feit dat hij nooit een intelligente meid aan de haak kan slaan gezien zijn eigen kortzichtigheid en reageert hij deze frustratie met zo'n topic als deze af?

Je kortzichtigheid blijkt alleen al uit het feit dat jij van mening bent dat er geen enkel 'lekker wijf' op de uni rondloopt. Ben je überhaupt ooit op een uni geweest? Je maakt mij verder niet wijs dat je 'toevallig' de hippe muziek leuk vindt en zo vaka luistert dat je mee kunt zingen...beetje meeloperij lijkt me?

Ben je zelf een beetje autistisch misschien? Gebrek aan inlevingsvermogen is iig duidelijk aanwezig =)
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:04:56 #84
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62027838
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef moonmovies het volgende:
ts is zelf stiekem autist
TS is stiekem zelf de grootste kankerbaas van heel Fok!. Haha, ik zei stiekem, dat is een leugen.
pi_62027841
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef Biels het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers dat jij de slechte genen hebt gekregen.
En club.

Je lijkt wel een vieze metrosexueel.
pi_62027859
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62027891
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef SterreMarit het volgende:
Volgens mij is TS gewoon enigzins verdrietig om het feit dat hij nooit een intelligente meid aan de haak kan slaan gezien zijn eigen kortzichtigheid en reageert hij deze frustratie met zo'n topic als deze af?

Je kortzichtigheid blijkt alleen al uit het feit dat jij van mening bent dat er geen enkel 'lekker wijf' op de uni rondloopt. Ben je überhaupt ooit op een uni geweest? Je maakt mij verder niet wijs dat je 'toevallig' de hippe muziek leuk vindt en zo vaka luistert dat je mee kunt zingen...beetje meeloperij lijkt me?

Ben je zelf een beetje autistisch misschien? Gebrek aan inlevingsvermogen is iig duidelijk aanwezig =)
Haha, je zit waarschijnlijk op de universiteit en post als vrouw in dit topic. In dat verband ben je eigenlijk op 2 manieren hier een trol!
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:06:45 #88
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62027899
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef SterreMarit het volgende:

Ik ben wel eens op de uni geweest ja, we hadden er een keer rondleiding tijdens het propedeusejaar van mijn HBO. Daar zag ik geen lekker wijf. Conclusie, ze zijn er niet.

En ja, ik vind de hippe muziek leuk. Waarom is dat niet mogelijk? Er zijn toch ook mensen die toevallig andere muziek leuk vinden en dat zo vaak luisteren dat ze mee kunnen zingen. Je zal wel lekker zijn, want een intelligente meid ben je niet .
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:08:49 #89
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62027958
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers dat jij de slechte genen hebt gekregen.
En club.

Je lijkt wel een vieze metrosexueel.
Tuurlijk, slechte genen . Dan zou ik wel niet zoveel chicks batsen als ik nu doe, he.

Anyway, dat jij nou met de standaard onverzorgde zwerverslook de straat op gaat met het idee van "ik ben wie ik ben en mensen accepteren dat maar" is wel fijn voor je, maar je stinkt er niet minder om. Dus ga je de fuck wassen en verzorgen en kom dan maar weer terug.
pi_62027961
Al die HBO'ers die altijd WO'ers proberen af te kraken geeft alleen maar aan hoe inferieur ze zich eigenlijk voelen.

En terecht overigens
Extremistisch gematigd.
pi_62027978
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik ben wel eens op de uni geweest ja, we hadden er een keer rondleiding tijdens het propedeusejaar van mijn HBO. Daar zag ik geen lekker wijf. Conclusie, ze zijn er niet.

En ja, ik vind de hippe muziek leuk. Waarom is dat niet mogelijk? Er zijn toch ook mensen die toevallig andere muziek leuk vinden en dat zo vaak luisteren dat ze mee kunnen zingen. Je zal wel lekker zijn, want een intelligente meid ben je niet .
Andere muziek leuk vinden is niets mis mee.
Maar jij bent gewoon een generaliserend stuk tuig.

Echt serieus jij bent de grootste debiel die ik hier ooit ben tegengekomen.
pi_62027980
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef P8 het volgende:
Al die HBO'ers die altijd WO'ers proberen af te kraken geeft alleen maar aan hoe inferieur ze zich eigenlijk voelen.

En terecht overigens
Het zijn net Belgen die altijd lopen te zeiken op Nederlanders. Diep van binnen weten ze wel dat ze eigenlijk gewoon inferieur zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62028009
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef Biels het volgende:

[..]

Tuurlijk, slechte genen . Dan zou ik wel niet zoveel chicks batsen als ik nu doe, he.

Anyway, dat jij nou met de standaard onverzorgde zwerverslook de straat op gaat met het idee van "ik ben wie ik ben en mensen accepteren dat maar" is wel fijn voor je, maar je stinkt er niet minder om. Dus ga je de fuck wassen en verzorgen en kom dan maar weer terug.
Jij achterlijke dwerg lama !

Onverzorgd ?
Waar haal je dat dan vandaan.
Ik douche en was zoals elk persoon en ook nog eens elke dag.

En stoer doen met chicks batsen...
Je nichtjes,zusjes en je moeder telt niet mee.

Ben je soms van Franse afkomst ?
Dat zijn ook allemaal debielen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:12:56 #94
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62028068
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:09 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Andere muziek leuk vinden is niets mis mee.
Maar jij bent gewoon een generaliserend stuk tuig.

Echt serieus jij bent de grootste debiel die ik hier ooit ben tegengekomen.
Nou niet omdraaien he, zij zei dat het onmogelijk was om van hippe muziek te houden, dus eigenlijk bedoel je tegen haar te zeggen dat ze me niet zo moet pesten. Ik verbeter graag hoor, maakt me niet uit, houd me van de straat. Zodat ik minder rocks kan pushen, jwz.

En "boehoe, iemand noemt me terecht een autist, nee toch "
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:13:45 #95
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62028089
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:10 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Jij achterlijke dwerg lama !

Onverzorgd ?
Waar haal je dat dan vandaan.
Ik douche en was zoals elk persoon en ook nog eens elke dag.

En stoer doen met chicks batsen...
Je nichtjes,zusjes en je moeder telt niet mee.

Ben je soms van Franse afkomst ?
Dat zijn ook allemaal debielen.
Ik vraag me sowieso al af waarom jij je aangesproken voelt, je doet duidelijk geen WO.
  FOK!fotograaf dinsdag 30 september 2008 @ 17:14:09 #96
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_62028099
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef Biels het volgende:

[..]

TS is stiekem zelf de grootste kankerbaas van heel Fok!. Haha, ik zei stiekem, dat is een leugen.
Sorry hoor, oh superieur ras

Ik heb ff je postgeschiedenis bekeken, je denkt echt dat je alles bent, ts is een pauper
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_62028127
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Biels het volgende:

[..]

Dan adviseer ik je een keer bij een alfastudie te gaan kijken, voornamelijk vrouwvolk en er lopen heel wat dames rond waar ik jaloers op ben *en nee, zo'n graftak ben ik nou ook weer niet *

Waarom kun jij hippe muziek wel leuk vinden omdat het jou toevallig 'aanspreekt' en kan je geen respect opbrengen voor iemand die minder gangbare muziek relaxter vindt? Als jij kort door de bocht redeneert, doe ik dat ook. Ik vind dat ieder z'n ding moet doen en dat het allemaal prima is, zelfs meeloperij vind ik prima...hoort nu eenmaal bij de identiteitsontwikkeling vind ik =)

Ennuh...ik ben een lekkere, uni-studerende alternatieveling ('punker')...ja, ik ben van alle markten thuis
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:15:36 #98
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62028137
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:14 schreef moonmovies het volgende:

[..]

Sorry hoor, oh superieur ras

Ik heb ff je postgeschiedenis bekeken, je denkt echt dat je alles bent, ts is een pauper
Ik heb ff je postgeschiedenis, je zit op het VMBO, moonmovies is een dwaas . Zo kom je nooit op het HBO
pi_62028145
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik vraag me sowieso al af waarom jij je aangesproken voelt, je doet duidelijk geen WO.
Dus omdat ik mij aanpas aan jouw taalgebruik zou ik geen WO kunnen doen?
Ow wacht, je hebt zeker gezien dat ik als nachtwaker werk.
En die zijn uiteraard allemaal debiel.

Triest persoon.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:17:11 #100
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62028179
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:15 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Dus omdat ik mij aanpas aan jouw taalgebruik zou ik geen WO kunnen doen?
Ow wacht, je hebt zeker gezien dat ik als nachtwaker werk.
En die zijn uiteraard allemaal debiel.

Triest persoon.
Nee, ik heb het over de hoeveelheid spelfouten die je maakt. En die maak ik niet. Dus niks aanpassen, gewoon falen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')