quote:Leeftijd
* Geen toegang onder de 16 jaar. Iedereen is verplicht zijn/haar ID-kaart/paspoort te tonen, deze moet geldig en origineel (geen kopie) overlegd te kunnen worden.
* Ben je 16 of 17 jaar oud dan dien je voor 23.00 uur binnen te zijn. Na 23.00 uur wordt je de toegang geweigerd, aangezien je vanaf 23.00 uur 18 jaar of ouder dient te zijn.
* Tussen de 16 jaar of 17 jaar dien je Chez Marknesse voor 01.00 uur , uiterlijk 01.30 uur te hebben verlaten. Mits je je na dit tijdstip nog in Chez Marknesse bevindt dan wordt de volgende keer je de toegang ontzegd en ben je weer welkom op 18-jarige leeftijd.
Gedrag
* Gedraag je nog als een puber, dan wel kinderlijk ben je vanaf dat moment weer welkom vanaf je 18e levensjaar. Hier volgen enkele simpele voorbeelden: Er wordt “kutwijf” tegen een van de personeelsleden gezegd.
* Je komt binnen en begint de bierviltjes door de zaak te gooien.
* Je roept “joden, fuck you, kankerlijer” of natuurlijk andere vreemde woorden door de zaak of naar klanten.
* Boven op de bar zitten.
* Beledigen dan wel schelden naar onze andere klanten.
* Schijngevechten door de zaak.
* Liggen dan wel staan op zitbanken.
* Glazen moedwillig stukgooien/vernielen.
* Het opsteken van de welbekende middelvinger of andere verwijzingen met de hand naar personen.
Nog nooit gehoord maar het zijn wel echte bazen jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:14 schreef afcajos het volgende:
Dit is ook zo'n bazennummer in de club
Ik krijg al weer zin in het weekend!! opening van nieuwe discotheek in de buurt, biedt plaats voor 2000 mensen en is één van de meest luxe van Nederland
Creativity is my middle namequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, tof man. Creatief figuur?
Ik vind R Kelly soms nog wel ok, of mag dat niet meer nu?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:16 schreef CraniuM het volgende:
[..]
overrated nu
Hit em up, california love
quote:Tussen de 16 jaar of 17 jaar dien je Chez Marknesse voor 01.00 uur , uiterlijk 01.30 uur te hebben verlaten. Mits je je na dit tijdstip nog in Chez Marknesse bevindt dan wordt de volgende keer je de toegang ontzegd en ben je weer welkom op 18-jarige leeftijd
heb r kelly zelf nooit echt vet gevonden op een paar platen na, als hem toch ok vind blijf er dan lekker naar luisterenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik vind R Kelly nog wel ok, of mag dat niet meer nu?
Zo met de slipper en de twee handenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
@ afcajos:
[..]Wat een onzin, hoe willen ze dat controleren
Ik denk met uitchecken. In de INDEX in Duitsland heb je ook zo'n systeem. Je betaalt aan het eind van de avond en als je je pas kwijt bent betaal je een fikse boete.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
@ afcajos:
Pff, die toko waar jij heengaat, is gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik denk met uitchecken. In de INDEX in Duitsland heb je ook zo'n systeem. Je betaalt aan het eind van de avond en als je je pas kwijt bent betaal je een fikse boete.
Die minderjarige moslima's die thuis geen discipline meer dulden, kunnen die daar wel hardhandig erin gestampt krijgen. Goeie zaak dus. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pff, die toko waar jij heengaat, is gedoemd te mislukken.
quote:
* Je roept “joden, fuck you, kankerlijer” of natuurlijk andere vreemde woorden door de zaak of naar klanten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
Het reglement in de nieuwe discotheek![]()
[..]
IK WIL VERDOMME TOT DIEP IN DE NACHT MINDERJARIGE SLETJES
Matig man, hoe meer meisjes van 15-17 hoe beterquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
@ afcajos:
Mijn zusje is 16, die laat ik ook niet tot laat met jos alleenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Matig man, hoe meer meisjes van 15-17 hoe beter
Nee, tot vroegquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is 16, die laat ik ook niet tot laat met jos alleen
Waarom niet?Lijkt mij iemand waar je je zusje wel alleen mee kunt latenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het ritme is dan ook wat het reggaeton maaktquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef Maisnon het volgende:
regenton
Ik heb een van die voorbeelden gechecked, gelijk weer de beat die overal gebruikt wordt
ahhquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die zou ik sowieso niet met Jos alleen laten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, Vanessa Carlton!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ach de regenton muziek wordt niet gewaardeerd. Overgaan op Dirty House dan maar?
Ga je gangquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ach de regenton muziek wordt niet gewaardeerd. Overgaan op Dirty House dan maar?
Milli Vanilliquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Matig man, hoe meer meisjes van 15-17 hoe beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |