Nog nooit is een topic zo netjes verkapt fout geweestquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voorlopig ook de enige in zijn soort.
Dank U, dank U.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:38 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Klassieker dit topic
Zit wat inquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:43 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Nog nooit is een topic zo netjes verkapt fout geweest
quote:
Hij wil met de credits van dit topic gaan strijken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:56 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]Verklaar dit even, wilt u?
Ja dat begrijp ik, maar op basis van wat? maw, waar haalt hij het lef vandaan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij wil met de credits van dit topic gaan strijken.
Hallo, ik was gewoon een succesvolle trol in dit topic, iets meer bewondering graag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij wil met de credits van dit topic gaan strijken.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hallo, ik was gewoon een succesvolle drol in dit topic, iets meer bewondering graag.
Nou, kun je weer met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hallo, ik was gewoon een succesvolle trol in dit topic, iets meer bewondering graag.
Haha, in het ene topic plaatste je een post dat ik niet serieus was om een minuut later serieus op me in te gaan in een ander topic!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:43 schreef Oppositer het volgende:
[..]
Nou, kun je weer met een gerust hart gaan slapen.
Dan zal ik in de geest van dit maffe topic maar geen slotje zetten, want ondertussen gaat het al een tijdje nergens meer over. Ik zie het nog even aan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geheel in de geest van dit topic zal ik hem nu maar niet het inkoppertje maken.
Morgen komt er vast wel weer iemand die wat te zeggen heeft over de dingen die ik eerder aangedragen heb.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zal ik in de geest van dit maffe topic maar geen slotje zetten, want ondertussen gaat het al een tijdje nergens meer over. Ik zie het nog even aan.
Misschien wel, misschien niet. Voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Morgen komt er vast wel weer iemand die wat te zeggen heeft over de dingen die ik eerder aangedragen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |