Maak er eens wat leukers van, hon?quote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef Vork het volgende:
Ik ben hier. Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
hete pinda'squote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuh. Nou, dan ga ik m'n katjang pedis maar even frituren
Koud en regenachtigquote:
quote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
griepje, overmorgen allerlaatste master tentamen.
Fok-loze dag
Goed plan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:44 schreef DarkElf het volgende:
oh roosvicee ferro, das een goeie tip! thenks
gevulde paprika's maken natuurlijk! lekker met gehakt, kruiden (geen knof) groenten.. (meestal doen wij ook rijst maar die heb je niet)
Lolzz, ik ben de liefheid zelve morgen voor Milouquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Succes met het babi pangang maken van het biggetje, SOL, en heel veel sterkte aan Milou met de operatie!
Wat zit je haar leuk
Crocsmaar omdat het Milou is mag het hoor
was ut ding niet uit te knijpen dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:bij mij wordt straks eindelijk mn vetbultje van mn arm gesneden
Ik HAAT wassenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik je dan wel een moedervraag stellen?
Ik heb al een tijdje een mooie rode wintersjaal die ik binnenkort weer aan mag doen.Als ik echter hard fiets en zweet, dan verliest de rode sjaal wat kleurstof op de hals witte t-shirts. Hoe kan ik dit voorkomen?
Kan ik de sjaal een keer op 90 graden wassen ofzo?
Keej, dan wordt het dus die sjaal lozen of alleen maar rode overhemden/longsleeves/truien dragen als je die sjaal om doetquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ja die sjaal heb ik al een jaar, maar hij blijft afgeven.
Die T-Shirts worden wel weer schoon hoor, maar 't is dat ik het irritant vind dat ik 's ochtends al ergens aankom met een rood T-shirt kraag.
De bijenkorf roeleert jah!!!quote:
Ben er vandaag geweest, maar ik vind eigenlijk dat zelfs de afgeprijsde artikelen vaak nog way overpriced zijn. De keukenafdeling is trouwens welquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De bijenkorf roeleert jah!!!
Het is dat Milou beroerd is het komende weekend, anders had ik je meegesleept met de 3 dwaze dagen
Gaat erom dat het lekker isquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:51 schreef freecell het volgende:
De paprika was lekker
(ja, belachelijk vroeg gegeten, ik weet het)
Water en Azijn.... alright.... even straks wat azijn jatten bij de buren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
Stereo, sjaal even een nachtje laten weken in water+azijn en daarna wassen op 30 graden. Als je hem wast op 90 graden heb je straks een stukje vilt
Alsof jij er iets van weet manquote:
chocoladequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was op tijden net weer terug
en toen zag ik een sjokoladetelegram voor mij![]()
lieeeeeeef
crisis....kunnen de dames niet wat beters voor je kokenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag weer rijst met varkensvlees en chinese kool. lekker licht voor de training straks
dat laatste betwijfel ik, aagezien na zo;n operatie alles vreselijk ranzig smaakt en pijn doetquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lolzz, ik ben de liefheid zelve morgen voor Milou![]()
Als ex en miss piggy moeilijk doen, dan ga ik daar niet op in en overhandig ze alleen een brief waarin duidelijk staat dat ze een stapje terug moeten doen.
Verder contact gaat via de advocate, maar dat weten zij nog niet![]()
Ik zeg ooktegen crocs btw, ik heb ze dus ook niet gekocht
![]()
Hopelijk is Milou na de operatie blij dat ze onbeperkt ijsjes mag eten
Jij hebt makkelijk praten. Die van jou gaat nog wel wat verdienen als ze klaar is met d'r studie.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
Welnee. Je vind er vanzelf 1 na een half jaar: de dochter van de directeur van die grote toko waar je komt te werken.
Ja, maar daarentegen krijgt ze geen ene vorm van loonsverhoging e.d.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Die van jou gaat nog wel wat verdienen als ze klaar is met d'r studie.
Ze begint gewoon rijk, nou dan valt er al helemaal niets te klagenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar daarentegen krijgt ze geen ene vorm van loonsverhoging e.d..
ja 1 hechting, vetbultje zou verwijderd worden, wat een talgbultje bleek toen ze het open hadquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
MM? Hechtingen?
Lein nog bedankt voor je smsjeIk heb net een voicemail ingesproken voor mezelf
LOLS!
Jullie mogen hem wel bellen![]()
vetbultje is ophoping van vetcellen, kan er in zn geheel uit gehaald worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is het verschil? Doet het pijn?
ze kwam er pas achter dat het een talgding was ipv een vetbult toen het al open lag, en het zit halverwege mijn onderarm, dus als ik erop leun (wta je vaak doet) of ergens tegen aanstoot, deed het best pijn, was inmiddels ook best heel groot, dus ben wel blij dat het nu (voor een tijdje) weg is, alleen het bloeden mag wel stoppenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef octopussy het volgende:
MeMo, ik heb ook zo'n talgbultje op mijn arm (lelijk donkerrood hard bultje) en mijn dermatoloog zei dat het inderdaad terug kan groeien en dat je er dan een litteken bij hebt als je het probeert weg te laten halen. Ik maak lelijke littekens![]()
MK, volgende week kan ik misschien langskomen. Begin morgen met werk dus zal wel kapot zijn de eerste tijd![]()
Veel beterschap alvast voor Milou. Ik heb toen ik 12 was een keeloperatie gehad en dat was even heel rot (ik had een abces, ik zal de details besparen) maar na een dag of 2 mocht ik ook aan de ijsjes![]()
Wat ik toen nog het allerfijnst vond was heeeeeeeeeel veel thee drinken. Lekker zacht voor de keelen goed voor de vochtbalans
Volgens mij voel jij je helemaal thuis daarquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef AKnynke het volgende:Vanmiddag na college en lunch samen even in bed gekropen, en er net een uurtje geleden weer uitgekomen. Het leven is goed aan deze kant van Europa!
Muad wat doe je dan op school leren?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:29 schreef MuadDib het volgende:
Het school-gaan viel (zoals te verwachten) reuze mee. Een leuke, kleine gevarieerde groep. Voor één dag per week moet dat wel gaan lukken. En met een tas, volgestouwd met boeken, weer huiswaarts
Wat leuk! Je bent een soort brugpieperquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:29 schreef MuadDib het volgende:
Het school-gaan viel (zoals te verwachten) reuze mee. Een leuke, kleine gevarieerde groep. Voor één dag per week moet dat wel gaan lukken. En met een tas, volgestouwd met boeken, weer huiswaarts
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat leuk! Je bent een soort brugpieper
Verzorgende-C in de thuiszorg. Eén dag naar school, 4 dagen werken, net goed te doen voor me.quote:
Het is slechts in het mooiste vak ter wereld. Mensen op die manier kunnen helpenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:00 schreef MuadDib het volgende:
Verzorgende-C in de thuiszorg. Eén dag naar school, 4 dagen werken, net goed te doen voor me.
Oiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
zow
op 't werk aangekomen!
Net even de mensen hier gemailed dat ik niet kan modelbouwen en dat ik me afvraag waarvoor ik ben aangenomen, ik hoop niet dat dit me mijn baan gaat kosten, maar soit, ik wil wat nuttigs doen, en blijf niet de schijn ophouden dat ik iets kan wat ik niet kanhet verdient wel lekker, dát wel
Nee ik vind ´t wel lekker, beetje storm enzoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:59 schreef ColdFeet het volgende:
Pfff, worden jullie ook zo bweuh van dit weer?
ik vind 't wel gezelligquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:59 schreef ColdFeet het volgende:
Pfff, worden jullie ook zo bweuh van dit weer?
jij zegt dat mooiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:05 schreef kaasplankje het volgende:daar schiet je lekker veel mee op dan
ach ja D_H ouderdom komt met gebreken
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn nieuwe huisgenote heeft ongevraagd de hele keuken schoongemaakt en onze bestekla opnieuw gesorteerd.
ze is een schoonmaakheks
stuur d'r hier 's even langsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn nieuwe huisgenote heeft ongevraagd de hele keuken schoongemaakt en onze bestekla opnieuw gesorteerd.
ze is een schoonmaakheks
Het is alweer 1 oktober en het is volop herfst buitenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't wel gezelligmaar minder als ik straks naar buiten moet denk ik
Ja hee. Met een zeiknatte spijkerbroek op je werk arriverenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is alweer 1 oktober en het is volop herfst buitenStorm & regen
vallende blaadjes
open haard & warme choco
quote:
Classic FMquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb Classic FM aanstaan omdat m'n iPod aande lader ligt... WTF, 'Opera, de 100 grootste hits allertijden'... Hits???
Maar radio4 valt vaak weg. En ik ben vreselijk a-hip waar het muziek betreftquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Classic FMboutzender
net zo erg als Skyradio maar dan met klassieke muziek
Ik luister nu http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/3fm
*proest*quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar radio4 valt vaak weg. En ik ben vreselijk a-hip waar het muziek betreft
iTunes installeren en muziek van je lader afspelenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb Classic FM aanstaan omdat m'n iPod aande lader ligt... WTF, 'Opera, de 100 grootste hits allertijden'... Hits???
Of twee! Lekker, ja. ik ging in Den Haag altijd naar die leuke kaasboer in de Fahrenheitstraat, die had echt fantastische kaas. Dat mis ik wel; goeie hollandse boerenkaas hebben ze hier niet echtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
Mjam ik heb hier een heerlijk stuk boerenkaasen dan een plakje zó van de kaasschaaf happen
Ik moest deze zin een paar keer lezen voordat ik begreep wat je bedoelde Steerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Karrel
Believe in Change!Als wat ze aan het doen was, zuigt, dan.
En no matter what, jullie hebben elkaar nog.
En dan heb ík een dirty mindquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moest deze zin een paar keer lezen voordat ik begreep wat je bedoelde Steer
De Liejannuh gooit-haar-leven-om-is-jarig-geweest-en-afgestudeerd-gaat-misschien-verhuizen-en-heeft-een-nieuwe-baan-meet dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Meets? Dan heb ik die ook gemist. Werken-en-lerentrajecten zijn toch best goed beschikbaar in de zorg?
Tssssquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En dan heb ík een dirty mind
Goeiemiddag trouwens allemaal! Karrel, welkom terug. De zorg is echt een goede tak om in te werken. Als je geduldig en empathisch bent
Ik stem ook voor een meet in Belgiëquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was geen echte CUL-SC meet, Lein.
Ik stem trouwens voor een meet in België. Op z'n vroegst eind november
Kun je dat duidelijk merken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn lijf is ernstig aan het wennen nu geloof ik! Maar wel ok, hard gewerkt, moe maar voldaan
Ik merk het ja, ben een tikkie labielquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Kun je dat duidelijk merken?
Anyway, nee, die kaaskoekjes maak ik welals jij de kaas meeneemt, tenminste
Ik ben er ook over gestruikeldquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
En leer-werk trajecten in de zorg: je struikelt er bijna over
en ik moet ook nog van jou (en Liejannuh) weten wanneer je kunt sushi-enquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was geen echte CUL-SC meet, Lein.
Ik stem trouwens voor een meet in België. Op z'n vroegst eind november
Ik mis je wel hoor MoBlo! Maar ben te egocentrisch om je te bellenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil weer meeposten, maar heb 't zo druk![]()
Het was gisteren voornamelijk introductie, een beetje aan elkaar, de docenten en het gebouw wennen. Een leuk gevarieerd klasje van 9 personen, 2 mannen en 7 vrouwen van allerhande pluimagesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe was school? Was het leuk? Interessant? Gezellige klas? Met welke stof beginnen jullie?
Ergonomisch werken is leuk, dan leer je hoe je iemand moet laten vallenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:57 schreef MuadDib het volgende:
Het was gisteren voornamelijk introductie, een beetje aan elkaar, de docenten en het gebouw wennen. Een leuk gevarieerd klasje van 9 personen, 2 mannen en 7 vrouwen van allerhande pluimages
Volgende week gaat het echte werk beginnen, persoonlijke hygiëne en ergonomisch werken.
ik ben niet zo'n beller, ik bel nooit mensenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik mis je wel hoor MoBlo! Maar ben te egocentrisch om je te bellen
Ik heb vandaag nog een mens gebeldquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet zo'n beller, ik bel nooit mensendus sorry, het is niet persoonlijk
Je SMSt alleen veel met dat pauper uitschuifbare keyboardje van jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n beller, ik bel nooit mensendus sorry, het is niet persoonlijk
over keyboards gesproken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je SMSt alleen veel met dat pauper uitschuifbare keyboardje van jevoor iedereen met werk en school gerelateerde issues, ik ga eens een tentamen leren waar ik 4 dagen geleden aan had moeten beginnen.
Ik leer het ook nooit gvd.
Rene is nu ook aan het wow-en.. ik houd me in en doe het nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een mens gebeldMaar jou kan ik vast niet bellen om 6.15 uur 's ochtends
En nu kap ik met mn reageer-diarree en ga ik warcraften
het gaat hier dus over een telefoonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
over keyboards gesproken.
Ik krijg de Vario 1 koelkast van Renéwant hij heeft een Vario 4 bij zijn nieuwe abo gehad
ik ben blij
Nope veeeel korter, 1 a 2 dagen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:19 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand eigenlijk hoelang je eigengemaakte pesto kan bewaren?
ik dacht zelf een dag of 5?
(zit in een schoon uitgekookt potje en vanavond giet ik er even wat olie op)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nope veeeel korter, 1 a 2 dagen.Je kunt beter de helft opsturen aan mij
anders bederft 't, en das zonde
Wat is zijn char ook al weer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Rene is nu ook aan het wow-en.. ik houd me in en doe het niet
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="430" height="369" classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" > <param name="movie" value="http://www.garagetv.nl/v/S5bpYGXDWDlnKOBo-YC0WlINPwx4GbvgPp2rNLHuxP2xGFyYGqHkVSrQ__/v.aspx" /> <param name="quality" value="high" /> <param name="allowFullScreen" value="true" /> <param name="wmode" value="transparent" /> <param name="bgcolor" value="#000000" /> <param name="allowScriptAccess" value="always"> <embed bgcolor="#000000" allowFullScreen="true" width="430" height="369" data-src="http://www.garagetv.nl/v/S5bpYGXDWDlnKOBo-YC0WlINPwx4GbvgPp2rNLHuxP2xGFyYGqHkVSrQ__/v.aspx" style="visibility:hidden;" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" ></embed></object><noscript>Klik hier om het <a href="http://www.garagetv.nl/video-galerij/kees12/pieter_post_intro.aspx">video filmpje</a> te bekijken</noscript>quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor t met de Belse post in Nederland is is het zéker bedorven
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:05 schreef MissHobje het volgende:vinden veel mannen nogal euhm ja leuk
Tevens goede morgen hier!! pff schrok net wakker van de wekker hehe, goed wat uurtjes kunnen slapen
Holy crap, wat een gezeur zegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
Het leven is geweldig en goed.
Als nasleep van die leuke waterschade die we vorig jaar hadden, kregen we net weer even fijn een acceptgiro opgestuurd. Of we even binnen 10 dagen 5500 euro wilde betalen. Vorig jaar oktober kregen we ook al een acceptgiro. Of we toen even 3200 euro wilde betalen. Het bedrag wordt steeds hoger blijkbaar. Nog sterker... sinds Januari hebben we niets maar dan ook helemaal niets meer van ze gehoord. De verzekering had een nette brief gestuurd dat de woningbouw aansprakelijk was en niet wij. Derhalve zou de verzekering geen cent betalen en mochten ze het zelf maar uitzoeken.
En nu begint dat gedonder dus opnieuw.
Tot later babequote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Holy crap, wat een gezeur zegHoe is dit op te lossen Anthraxx?
Ik ga ff weg, later vanaaf terug
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, als ik dit eens wist. Ja, de makkelijkste is betalen. Maar ze krijgen nog steeds geen geld op het moment dat ik onder de grond lig.
Ik ga mij maar eens orienteren hoe we dit het beste op kunnen lossen. Want ik vind het puur asociaal om een acceptgiro met 5500 euro aan kosten opgestuurd te krijgen.
Leintjuhhhquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Hobs, babe, goeiemorgen
Alles goed?
Ja t spookt aardig buitenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Leintjuhhh![]()
![]()
Ja een beetje gaar van slapen op zich wel aardig en kijk uit naar het fietsen![]()
![]()
en joe meis ??
Onweer ook hierquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ja t spookt aardig buitenwaaien en hagelen ook net enzeau
ach Hobs, c'est la te rent fort!
Ja hier eerder ook, ik ga even een schietgebedje doenquote:
Ja dat kan wel kloppen want in Mokum lopen ze 200 jaar achterquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja hier eerder ook, ik ga even een schietgebedje doendat ik droog over ga komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ja dat kan wel kloppen want in Mokum lopen ze 200 jaar achter
Awww Steer... Kan je m niet gebruiken als afdekdoekje voor je toetsenbord nu?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
Hee jongens,
sjaal wassen op 60 graden = fail
sjaaltje
Afaik moet hij nog zijn moeder en twee beste vriendinnen consulteren over of we nog bij elkaar komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:11 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, heeft hij de meeting al gehad?
En verder
Leinquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Awww Steer... Kan je m niet gebruiken als afdekdoekje voor je toetsenbord nu?
Dit lijkt me geen gezonde basis voor een goede relatie, jeweets.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Afaik moet hij nog zijn moeder en twee beste vriendinnen consulteren over of we nog bij elkaar komen.![]()
Ik ben echt dom
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Hobs, met mij gaat t op zich wel goed vandaag. 100% verschil met precies een maand geleden. Ben net terug van ex, waar ik vorige maand jankend en gillend Isa belde met een paniekaanval, heb ik nu best een gezellige avond gehadEn m duidelijk gemaakt dat t hoog tijd is dat ie bedenkt wat ie wil. Want als ik bedacht heb dat het 'Nee' wordt, blijft het 'Nee'...
Ik zit goed in mn vel vanavondIk haat dit ambivalente, vanmorgen dacht ik nog dat ik dood zou gaan van de pijntjes
het is wel een beetje een ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Afaik moet hij nog zijn moeder en twee beste vriendinnen consulteren over of we nog bij elkaar komen.![]()
Ik ben echt dom
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
het is wel een beetje een ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef Den_Haag het volgende:
denk dat jij dat wel zelf kan. zo te horen is hij niet zo sterk
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ik zal mn evil twin op jou loslaten
He nee, het moet wel met die authentieke rauwige stemquote:
Ik zie een verbandquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
In mijn middelbare school periode ging ik altijd nog met de koptelefoon naar Youp luisteren als ik in bed lag. Vele malen met het koord om mijn nek de volgende dag wakker geworden.
Meh. Vreselijk slecht geslapen, vannacht uit pure insomnia nog een tijd met Isa gebeld, ze had nachtdienst. Ik ben er moe en sip vandaag en ik baal ervanquote:
Ik geloof dat ik dit niet helemaal volg:?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren nog heel gesrpek met mijn vriendin gehad. ze beweert dat iedereen maar vindt dat ze erover moet zijn en dat niemand erover wil praten, maar uiteindlojk begint ze er zelf niet over en moet ik een half uur op haar in praten tot ze met praten begint waarin ze me alleen maar wegduwt, kun je nagaan dat haar vriendinnene r ook niet over durven te beginnen. Lastig.
Sporten is okquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, het gaat best OK hier. Merk wel dat ik 'last' heb van de herfst. Maar ik ben weer een beetje lafjes aan het sporten en dat is wel erg fijn voor mijn humeur
Ik was druk, sorry! Hoe is t?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:04 schreef DarkElf het volgende:
mmm of jullie zijn druk, of jullie zijn ongezellig of jullie hebben geen zin in DE
Nou dan vermaak ik mezelf wel
Hier staat ook weer veel brownie in de keuken. En ik heb er echt geen trek inquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:27 schreef DarkElf het volgende:maakt toch niets uit muts..
Ik heb net een stukje brownie op..dus nu goed
Sinds ik de-pilloos ben hou ik ineens heeel soms wel van chocolade
das echt nieuw voor me..,
Verder heb ik het niet zo op vochtig weer, dan spelen mijn oude mensen kwaaltjes op... maar tis wel knus soms (als t niet te lang duurt allemaal)
Je lichaam zal wel ff moeten wennen aan de seroxat, voordeel is misschien dat je geen chocolade meer wilt/even wilt.. (t wastoch seroxat?)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier staat ook weer veel brownie in de keuken. En ik heb er echt geen trek inMaar die hang aar chocolade die ken ik wel, erg akelig.
Je moet eens met Hobje praten, die heeft ook zo'n hekel aan vochtig weer
Ja ik moet echt wennen... Hoop wel minder last van slaapproblemen te krijgen, afgelopen 2 nachten waren vrij akelig. Maar die hang naar chocolade heb ik niet zo vaak hoor, bijna nooitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:36 schreef DarkElf het volgende:
Je lichaam zal wel ff moeten wennen aan de seroxat, voordeel is misschien dat je geen chocolade meer wilt/even wilt.. (t wastoch seroxat?)
Ik kan het prima in de hand houden gelukkig, heb, als ik op fok lees, echt zélden last ervan in en in heel minimale mategeukkig..
Ja heeft Hobje daar ook een hekel aan?
Ga je nog iets leuks doen dit weekend?
Oh je hebt hetzelfde als ik... chocoladerepen en bonbons etc...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik moet echt wennen... Hoop wel minder last van slaapproblemen te krijgen, afgelopen 2 nachten waren vrij akelig. Maar die hang naar chocolade heb ik niet zo vaak hoor, bijna nooitAlleen soms chocolade mousse
Hobs heeft ook een of ander ding met r gewrichten, waardoor vocht oor haar ook een no-no is
Ik werk dit weekend, lekker bezig zijn
Sicilië is vooral heerlijk weer! En goed eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh je hebt hetzelfde als ik... chocoladerepen en bonbons etc...maar mousse zo op zijn tijd
![]()
Liefst ga ik op Sicilië wonen, buiten: lekker eten, mooi landschap, mooie zee, leuke mensen is het weer er ook nog eens heel ideaal voor als je gewrichtsproblemen hebt... Herfst hier is leuk (mooie kleuren, lekkere middagzon, fris 's ochtends, 's avonds al wat vroeger donker en das knus...) maar vaak te vochtig helaas...
Oh das wel fijn, gewoon bezig zijn. Logisch dat je ff moet wennen.. heb geen idee hoelang zoiets kan duren alleen maar goed.. alles komt goed
Yep..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sicilië is vooral heerlijk weer! En goed eten.![]()
Zonvakantiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:48 schreef DarkElf het volgende:
Yep..
zit trouwens nu al te denken aan de vakantie van volgend jaarDat is wel iets wat ik altijd nodig heb: dingen in het vooruitzicht...
Maar zon en warmte zijn zo heerlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:50 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben niet echt een zonner en Rtificial ook niet dus misschien belanden we wel in Schotland einde van de lente ofzo
Klopt.. maar ik ga er niet inliggen (je hebt gezien hoe arisch ik benquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar zon en warmte zijn zo heerlijk
Je hoeft ook niet in de zon te liggen om ervan te genieten! Maar die heerlijkequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:04 schreef DarkElf het volgende:
Klopt.. maar ik ga er niet inliggen (je hebt gezien hoe arisch ik ben) ik verbrand levend
Maar eerst gaan we nog weg met Kerst
Klopt, maar daarom houden we ook van rond eind mei weggaan (en dan zijn er nog geen kutkinderen die vrij hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet in de zon te liggen om ervan te genieten! Maar die heerlijkewarmte
Lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bluezz hip die bril![]()
Hoe is het daar????
Ga half december. En dan eind december Venetiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had kunnen gaan komend jaar. Alleen geen geld voor helaas. Het jaar daarop zie ik wel weer
Het kan wel. Ik heb het 2 jaar geleden geleerd. Het belangrijkste is is dat je niet bang bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef DarkElf het volgende:
Kheb nog nooit geskied, volgens mij is dat leren op je bijna bejaardheid ook niet makkelijk
Geen idee of ik dat ben (heb wel een rug iets waardoor ik gestopt ben met paardrijden want vallen was toen een no-no) ... wil het wel eens proberen... alleen lijkt me lessen op mijn leeftijd zo domquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het kan wel. Ik heb het 2 jaar geleden geleerd. Het belangrijkste is is dat je niet bang bent
Ja maar niet nu want ik moet t overtikken uit de deliciousquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
Elf, mmm, citroen met parmezaan is een fijne combiHeb je een recept?
Mijn ouders hebben het pas geleerd toen ze rond hun 40ste zaten!!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat ben (heb wel een rug iets waardoor ik gestopt ben met paardrijden want vallen was toen een no-no) ... wil het wel eens proberen... alleen lijkt me lessen op mijn leeftijd zo dom![]()
[..]
Ja maar niet nu want ik moet t overtikken uit de deliciousKomt nog!
Goeie optie, het krijst weer hiernaastquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
Pin eruit trekken en naar de vervelende buren gooien
mmm ik ga er eens over denken voor volgende winter... t lijkt me wel altijd leukquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het pas geleerd toen ze rond hun 40ste zaten!!!!!ze gaan inmiddels dus al jaren en kunnen het enorm goed.
1E paar jaar lekker les nemen en dat kun je lekker afbouwen naarmate je vaker gaat moet jij eens zien hoe je snel je al leuk mee kunt komen ( heb het ook zo geleerd ergens rond mijn 20ste dan en niet eens elk jaar geweest en kan het keigoed)
ehm... de pitjes vind ik zo lekker om te eten .. maar verder heb ik even geen idee, sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Elf, weet jij iets te maken met granaatappel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |