abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:28:55 #51
174150 slap
slappy happer
pi_62830239
oje... soep met de geur van spruitjes?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:45:09 #52
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62844897
Tomatensoep van AH huismerk
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62859136


Ik heb wel blikken corned beef hiero en 50 kg rijst
Ook een vol wijnrek

hm even kijken wat er nog meer aan te raden is
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:18:15 #54
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_62860856
Unox Stevige Tomatensoep
pi_62881170
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 4 september 2011 @ 11:25:43 #56
78918 SeLang
Black swans matter
pi_101547691
Ik schop dit topic even subtiel omhoog want het begint weer actueel te worden O-)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_101557167
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:25 schreef SeLang het volgende:
Ik schop dit topic even subtiel omhoog want het begint weer actueel te worden O-)
idd.

Vooral wapens en brandstoffen zijn aan te raden en drinkwater.
Ook hout om voor je kozijnen te spijkeren als je even weg moet anders wordt je pand geloot.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_101571260
Waar kom je in Nederland aan vuurwapens? Het lijkt me toch wel risicovol om met duistere figuren te dealen en dan heb je nog de kans om gepakt te worden door de politie. Of moet je kruisbogen en zwaarden gaan kopen?
Noodles
pi_101578182
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:55 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Waar kom je in Nederland aan vuurwapens? Het lijkt me toch wel risicovol om met duistere figuren te dealen en dan heb je nog de kans om gepakt te worden door de politie. Of moet je kruisbogen en zwaarden gaan kopen?
Kruisbogen zijn perfect ! stil een dodelijk en je kan je pijlen soms meerdere keren gebruiken.
Zwaarden zou ik niet doen te dichtbij dat is gevaarlijk. beter de krijsboogsniper spelen })

Je kan aan vuurwapens komen door b.v. iemand met een vuurwapen neer te schieten met je kruisboog en dan jatten *)

* In theorie dan he :@
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_101578307
Aanraders; blikken hele tomaat, minstens 10 kilo suiker, 2 kilo zout, 20 kilo rijst, 30 liter drinkwater, 10 kilo volkorenmeel. _O_ Verder aan te vullen met gedroogde bonen en voor de lekker groentes uit blik.
  maandag 5 september 2011 @ 08:19:27 #61
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_101582406


Ook tamelijk goed te nassen voor bliksoep, vooral de linker (romige tomatensoep).
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_104284983
Het lastige is dat je moet gokken hoe zo'n calamiteit er uitziet en daar dan het beste op inspelen.
Bijvoorbeeld voor zo'n maaltijdsoep heb je vuur nodig (koud drinken kan ook maar smaakt een stuk minder lekker) en om pasta te maken heb je daarnaast ook nog water nodig.
Ga je er vanuit dat er nog gas uit het fornuis komt en dat het drinkwater beschikbaar blijft en drinkbaar is of niet......

Mijn minimum lijste zou zijn: waterflessen en/of iets wat water zuivert, zoveel mogelijk lang houdbaar voedsel waar geen water of vuur voor nodig is, eventueel wat gasflessen of kolen/hout, en verder ook luxe/ruilartikelen zoals booz, spullen voor hygiene/verzorging, medicijnen, snoep.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 12 november 2011 @ 18:30:47 #63
78918 SeLang
Black swans matter
pi_104291314
Ik heb nog een voorraadje van deze :9



Verder vele kilos pasta + een stuk of 15 grote potten saus :9



Sardientjes heb ik nog maar enkele blikken over dus dat moet ik nodig aanvullen :9

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_104292514
Economie berust op vertrouwen en het vertrouwen is .......
The view from nowhere.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:24:29 #65
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_104292792
Is dit de soupparty?
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
  zondag 13 november 2011 @ 10:37:29 #66
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104310433
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef Drugshond het volgende:
Hoe meer E-nummers op het blikje hoe beter hij is.
Dat zeker
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_104356805
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Kruisbogen zijn perfect ! stil een dodelijk en je kan je pijlen soms meerdere keren gebruiken.
Zwaarden zou ik niet doen te dichtbij dat is gevaarlijk. beter de krijsboogsniper spelen })

Je kan aan vuurwapens komen door b.v. iemand met een vuurwapen neer te schieten met je kruisboog en dan jatten *)

* In theorie dan he :@
Briljante post _O_

Maar euh.... wat te doen als je die pijl niet uit je slachtoffer kan trekken of hij breekt af terwijl het je laatste pijl was en er een horde hongerige buren op je af komt?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_104357139
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:48 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Briljante post _O_

Maar euh.... wat te doen als je die pijl niet uit je slachtoffer kan trekken of hij breekt af terwijl het je laatste pijl was en er een horde hongerige buren op je af komt?
Dan kan je altijd nog slaan met je kruisboog. Multifunctioneel.....
  woensdag 30 november 2011 @ 14:45:28 #69
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_105017452
Tip!!!

De mormoonse gemeenschap zjin meesters in voedsel bevoorrading. Ideaal voor SHTF scenario’s zoals “economic-collapse”..
http://www.kerkvanjezuschristus.nl/

Ben zelf atheist ;)..

Zelf verzamel ik aldi kippensoep blikken. Kip wat in de blik zit ga ik gebruiken voor in de rijst sausjes. En ik heb Kung Fu nasie in blik..
pi_105018684
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef Macabrefuture het volgende:
Tip!!!

De mormoonse gemeenschap zjin meesters in voedsel bevoorrading. Ideaal voor SHTF scenario’s zoals “economic-collapse”..
http://www.kerkvanjezuschristus.nl/

Ben zelf atheist ;)..

Zelf verzamel ik aldi kippensoep blikken. Kip wat in de blik zit ga ik gebruiken voor in de rijst sausjes. En ik heb Kung Fu nasie in blik..
beter balen zilvervliesrijst en verschillende soorten bonen / erwten + veel vers water. die blikken zijn grappig maar bederven op termijn, zijn retezout en zijn zonder vocht niet voldoende om een tijd te overleven.
pi_105018775
ow ja en de hoeveelheid energie zal ook wel niet veel soeps zijn.
  woensdag 30 november 2011 @ 20:11:16 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105019923
Soep uit blik vind ik echt nooit lekker. Hooguit zijn de duurdere merken wat minder slecht dan de goedkope.
Vooral tomatensoep uit blik komt qua smaak niet eens in de buurt van echte tomatensoep. De enige soep uit blik die redelijk is, is erwtensoep.

Terwijl ik toch veel van soep houd. Maar dan zelfgemaakt, met vers vlees en heel veel groente. Vandaag weer zelfgemaakte bonensoep op!

Het probleem is dat zo'n blik soep uit de fabriek aan productie hooguit 30 cent ofzo mag kosten. Daar stoppen ze dan gemalen wortelen en rode kleurstof in ipv veel tomaten. Dat kan nooit wat worden.

Eigenlijk is alles wat je niet zelf maakt gewoon veel minder. Wat mij betreft komt er geen crisis waarin we op blikvoer moeten leven.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_105020392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef LXIV het volgende:
Soep uit blik vind ik echt nooit lekker. Hooguit zijn de duurdere merken wat minder slecht dan de goedkope.
Vooral tomatensoep uit blik komt qua smaak niet eens in de buurt van echte tomatensoep. De enige soep uit blik die redelijk is, is erwtensoep.

Terwijl ik toch veel van soep houd. Maar dan zelfgemaakt, met vers vlees en heel veel groente. Vandaag weer zelfgemaakte bonensoep op!

Het probleem is dat zo'n blik soep uit de fabriek aan productie hooguit 30 cent ofzo mag kosten. Daar stoppen ze dan gemalen wortelen en rode kleurstof in ipv veel tomaten. Dat kan nooit wat worden.

Eigenlijk is alles wat je niet zelf maakt gewoon veel minder. Wat mij betreft komt er geen crisis waarin we op blikvoer moeten leven.
Maar ook niet verkeert om een voedselplan te maken voor X aantal weken of maanden. Je verzekert je tenslotte ook voor auto, inboedel, ziektekosten etc etc etc.

Voorbereid en zelfredzaamheid.

Je kan van het geld ook een nieuwe Aiphone 4steve kopen van 800 pleuro,s.
pi_105020470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

beter balen zilvervliesrijst en verschillende soorten bonen / erwten + veel vers water. die blikken zijn grappig maar bederven op termijn, zijn retezout en zijn zonder vocht niet voldoende om een tijd te overleven.
Staat ook in de planing ;)...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')