Botanische archeologie en sociologische wiskunde.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Janetje het volgende:
Ik heb zo een week 'vakantie'. En ik ben er nog niet uit welke vakken ik straks moet kiezen.
*Ienemienemutte gaat doen.
Dat eerste okay, maar interactief taalgebruik klinkt heel blegh jong hip en trendy.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef Janetje het volgende:
Ik denk dat online marketing en interactief taalgebruik leuker worden.
Jong, hip en trendy, zo ben ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat eerste okay, maar interactief taalgebruik klinkt heel blegh jong hip en trendy.
Consultant interactief taalgebruik, gastspreker op conventies over 'nieuwe media en de toekomst van het internet'.
Al helemaal niet op die gladde verkoopgastjes, die jort kelder wannabe'smanierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jong, hip en trendy, zo ben ik.
*Proest
Je had zeven minuten lang ambitie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef Janetje het volgende:
Hm, nee, toch niet.
Ik word echt moedeloos van Marktplaatsquote:
WIE DOET DAT? WAAROM ZOU JE IN GODSVREDESNAAM EEN MATRAS KOPEN WAAR JE DE MAAT NIET VAN DUBBELCHECKT, WAT WAARSCHIJNLIJK AARDIG WAT GEKOST HEEFT, EN WAT JE VERVOLGENS OOK NOG 'S NIET TERUGBRENGT?quote:Nieuw matras, 200 cm * 160 * 12
Inclusief 1 hoeslaken.
Geheel ongebruikt, we hadden per ongeluk de verkeerde maat gekocht en waren niet in de gelegenheid om nog te ruilen....
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Janet (ik sprak het uit als J'net, met dik willekeurig-Nederlands-boerengat-accent) (ik lees m'n posts eerst hardop voor), binnenkort he'k een eigen huis en alles. Kom je dan weer 's langs?
Nee.quote:En als het even kan, neem je dan een bed mee? 160x200, inclusief matras.
Had..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je had zeven minuten lang ambitie.
Nou nou nou nou nou...quote:
Ik loop fulltime stage voor minimumjeugdloonquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Mens in die tijd dat je hebt gezocht had je ook kunnen werken en 5 bedden kunnen kopen gier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |