Damn daar doe je lang over zeg...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Moozzie ik heb SHE nog niet geneukt en ook dus nog geen sekstape
SHE is een vrouw die je met respect moet behandelen Moozzie!quote:
gast ga jij je trein nou maar halenquote:
Ben toch onderweg jongen! Succes hè...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast ga jij je trein nou maar halen!
Mmm klinkt lastig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
SHE is een vrouw die je met respect moet behandelen Moozzie!
het is niet de eerste beste breezah!
je weet wat ze wil en kan en heeft levenservaring EN ze is nog lekker ook..
dat moet je koesteren!
i don't do second best... i want the real thing!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm klinkt lastig.
Je kan ook gewoon een pilletje in der drank gooien en dan 20 minuutjes wachten en dan bied je dat wijf een lift naar huis aan. Maar ipv naar haar huis ga je naar jouw huis (hey slim he) en daar doe je dan een zak over der kop als ze lelijk is (maar dan had je gewoon een andere moeten kiezen) en dan ga je der neuken en dan neem je der weer mee in je auto en dump je der in het bos zodat ze gevonden wordt door de bosnegerts en dat die dat tweede handse kutje nog eens gaan neuken totdat het pilletje uitgewerkt is en ze jankent naar huis gaat.
Veel makkelijker
Op mijn manier had je der nu allang geneukt dudequote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i don't do second best... i want the real thing!
Is het zo SHE.... ben ik kansloos verloren en zal ik alleen sterven zelfs nadat ik japans voor je gekookt heb?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:55 schreef conleche het volgende:
Barra, luister jongen: ik heb een foto van HE gezien (ook wel bekend onder de naam Mr. SHE) en daar valt héél moeilijk tegen op te boksen. It's a cutie pie! Ik wil je niet alle hoop ontnemen, maar om heel eerlijk te zijn, lijkt deze missie me nogal kansloos........
ik hoop trouwens niet dat zn vrienden hem zo noemen want het klinkt behoorlijk shemale achtigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:55 schreef conleche het volgende:
(ook wel bekend onder de naam Mr. SHE)
Nou, weinig Shemale's aan hoor, tis een brokje eye-candyquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop trouwens niet dat zn vrienden hem zo noemen want het klinkt behoorlijk shemale achtig
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
OMG Barra ken je nou nooit een normaal topic openendames hij neukt niet hij roggelt alleen maar heb ik uit betrouwbare bron
hey ik zeg er toch ook niets van wanneer jij sgele neukt!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
OMG Barra ken je nou nooit een normaal topic openendames hij neukt niet hij roggelt alleen maar heb ik uit betrouwbare bron
Heb ik sgele geneukt ja? Ik was er ff niet bij vanmiddagquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey ik zeg er toch ook niets van wanneer jij sgele neukt!
zit je me nu een beetje te cockblocken?![]()
![]()
Heb je wel berichtje achter gelaten?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik ejaculeerde op Debbie haar foto, echter kreeg ik snel een non-erecte swans van het zien dat zij al een relatie had![]()
Anders ging ik natuurlijk naar haar crib om haar te playen
Ja, die kans loop je als je dit op het menu zet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Is het zo SHE.... ben ik kansloos verloren en zal ik alleen sterven zelfs nadat ik japans voor je gekookt heb?
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:31 schreef GilaMonyet het volgende:
Barra.. nog steeds geen geluk met SHE ?
what the....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey ik zeg er toch ook niets van wanneer jij sgele neukt!
zit je me nu een beetje te cockblocken?![]()
![]()
O ja excuse mequote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jullie moeten meer actief zijn @ GRTDOJW ..
AHa! Een foto! Misschien zijn er dan ook sextapes van SHE en haar SHEmale! Boeit niet dat Barra er niet in meespeelt, het gaat ten slotte om SHE.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:55 schreef conleche het volgende:
Barra, luister jongen: ik heb een foto van HE gezien (ook wel bekend onder de naam Mr. SHE) en daar valt héél moeilijk tegen op te boksen. It's a cutie pie! Ik wil je niet alle hoop ontnemen, maar om heel eerlijk te zijn, lijkt deze missie me nogal kansloos........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |