Ik alleen het vroegerequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind van Extince vooral t vroegere tof
Wat lul jij nu weer?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bob denkt dat je een hoer bent en hij jouw pooier
Ik zeg alleen dat ik hem iets anders geef dan een banaan, en dan verwacht hij jou meteen op z'n deurmat. Maar ja, ik bedoelde heul wat anders. Je kan wel merken dat die banaan voor gehoorproblemen zorgtquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WORD IK NOU VERHANDELD HIER?
Je hebt goede smaakquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:35 schreef behangplakker het volgende:
Voor de andere mensen hier een nummer ná 2000:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
t is die bob een beetje naar z'n hoofd gestegen.
Ja, iedere debiel snapt dat jij doelde op jouw immense kloppende sappige penisquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer?
[..]
Ik zeg alleen dat ik hem iets anders geef dan een banaan, en dan verwacht hij jou meteen op z'n deurmat. Maar ja, ik bedoelde heul wat anders. Je kan wel merken dat die banaan voor gehoorproblemen zorgt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer?
[..]
Ik zeg alleen dat ik hem iets anders geef dan een banaan, en dan verwacht hij jou meteen op z'n deurmat. Maar ja, ik bedoelde heul wat anders. Je kan wel merken dat die banaan voor gehoorproblemen zorgt
ja, probeer t maar te ontkennenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer?
[..]
Nou, niet op die van mij eigenlijk. Die van Blackzillaquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, iedere debiel snapt dat jij doelde op jouw immense kloppende sappige penis
Ssstquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, probeer t maar te ontkennen
Ahaaa, pfoe nou ik weet niet of jitzzzzzze daar al wel klaar voor is hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, niet op die van mij eigenlijk. Die van Blackzilla
Als blackzilla met hem klaar is wel iig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaa, pfoe nou ik weet niet of jitzzzzzze daar al wel klaar voor is hoor
Eerst hield ik altijd van normale muziek, toen meer Nederhop, en sinds anderhalf jaar ben ik oldskool gegaan. Vind die jazzybeats zo mooiquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey McAngstloos, Kings of Convenienceen the Strokes is ook heel belangrijk geweest in mijn muzieksmaakontwikkeling (
)
Ja dat kun je wel stellen jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als blackzilla met hem klaar is wel iig.
En je heet ook nog eens Jazzquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eerst hield ik altijd van normale muziek, toen meer Nederhop, en sinds anderhalf jaar ben ik oldskool gegaan. Vind die jazzybeats zo mooi
Hield er vroeger van, maar nu minder. Alleen Jawat weet mij nog wel wat te bekoren met zijn kritieken op de scenequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |