Bij mij is standard shipping anders 10 euro.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:53 schreef WeMan het volgende:
ik kan je melden dat het op is.. er was alleen nog de 30 waist/ 32 length, dus ik shopping bag, maar bij afrekenen no longer available.. dus alles is op.. wel vet dat je op de site van diesel ook kan kiezen voor payment bij delivery dus geen creditcard hoeft te hebben er komt alleen maar 5 euro extra bij + er is free standard shipping. ik ga denk ik vaker bij diesel store bestellen, ze hebben vaak ook kortingen enzo..
Nee, dan is ie gewoon uitverkocht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:03 schreef Loekje het volgende:
Weten jullie of er een verschil is tussen amerikaanse jeansmaat en nederlandse maat van diesel?
M'n vriendin had in de winkel een 32W aan zodat ze die later via internet kon bestellen, zoals bij velen deed die site het niet. Nu woon ik in de VS en zit op de amerikaanse dieselstore site, maar bij de voruwen staat helemaal geen maat 32W. Kan het zijn dat er een verschil is in de maten?
Ok, thanks...helaas.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nee, dan is ie gewoon uitverkocht.
just livin' the american dream, babyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Loekje het volgende:
[..]
Ok, thanks...helaas.
Wel vreemd eigenlijk, want toen die store opende was ik in 10sec al binnen.
Tevens beginnen de broeken hier bij maatje 24W
Grrot gelijk..ik heb al wat gevonden...zal later nog ff fotos van de levi en Gstar plaatsen..beide zijn wel iets te lang..maar over ong. 4 weken kan ik ze voor bijna 3¤ "profesioneel" inkorten aangezien dan in het buitenland ben..waar deze dingen veel goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef bear87 het volgende:
Morgen zelf maar even kijken, je weet nooit of je voor die prijs wat leuks vindt!
in haar profiel staat vrouwquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:10 schreef SunBoom het volgende:
@Chav:
Je bent toch wel een meisje he mag ik hopen?
welke kutyank? Ellen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:20 schreef Cloud_SB het volgende:
Tering die kut yank heeft eindelijk mijn Sugarcane en Evisu op de post gedaan.
Nog een weekje wachten dus.
Heb ook weer een Visvim Fluxus op het oog die deal ook maar rondmaken eind van de maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |