Al het (jonge) grut wat in de 13-in-een-dozijn-kroeg komt valt voor mij in de "14-jarigen" categorie, desalniettemin ga ik naar respectabelere locaties waar je dit vrouwvolk van een lagere categorie niet tegenkomt...quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Kijk, dat jij nu op je 27e nog steeds het begrip "hosselen" linkt aan "14-jarigen" is meer jouw probleem dan het mijne, pedofiele autist dat je er eentje bent
Wat een ubertrieste reactiequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Al het (jonge) grut wat in de 13-in-een-dozijn-kroeg komt valt voor mij in de "14-jarigen" categorie, desalniettemin ga ik naar respectabelere locaties waar je dit vrouwvolk van een lagere categorie niet tegenkomt...
1. De aanname dat er alleen jong grut in een 13-in-een-dozijn-kroeg komt is niet ondersteund met welke bron dan ook.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Al het (jonge) grut wat in de 13-in-een-dozijn-kroeg komt valt voor mij in de "14-jarigen" categorie, desalniettemin ga ik naar respectabelere locaties waar je dit vrouwvolk van een lagere categorie niet tegenkomt...
Tweakers.net?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
nee, meer van die ijzeren, kansloze maagden van 30+ die rock luisterenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ah, jij past in dezelfde categorie als TS...quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een ubertrieste reactie![]()
![]()
![]()
*pakt popcorn
Mensen met een lagere specquote:
quote:
Volgens ben jij de enige uitzondering in dit topic die zichzelf te goed voelt voor 13-in-een-dozijn-kroegenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ah, jij past in dezelfde categorie als TS...
Is dit een soort verzameltopic?
TS is gewoon zo'n pauperscholier met een te grote bekquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:54 schreef Biels het volgende:
Superweber is gewoon zo'n WO'er. Met z'n grote bek
.
Hij opent dit topic voor de lol om reacties van gasten zoals jij uit te lokkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
TS is gewoon zo'n pauperscholier met een te grote bek
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Volgens ben jij de enige uitzondering in dit topic die zichzelf te goed voelt voor 13-in-een-dozijn-kroegen![]()
Jij gaat liever naar een cafe-bibliotheek waar je met een vrouw die 2 ruggen heeft(nee geen geld)en een voorhoofd van professor barabas heeft lekker over literatuur kunt praten?
![]()
Ik weet niet hoe oud jij bent maar jij hebt echt wat gemist in je jeugd.
Als je nog maar rond de 20 bent moet jij eens heel snel je ogen open doen, normale vrienden zoeken en het bruisende nachtleven ontekken
Ik word later wel je baas, owned. Want wij HBO'ers zijn de baas van het bedrijfsleven. En de overheid. En de prostitutie van je moeder.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
TS is gewoon zo'n pauperscholier met een te grote bek
Elke zaterdag uitgaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:49 schreef Biels het volgende:
Echt he, zo ziek word ik daarvan. Van die gare autisten die WO doen en dan ook nog eens naar rockmuziek luisteren. Sta ik dus laatst zo in de kroeg op zaterdagavond (respecteer de hossel, jeweetz), is er dus geen enkele autist te bekennen. Wat is dat dan weer voor waanzin! Zijn die mensen wereldvreemd ofzo!
Dus ik terug naar huis, Fok! openen (want hier zitten alleen autisten) en ja hoor, daar zag ik er eentje posten. Posten dat hij niet van uitgaan hield notabene! Wat een sloeber! Weet hij dan niet dat alle echte bazen (HBO represent) gewoon op zaterdag uitgaan? De shenk! En dan ook nog naar rockmuziek luisteren he, en het daar ook met zijn vrienden over hebben. En een WO doen. Nou vraag ik je, is het zo gek dat ik mezelf als superieure van dit soort mensen beschouw? Immers, hij is een wereldvreemde autist zonder vrienden omdat hij niet van uitgaan houd, en ik ben de vlotte jongen die alle hedendaagse nummers mee kan zingen terwijl ik die slettebil stuk schuur in de club. Ja toch!
Volgens mij heb jij het niet helemaal door...quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij opent dit topic voor de lol om reacties van gasten zoals jij uit te lokkenJe mag dan WO doen maar je hebt dat kennelijk niet door
Vertel mij, wat heb ik niet doorquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet helemaal door...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Uitgaan
Niet van rock houden![]()
Stampmuziek
Hahaha, dat onze befkoning ooit nog zo ver van de waarheid af zou zitten!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij opent dit topic voor de lol om reacties van gasten zoals jij uit te lokkenJe mag dan WO doen maar je hebt dat kennelijk niet door
HBO-ers die denken dat ze baas mogen spelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik word later wel je baas, owned. Want wij HBO'ers zijn de baas van het bedrijfsleven. En de overheid. En de prostitutie van je moeder.
God, waar moet ik beginnenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Elke zaterdag uitgaan![]()
Niet van rock houden![]()
Stampmuziek
Homo.quote:Muffins ! Aardbeien ! Luv them ! =D
Met je japanse smiley's.quote:Ben Jamy, heb 5 jaarkes in spanje gewoont en woon nou weer in holland, in helmond ^^
Homo.quote:cuteness, nya ? =]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |