De 18-70 is de kitlens bij de D70quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, ik ben een beetje in dubio nu, die lens is niet echt ideaal voor mij, en zonder kitlens heb ik er dan verders nog niet echt iets aan.
250 geef ik, mag je m meteen brengen
ahhh zo bedoel jequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ha sorry, te snel met reageren, ik bedoel eigenlijk dat ik dr met alleen de kitlens nog niet heel veel aan heb, moet er dan ook meteen een 200 of 300 mm bij kopen vandaar![]()
Anyhow, k wacht nog steeds op dat stomme geld, ga er morgen mss toch maar weer eens achteraan bellen.
fijn apparaatje inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef oh-oh het volgende:
I know, ik zit er zelfs ff serieus over te denken om mijn Olympus sp 570 te verpatsen, maar dat zou zonde zijn, die heb ik nog geen half jaar...
quote:
quote:
Jammerrrrrr.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:44 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik heb al een klein compact cameraatje gehaald die voldoet voor wat snapshots tijdens mijn afstuderen
Moet je de D70 eens zienquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammerrrrrr.
Mijn olympus is meer dan een klein compact cameraatje heur
Damn, I know hoor...quote:
haha ik kan hem in de tas erbij doen morgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Guyver_1976 het volgende:
he camera wil ik ook wel hebben
eigenlijk leuk voor mijn schoonmoeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |