Okay now you jumpt the sharkquote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef damsco het volgende:
Ik ga de volgende keer dat ze zo rondloopt vragen of ze het niet koud heeft. Ze heeft trouwens een bloedmooi lichaam, en dat weet ik mede doordat ik een wireless webcam in de douche heb verstopt (en dat mijn overbuurman een kleintje heeft en loopt te sjorren in de douche hehe)
godverdekanker superheldquote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef damsco het volgende:
Ik ga de volgende keer dat ze zo rondloopt vragen of ze het niet koud heeft. Ze heeft trouwens een bloedmooi lichaam, en dat weet ik mede doordat ik een wireless webcam in de douche heb verstopt (en dat mijn overbuurman een kleintje heeft en loopt te sjorren in de douche hehe)
omg, je bent echt een loser, of een ordinaire kloonquote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef damsco het volgende:
Nogmaals:quote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef damsco het volgende:
Ze heeft trouwens een bloedmooi lichaam, en dat weet ik mede doordat ik een wireless webcam in de douche heb verstopt
Nee, ze denkt dat je homo bent...quote:Op maandag 29 september 2008 22:37 schreef damsco het volgende:
WHAT THE FOKKKK. Een huisgenoot komt net terug, zie ik die chick snel een broek aan trekken. Zou dit betekenen dat ze mij met opzet loopt op te geilen?!?!??!?!?!?!??!!
Verdomme, ik moest lachenquote:Op maandag 29 september 2008 22:56 schreef damsco het volgende:
Die filmpjes verdienen best goed hoor. Je hebt verschillende websites waar je het gratis op kan zetten, en dan krijg je een deel van de advertentie opbrengsten
Leuke anekdote: laatst gingen we stappen met ons dispuut, en bood ik haar een drankje aan. Zij zo: ja dankjewel. Ik dacht nog "je moest eens weten dat dit is betaald met jouw lichaam".![]()
Tot hier was het redelijk geloofwaardig, jammer.quote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef damsco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |