Google!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Omdat?
Voor rood wit gezongen, vol manlijke kracht. een lied met ons allen want eendracht maakt macht, wij trekken ten strijde, een strijd vol van vree. Vooruit nu rood witten, vooruit PSV
De rest van de coupletten doe ik niet
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wie heeft mijn hoofd op dat lichaam geshopt?
Als ik ''nee, doe ik niet'' had gezegt, was het toch wel weer van ''JAAAA, JE WEET HET NIET''quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wie heeft dat hoofd op mijn lichaam geshopt?
Ik zal je wat beters geven dan een banaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de ene na de andere homo komt hier uit de kast.
Echt? Hoe laat is BT dan hier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal je wat beters geven dan een banaan![]()
Ik ben BT's pooier nietquote:
gadverquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
IK FAP OP JITZZZZE, MET ZN GEILE KOP ENZULKSSSS
Ok ik geloof jequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik ''nee, doe ik niet'' had gezegt, was het toch wel weer van ''JAAAA, JE WEET HET NIET''![]()
Nee, geen google, faalhaas
Bob denkt dat je een hoer bent en hij jouw pooierquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WORD IK NOU VERHANDELD HIER?
Niet te geloven ditquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bob denkt dat je een hoer bent en hij jouw pooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |