Far Cry 2quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:01 schreef Chocobo het volgende:
Ik koop 4 games dit jaar nog,.. en heb de kosten goed verspreidt. Heb er elke maand een betaald, en had alles in de pre-order staan. Ik laat me niet gek maken door bv andere games. Geen tijd,.. en geen geld,... moet keuzes maken. Ik heb aan het einde van het jaar dus totaal 7 games gekocht,.... vind ik best netjes!
Ik kan de LE's kopen omdat ik niet zoveel games meer koop.
Heerlijk dat je me nog even quote Gijsquote:
Snap niet wat je saai vind of slecht aan een heerlijke non-thinking full co-op third person shooter. Het is net Castle Crashers,... alleen dan mooiquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
GearZzZz
Ik ben toch blij dat ik een slecht gamesmaak heb. Hoef veel minder games te kopen.
Dat. Ik kan het gewoon niet. Daarnaast is het veel te donker. Ik wil kleurtjesquote:
GoW 2 zou zich ook veel meer bovensgrond afspelen met een grotere color palet las ik ergens,.... meer sfeer. En persoonlijk vind ik third person heerlijk. Dat inzoomen over je schouder,... geweldig! Maar first person vind ik ook heerlijk maar bij GoW heeft de third person iets,... iets heerlijks. Je ziet ook veel meer.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat. Ik kan het gewoon niet. Daarnaast is het veel te donker. Ik wil kleurtjesDaarom vind ik Fable ook zo geweldig
Zoiets ja,.... om eerlijk te zijn,... ik dacht dat Halo klaar was. Persoonlijk ben ik er ook klaar mee. Het begint in mijn ogen echt een standaard shooter te worden. Ook vond ik de teaser grafisch erg tegenvallen. Die DLC hoef ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wat was nu trouwens dat grote nieuws van Bungie?
Extra single player missies voor Halo 3?
Als je het boek niet kent:quote:Paul Verhoeven verfilmt Franse klassieker
Paul Verhoeven gaat na het wereldwijd succesvolle Zwartboek weer een oorlogsverhaal verfilmen. Filmblad Screen International schrijft maandag dat de Nederlander een film gaat maken op basis van de memoires van Fransman Guy Sajer, getiteld The Forgotten Soldier (De Vergeten Soldaat).
Het verhaal gaat over de schokkende belevenissen van Sajer als jonge Franse rekruut in het Duitse leger tijdens de Tweede Wereldoorlog. Michael Frost Breckner heeft het script geschreven en is medeproducent, samen met broer John Breckner en Verhoeven. De opnames moeten volgend jaar plaatsvinden in Oost-Europa.
Verhoeven werkt momenteel aan verschillende filmprojecten, waaronder de boekverfilming Knielen op een Bed Violen en The Thomas Crown Affair 2. Vorige maand werd bekend dat hij die laatste film wil opnemen in het Topkapi Paleis in de Turkse stad Istanbul.
Met Zwartboek sleepte Verhoeven wereldwijd prijzen binnen. De film betekende de internationale doorbraak van hoofdrolspeelster Carice van Houten. Wie de hoofdrollen gaan spelen in het nieuwe oorlogsdrama is nog niet bekend.
Bron: ANP
Mond.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das heul niet waar.. en de film sucked dan vast voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |