quote:De echte droefsnoetjes hebben het woord eindejaarsrally weer van stal gehaald. Kopen omdat het december is.
Ja, heb ik ook. Ik doe het dan maar via de site van BNR (op m'n touch).quote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Stansfield het volgende:
Als ik de podcast van zijn collum probeer te downloaden via itunes krijg ik altijd een foutmelding dat het niet werkt. Hebben meer mensen dat?
quote:Op zondag 6 december 2009 18:38 schreef Knakker het volgende:
Mijn favoriete blijft toch wel
"De enige reden dat jij twee ton euro voor een huis betaalt dat 10 jaar geleden voor honderdduizend gulden verkocht werd is omdat jij denkt dat er na jou een nog grotere sukkel komt die je meer gaat geven."
...of iets van die strekking. En zo waar
"Greater fool theorie". Maar die is ondertussen wel achterhaald. Daar geloven niet al te veel mensen meer in.quote:Op zondag 6 december 2009 18:38 schreef Knakker het volgende:
Mijn favoriete blijft toch wel
"De enige reden dat jij twee ton euro voor een huis betaalt dat 10 jaar geleden voor honderdduizend gulden verkocht werd is omdat jij denkt dat er na jou een nog grotere sukkel komt die je meer gaat geven."
...of iets van die strekking. En zo waar
Dat zei Keessie ook.quote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
"Greater fool theorie". Maar die is ondertussen wel achterhaald. Daar geloven niet al te veel mensen meer in.
Lijkt mij ook. Maar de aandelenmannetjes denken daar vast héééél anders over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef copilco het volgende:
De kans dat Spyker / Saab een succes wordt is net zo groot als de kans dat FC De Bal OP Het Dak de Champions League wint
Ik hing bijna in de vangrail van het lachenquote:[Over Victor Muller, de eigenaar van Spyker] die garagehouder...
Ik heb ook weer genoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |