abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3564800
Pepsi Sziget 2002 will be from July 31st to August 7th.
Wie kan hier wat van vertellen?
Iemand al es geweest, wat voor omgeving, voorzieningen etc.
Ik twijfel tussen Roskilde en dit Festival...
Lowlands wordt het zowiezo wel, maar wil een van de twee ook bezoeken. spanks.
  donderdag 21 maart 2002 @ 13:55:24 #2
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_3565437
Ben er geweest een dagje in 2000.
Goedkoop drinken, goedkoop entree.

Sfeer wel wat anders dan andere festivals. Geen echte campings had ik het idee. Publike is heel..sja hongaars

Er was toen maar 1 groot podium met acts. Was leuk voor een dagje, voor hele week lijkt het me net naar.

Wel mooi Bloodhound gang, Bad religion gezien.

http://www.sziget.hu/english
http://www.diaksziget.com/english

Ander verhaal van iemand die ik ken die er geweest is:

quote:
ik ben naar in 1999 naar sziget geweest. sziget is hongaars voor 'eiland' en het festival is dus ook op een eiland in de donau. was wel grappig maar je moet echt je eigen humor maken want die hongaren snappen je echt niet. ten eerste kan er bijna niemand engels en als je duits gaat praten (wat sommigen dan nog wel kennen) denken ze ook dat je een duitser bent en doen ze niet meer aardig tegen je..
verder is iedereen er hartstikke arm dus als je 7 halve liters bier besteld voor 10 gulden 50 dan staan ze je aan te kijken van: wil je dat wel, dat is hartstikke veel geld?? en ze flippen helemaal uit als je een fles champagne van 5 gulden wil kopen.
maarja.. ik kwam er wel op een gegeven moment aardige mensen tegen, dacht ik dat ik leuke hongaren had gevonden, bleken het zweden te zijn.

en verder hebben sommigen echt niet door dat deodorant wel eens handig kan zijn.

maarja: als je gaat, ga dan niet alleen voor het festival, ga ook boedapest zien en misschien ook wat tjechië ofzo.. op het festival zelf staan niet zo veel bekende internationale namen, dus tenzij je helemaal kickt op oost-europese bandjes moet je niet voor de line-up gaan.
tip voor het festival: ga langs bij de hare-krishna band. hartstikke lachen, de enige tekst die ze hebben is 'hare hare krishna krishna' en dan opeens 'hey!' en dat gaat dan zo uren door, terwijl er een hare-krishna's op het podium aan het mediteren is en er een andere gaat stage-diven, terwijl er allemaal dronken hongaren die absoluut niet bekeerd willen worden voor het podium staan te hossen.
stukken leuker dan de joden aan de overkant die je ook proberen te bekeren.

Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_3566049
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 13:55 schreef kaassouffle het volgende:
Ben er geweest een dagje in 2000.
Goedkoop drinken, goedkoop entree.

Sfeer wel wat anders dan andere festivals. Geen echte campings had ik het idee. Publike is heel..sja hongaars

Er was toen maar 1 groot podium met acts. Was leuk voor een dagje, voor hele week lijkt het me net naar.

Wat kan ik me voorstellen bij Hongaars publiek?
Goedkoop drinken bevalt wel, da's op Roskilde wel ff anders.
Leuk verhaal! thanx.
pi_3568904
hongaars publiek betekend dat ze zo chagerijnig rondlopen dat het lijkt alsof het oostblok nog bestaat. ik was er in 1999 en ik geef de voorkeur aan roskilde waar ik dat jaar en in 2000 ook geweest ben.
sziget is goedkoop, verder ken ik wel betere festivals..
hey, like from a mountain you roll down, man
  vrijdag 22 maart 2002 @ 16:52:01 #5
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_3580836
Oh dat verhaal dat ik postte was van jou piep !
(van cytag ge-copy-paste)
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_3582207
hee, dat stukje zag ik de eerste keer nog niet staan.

ziet er wel raar uit met dat gewauwel over hare krishna's en joden.

maarja. da's niet zo gek in het oostblok. religie was taboe onder het communisme dus iedereen probeert er nu zieltjes te winnen..

hey, like from a mountain you roll down, man
  dinsdag 25 juni 2002 @ 22:26:00 #7
24351 LiNiaaL
Wie is je vader?
pi_4753312
als soad niet had gecanceld had ik nu nog wel ff mn best gedaan om te kunnen gaan (ja ok muse komt maarja) maar volgend jaar ga ik er ZEKER heen:
- goedkoop
- bekende bands
- week lang
- enz...

het is dus zeg maar een lowlands, maar dan goedkoper(cocktail=2 euro), langer(31/7 - 7/8), en groter(ca. 30 stages, 800 acts!!!)

[b]ik roep alle 'echte' alto's op om zich vanaf nu ipv alto, originalo te noemen en zich verre te keren van het zinloze, hersenloze, stoerdoenerige extreem-alternativisme: [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/173323/9]klik[/url][/b]
pi_11614895
in 2003:

Main Stage: 69 Eyes (FIN), Al McKay's Earth Wind and Fire Experience (USA), Asian Dub Foundation (UK), Björn Again (AUS), De-Phazz (D), Dreadzone (UK), Fun Lovin' Criminals (USA), H-Blockx (D), Lamb (UK), Massive Attack (UK), Moloko (UK), Morcheeba (UK), Panjabi MC (UK), Michael Rose and Sly and Robbie (UK), Shaggy (Jamaica), Slayer (USA), Slovo (UK), Patti Smith (USA), Spyro Gyra (USA).
Pannon Praktikum World Music Main Stage:
Dikanda, Buena Vista SC presents: Ibrahim Ferrer, David Krakauer's Klezmer Madness!, Madredeus, Skatalites, Los de Abajo, The Bollywood Brass Band, Bratsch, Nitin Sawhney, Värttinä, Goran Bregovic, Shane MacGowan and the Popes, Garmarna, Zamballarana, Lo'Jo, Amadou et Mariam with special guest Cheick Tidiane Seck, Bonga, Jony Iliev Band, Mercedes Peón, Traband, Makám, Etnofon Zenei Társulás, Besh o droM, Balogh Kálmán Gipsy Cimbalom Band, Ökrös, Parno Graszt, Hétrét.
Pörgés Party Arena: John Acquaviva (CAN, Plus 8), DJ Observer (A, GP Rec), Darren Emerson (UK, Global Underground/Underwater), Goldie (UK, Metalheadz), Dillinja (UK, Valve), MC Rage (UK, Metalheadz), Dave Angel (UK, Rotation), The Advent (UK, Kombination Research), Jesco Schuck (D), Armand Van Helden (USA, Armed Rec.) Paul Van Dyk (D, Vand Rec.), Dj Rush (USA, Knee Deep), Toky (SK, Numb Rec.)
WAN2 and Hammerworld Stages headliners: Testament (USA), Annihilator (CAN), Sonata Arctica (FIN), My Dying Bride (UK), Clawfinger (S), Apocalyptica (FIN), Circle II Circle (USA), Napalm Death (UK), Ganga Giri (AUS), Ojos de Brujo (E), Flylow Organisation (FIN), Boo! (South-Africa), Dusminguet (E), Senser (UK), Seeed (D), Bauchklang (A), Saian Supa Crew (F), Improvisators Dub (F), Zion Train (UK), Laibach (SL).

eingenzinnig..............huh?!?!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')