Nouja mooi ingeschreven voor het nieuwe studiejaar enz dat zou allemaal mooi in orde zijn dus dat is netjes kan ik weer lekker een jaartje teren op kosten van de overheid
Totdat ik opeens een mail kreeg dat er iets fout bleek te zijn met de machtiging om het collegegeld af te schrijven terwijl ik hem toch zeker in heb geleverd, maarja geen probleem he ik ga wel weer ff langs en vul het formulier nog een keer in.
Dat moest dan wel weer gelijk want voor oktober moet alles geregeld zijn anders ben je flink de lul en kan je niet deelnemen aan het studiejaar dusja dan maar op de fiets erheen.
Daar aangekomen mooi het formulier ingeleverd en het zou in orde zijn dus ik weer naar huis, maaaarrrr ik krijg opeens 's avonds een mail van blalbalablall je machtiging is nog niet in orde dat moet voor 1 oktober geregeld zijn
Nouja ik had zoeits van "hmmm vaag

" Maar omdat het een automatsich bericht was zal het wel langs elkaar heen zijn gelopen maar om het zekere voor het onzekere te nemen toch maar even contact opnemen.
Na tig keer bellen nog niemand aan de lijn kunnen krijgen dus ga ik maar langs door de regen

Kom ik daar half verzopen aan moet ik eerst op een neger zonder verblijfsvergunning wachten voordat ik aan de beurt ben, gelukkig viel mijn blik op de bebrilde huisvrouw van de administratie die alles voor mij in orde kon maken....maarnee ik werd geholpen door 1 of ander hulpje die kwam melden dat die mevrouw, die een meter achter hem zat, om 2 uur al klaar was en het was kwart over 2. Dus die kon het niet controleren. Nouja hij kon het dus ook niet dus dat is mooi kut

-Dus hoe kan ik het dan controleren
Ja je kan morgen langskomen dat is ze weer aanwezig 
-Jamaar

ze zit daar, ik hem morgen eigenlijk niet veel tijd hoelang gaat dat duren.
Oh dat is een kwestie van even je naam invullen dus dat kost 5 sec 
-Waarom kan dat nu dan niet
Ja omdat....
En toen was ik op de terugweg weer nat geregend

En heb ik een broodje van de Subway gehaald